Uus hingamine

pühapäev, juuni 25, 2017

Teate, ma pole ammu nii rõõmus ja rahulolev olnud kui praegu. Istusin neljapäeval suu naerul autoroolis ja sõitsin Võru poole. J küsis, mis ma muigan ja oskasin talle öelda, et lihtsalt nii hea on olla. Vahepeal juhtus ka minu elus igasugust jama ja probleeme, aga praegu on kõik kuidagi lihtsalt mõnus. Vahel tulebki leida endas mingid pimedad kohad üles ja nendega tegeleda, siis oskad juba imetillukestest asjadest ka rõõmu tunda.

Mäletate, aasta tagasi lisasin blogisse korterivõtmetega pildi ja ütlesin, et algas justkui uus elu. Siis üürisin üksi korterit Stroomi rannas ja tegelikult keerasingi oma elus igati täiesti uue peatüki. Üleeelmine nädal sain aga kätte uued korterivõtmed ja seekord ei üüri ma enam korterit üksi vaid kahekesi. Hetkel ongi praegu selline täiesti uus hingamine. Ma olen kuidagi palju rahulolevam enda kui ka teiste suhtes. 




Viimased 1,5 kuud on olnud nii hullult kiired, et pole isegi trenni jõudnud. See, et trenni ei ole teinud, annab tunda ka mu söögiisus, mis on kuhugi peitu pugenud. Nii ei löögi hetkel midagi kuhugi äppi sisse ja söön sisetunde järgi. Õnneks armastab ka J hullumeelselt kõike tervislikku, seega söögivalikuga probleeme ei tohiks tekkida. Eks me ikka mekime ka uusi ja huvitavaid asju, aga üldjoones on kõik vinks-vonks. Just enne lõpetasime õhtusöögiks rukkola-tomati salati koos mozzarella ja basiilikuga. Nii njämm... 

Ja teate, mida ma igatsen? Jooksmist... Ükspäev tuli kohe maruigatsus peale ja tegelikult oli eelmisel aastal treeningkava järgi nii motiveeriv joosta. Ma nüüd üritan jälle mingi aeg tossud jalga tõmmata ja jooksma minna, sest tegelikult tahan järgmisel aastal uuesti ühe maratoni ära teha... või kaks. :D

Kuidagi selline tunne on hetkel, et nagu eesmärki enam pole. Eelmine aasta selleeest oli väga eesmärgirikas. Gümnaasiumilõpp, retseptiraamat, Skuupi ehitamine ja maratoni jooksmine. Sellel aastal mõtlesin puhata nii keha kui vaimu ja nüüd tunnen, et lõpuks tasub see ennast ära. No tõesti olen ma endaga ka igati rahul. Pole lihtsalt mõtet koguaeg võrrelda ennast 2 aasta taguse minaga ja ajada taga mingit tobedat ideaali. Mõttetu närvide kulutamine lihtsalt.  Aga eesmärgi juurde tagasi tulles, siis tegelikult oligi selle aasta eesmärk olla õnnelik. Tundub ju mõistlik. :D 



Okeei, läksin oma jutuga nüüd natuke uitama, aga igatahes tahtsin, et te teaksite, et olen hetkel pea pilvedes natuke. :D

Tagasi korteri juurde... 

Igatahes üürisime supermõistliku hinnaga endale sõna otseses mõttes uue korteri Astangule, kuhu ehitatakse praegu uut elamurajooni nimega Aurora Park. No nii nunnu ja vahva koht. Maja kõrval kohe mänguväljakud, istumisalad, skatepark ja palliplatsid. Hullult tore ja hubane värk. 
Maja sai just valmis ja korter samamoodi. 
Tegelikult oli selle korteriga ka üks omaette keiss. Läksime siis J'ga mai keskel KV kuulutuse peale korterit vaatama ja maakler teatas meile majja sisse astudes, et tegelikult hakkab ta kohe sellele kahetoalisele lepingut tegema ja ajas midagi sassi, et üldse lasi meil tulla. Arvas, et tahame ühetoalist. Igatahes tegime hästi kurba nägu, sest kant meeldis ja J'l mega hea tööle käia Tehnopoli. Siis ütles maakler, et tegelikult on esimesel korrusel üks kahetoaline veel, aga see on hetkel Endoveril näidiskorter ja sinna saab sissekolida võibolla alles kuu aja pärast. Korterisse pidi algselt sees olema ainult köök ja voodi, muu oleksime pidanud ise ostma. Ootasime siis pingsalt päeva, mil saame lõpuks võtmed kätte, sest mu Stroomi korter oli igatpidi kitsas ja ahistav, eriti kahekesi. Üksi oli seal täisa okei pesitseda. Kui lõpuks võtmed kätte saime, tabas meid üllatus. Kuna tegemist oli olnud näidiskorteriga, siis pmt kogu mööbel oli sisse jäetud. Ka magamistoas olev lükandustega garderoobikapp. Mina tõin ainult Stroomi korterist oma kirjutuslaua ja söögilaua taha ostsime ise toolid. Kõik muu oli olemas. Nagu nii hea üllatus, sest alguses ei pidanud olema ju mitte midagi ja tegelikult mööbli ostmine oleks olnud nõme investeering, arvestades seda, et me ei tea, kas edasipidi saab ka seda mööblit kuskil kasutada. 

Üritasin teile natuke korterist pilte ka teha, et umbes aimu saaksite, aga päriselus on palju nunnum. Nii mõnus puitparkett ja heledad seinad, mis annavad nii palju valgust tuppa. Samuti oma isiklik terrass kus kiikuda või päikest võtta, muidugi kui selleks aega oleks. :D 

köök

Elutuba vol2

Elutuba vol 2

terrass


Vannituba

Magamistuba vol1



Magamistuba vol2 
Ja nüüd on mul koridoris ka 3 peegliga selfisein, seega hoidke alt, varsti hakkab vist suuremas koguses peegliselfisid tulema. :D 




Ja kuna nüüd korter sai Astangule, siis kindel on ka see, et järgmisest nädalast liitun Fitness 24/7 spordiklubiga. Tundub vahva koht ja nii Laki tänava kui ka TTÜ Tehnopoli saal on mulle 10 minuti rattasõidu kaugusel. Kui ära proovin, siis annan teile teada, kuidas tundus. Ma ise olen küll jumala elevil. Olen ju viimased 4 aastat ainult Revali lainel olnud, v.a mõned trennid Haapsalus ja Võrus. 

Huuh, tegelikult tahtsingi öelda, et loodan nüüd elu natuke paika loksutada ja rahulikumaks saada, sest kolimine oli nii jõhkralt tüütu. No samas on fun ka, aga kui ikka asju on rõvedalt palju, siis nende tassimine ja eriti kokku pakkimine ei olnud üldse tore töö. 

Neljapäeval kirjutan teile ka juba ühest uuest projektist, millesse kaasa löön, seega püsi lainel! 



Kallistan kõvasti,
Helena :) 


You Might Also Like

14 kommentaari

  1. Nii armas koduke! Kui saladus ei ole, siis kui suur umbes see "supermõistlik" üür kuus on? :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. On tõesti armas! Üür on 450+kommukad eurot kuus, mis on 2 toalise uhiuue ja nii armsa korteri eest Tallinnas ikka väga okei hind. Maksin Stroomis oma ühetoalise eest 330+kommukad, mis oli sellel hetkel üks odavamaid ühetoalisi, aga samas on nüüd selle poole suurema ja ilusama korteriga hinnavahe umbes 100 eurot.

      Kustuta
  2. Palun tee millalgi postitus sinu lemmik salatitest. Suvel hea salateid süüa.
    Palju õnne ka :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. oi kui tore mõtee! kindlasti teen :)

      Kustuta
    2. Jaaaa, mina sooviks ka salti ideid ... ja pigem just salatikastmete/maitsestamise ideid. Enda omad on juba ära tüüdanud!

      Kustuta
  3. Tõesti väga mõisltik hind! :)
    Mul on sinu pärast nii hea meel ja seda postitust oli ka niii mõnus lugeda. Tegelikult ma kohe täitsa mõistan sind. Minagi tunnen end praegu väga õnnelikuna ja see tunne on nii pagana hea!

    Ootan huviga projekti infot. :)
    Muah :*

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Maailma kõige suuremad kallid sulle, kulla Laura!! Tule külla kohvile, kui aega on :)

      Kustuta
  4. Mõnus lugemine ja hea meel su pärast! Pärast pikka rapsimist (korrakski) paika loksuda on ju mõnus ;) Tõmbad hinge ja jälle edasi!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tõesti nii mõnus on olla :) Pole ammu sellist head tunnet enda sees tundunud. :)

      Kustuta
  5. Tõesti kena korter ja väga hea hinnaga. :)
    Olen ise ka mõelnud 24/7 Fitnessi minna (jäävad mulle samuti ligidale), aga ma pole kunagi spordiklubis käinud ja ei ole veel seda julgust tulnud.
    Mul jälle käivad tujud üles ja alla. Eelmine nädal oli nii tore üle pika aja (sai pandud punkt stressirohkele ajale), aga see nädal on jälle kõik nagu halvasti. No ei teagi kohe, mida teha... Ilmad ka eriti kaasa ei aita. :D

    VastaKustuta
  6. Kui saladus ei ole, siis kust see imeilus kleit pärineb :)

    VastaKustuta
  7. Kui palju teil kommunaalid on? :)

    VastaKustuta

Subscribe