Pöörane nädal + Helena sai puhkusele

reede, mai 19, 2017


Oumaigaaad!! 
Teate, ma ei uskunud, et ma eelmise nädala üle elan, aga ma siiski hingan!!! Ja kui juba hingan, siis ikka elan ka. 

Nimelt võtsime oma armsa Skuupitari Jaanikaga vastu võimaluse olla Omniva tervisenädala projektijuhid. Täiesti spontaane tööots, mis nõudis suurt planeerimist ja terve nädalajagu erinevate tegevuste korraldamist. Viisin isegi 2 töötuba läbi ja nii vahva oli! 

Siis mõtlesime ka oma Skuupiga Omniva peamaja ette kohale kärutada, et ka lõunapausidel oleks kontorirahval midagi tervislikku nosida. 

See pole mündi roheline, see on SKUUPI VÄRV! :D

Ja siis ma jooksin peamaja vahet, et teha töötubasid, võtta vastu esinejaid ja lisaks veel mässasin karavanis ka süüa teha. Muidugi suutsime sättida selle tervisenädala ikka kõige kiiremale ajale. Teisipäeval kihutasin veel korraks Haapsallu kooli ja kolmapäeval pidime karavani juba Messikeskusesse viima, et end Ilumessiks üles seada.  No täielik hullumajapuhvet oli vahepeal. Aga tehtud me saime!! Nii vinge kogemus jälle juures.
Niiet, kes tahab erinevaid vahvaid toiduteemalisi töötubasid enda kontoriski läbi viia, siis võta minuga julgelt ühendust. :) 

Reedel algas juba pihta Ilumess, mis oli hulga väiksem kui sügisene, aga siiski oli maruvahva!
Saime endale Sugar Dolly poest üüübernunnud täpilised kleidid ja Väike Pitsibutiik õmbles meile isegi skuupivärvi pitsiga põlled. Kusjuures, meeste saba skuupi luugi ääres kasvas ka päris jõudsalt, kui olime oma pin-up stiilis kleidid selga saanud ja huuled punaseks võõbanud. :D


Parem jäägu aega selfide tegemiseks... :D

Lisaks sellele, et Ilumess oli tore ja äge, tähistasime ka Skuupiga oma nn. esimest sünnipäeva. Nimelt sai Ilumessi ajal täpselt aasta sellest, kui Skuupi ettevõte loodud sai. Nii hästi mäletan kirja Jaanikalt ja Mirjelt, kui nad uhkelt teatasid, et lõpuks on Skuup äriregistris olemas. Igatahes on olnud see parim aasta koos imeliste tüdrukutega. Skuupist teevad Skuupi ikkagi inimesed, kes seal sees on. Me teeme asja südamega ja panustame sellesse kogu oma hoole ja vaeva.



Lihtsalt nii imeline oli see, kui palju head tagasisidet tuli. Ja kui sulle öeldakse, et siiani parim toidukogemus tuleb Skuupist (enne seda oli olnud see Art Priori, mis on Eesti top 3 restodes), siis tahtis pisar ikka silma tulla küll. Nii uhke tunne on, kui keegi väärtustab seda mida sa teed. Ja tegelikult sellised hetked korvavadki kõik selle negatiivse, mis iga asjaga ikka kaasas käib.

Dream-team

isegi lapsed approvevad :D



Aga asi mille nimel ma selle nädala üle elasin oli PUHKUUUUUS!!! Saate te aru, ma sain aasta jooksul esimest korda minipuhkusele!! No mitte, et mul poleks olnud vabasid päevi, aga lihtsalt sellisele puhkusele, kus saan kõigest eemale ja lihtsalt lasen ennast poputada. Tegelikult oli see juba sõbrapäevakingitus, aga no ilmselgelt ei jõudnud siis minna Saaremaale. 

Igatahes võtsime esmaspäeva hommikul J'ga suuna Saaremaa poole. Ilm oli niii maruilus ja väljas oli 18 kraadi sooja. No ei ütleks küll, et pool nädalat tagasi oli Saaremaal paks lumekiht maas olnud. 
Aga seekord ilmataat oli lihtsalt meie poolel. 

Leidsime oma sviidi 5. korruselt ja tuppa astudes "jäi karp lahti". WOW, WOW, WOW! okei, vaip ei sobinud interjööriga, aga ülejäänud oli WOW, WOW, WOW.  Nagu reaalselt suur vann veel suurema voodi kõrval, 2 rõdu, 2 wc'd , vaade otse merele. Täitsa lõpp, ma olin nagu paradiisis. Üks asi, mida oleks tõesti tuppa tahtnud, oleks mingi veekeedukann, ja väike presskann. Või siis kasvõi padja/kapslimasin, mis pole üldse kallis ja ei võta palju ruumi.  Lihtsalt hommikukohv voodis on "must be" 


Igatahes tuppa sisse seades koputati uksele ja vastu vaatas armas Kristina, kellega ma olin varem põgusalt suhelnud. Hihi, igalpool tuttavad näod ees ootamas, aga see oli samas nii positiivne, sest vahva on näha inimesi, kellega oled ainult interneti teel suhelnud.  

Peale selle, et toas oli juba enne hunnik roose ja roosiõisi ootamas, toodi meile veel käsitöö komme ja šokolaadi. Njämmmmmmmmmmmmmmm!!!!



Kasutasime kohe võimalust ja käisime Kuresaare peal jalutamas ja lõunatamas. Kärmelt googeldasin välja ühe hea söögikoha ja kohvik Retro kohta tundus jaguvad positiivseid sõnu igalpool. No ja ütleme nii, et asja eest! Mai kuus on neil lõuna pakkumiste ajal igal nädalal erimaade menüüd. Seekord mekkisime marokopäraseid toite ja ütleme, et väike flashback oli eelmisesse aastasse, kui Siimuga Marokos reisimas käisime. Toidud olid lihtsad, aga maitsed olid imelised!




Ja enne õhtusööki käisin veel jalamassaažis ja pediküüris, mis oli nagu niii hädavajalik, sest olin terve eelmise nädala igapäev pikalt jalgadel ja Skuupis istumisvõimalust ei teki, seega mu hädised jalakesed vajasid hädasti turgutamist. Kõik massaažid, mis paketis olid, olid duaalmassaažid, seega ei pea üksi massaažis logelema.

Planeerisime ka ühe õhtusöögi GO Spa restoranis. Hommikusöögid olid juba nkn paketis ja tegelikult sai isegi hommikusööki voodisse tellida, aga kuna all oli parem valik, siis seda võimalust ma ei kasutanud.

Tahtsin rääkida õhtusöögist ja jõudsin ikka hommikusöögi juurde välja. Tundub, et mul see puhkus ainult üks söömine oligi.

Õhtusöögile minnes ootas jälle ees täielik üllatus. Laud oli kaetud jälle roosiõitega ja isegi vahuvein ootas truult laual. Taas võttis Kristina meid vastu ja ma tahaks sind armsa teeninduse eest lausa kallistada.




Ja ma ei saa ilma toidust rääkimiseta, sest toit on elu, eks! Eelroaks tellitud hirve carpaccio ja röstpeedi hummus olid lihtsalt täiesti imelised! Pearoad olid ka väga väga maitsvad, aga mitte midagi eriliselt meeldejäävat, kuid see carpaccio jääb vist igaveseks kuklasse taguma. Soovitan tõesti!!

Röstpeedihummus

Hirve carpaccio 






Järgmise päeva hommikul mõnulesime spaas ja ootasime järjekordset massaaži. Seekord tehti 1,5 tunnine massaaž sooja õliga, kuid minu arvates oli see pigem selline pehme silitamine, kui massaž. Noh, mõnus siiski, aga mulle meeldib, kui ma ikka tunnen ka, kui massaaži tehakse. Selline magus valu käib asja juurde :D Vb olen lihtsalt kiiksuga. 
Teisel päeval meid ilm ülisooja ilmaga ei õnnistanud, aga soe oli siiski. Mõnus jalutuskäik lõunatama oli igati asjakohane.
jälle peedihummus :D Kuid Go Spa oma oli parem :)
Restoran KuKuu, kui juba Saaremaal, siis kala

Lisaks võttis J oma megavinge kaamera ühes, seega ei jäänud tal muud üle kui ainult klõpsutada. 

 








Õhtul ootas ees romantikavann, mis oli taas täielik üllatus ja see oli hullumeelne, kui palju vaeva nad olid toa dekoreerimisega näinud. Ma tegelikult tahaksin selle jätta saladuseks, mis seal oli, sest kui tahate ise kunagi minna, siis loodan, et teie vaimustus on samasuur. Muidu rikuksin lihtsalt üllatuse kogu täiega ära. 

Hullumeelsete foodidena jäi meil ikkagi kripeldama Kohvik Retro, kuhu tahtsime nende õiget menüüd ka proovima minna ja ei, me ei pidanud pettuma. Esiteks on teenidus lihtsalt üleprahi ja seal võiksid iga kohviku teenidajad käia eeskuju võtmas. 

Aga, et kuidagi seda söömine-magamine-massaažis-käimine stiilis puhkust natuke õigustada, siis võin öelda, et idee järgmiseks retseptiraamatuks on täiesti olemas ja nüüd tuleb hakata materjali kokku koguma :) Seekord ei tahaks kiirustada, nagu koogiraamatuga.
Retro kohviku omatehtud marjalimps. Tähtaniis andis megamõnusa maitse, kuid hästi magus oli.

 Oeh, see kogu puhkus oli lihtsalt nii mõnus, et oleks tahtnud seal veel umbes 2 aastat olla :D Vahel tundubki, et polegi vaja sõita palmide alla, et korralikult puhata. Ma olen lihtsalt maruõnnelik, et GO Spasse läksime. See positiivne vibe oli nii super + hea meel on ka selle üle, et ei läinud nädalavahetusel, sest hotelli basseinid ja saunad olid tühjad ja ei pidanud rahvamassi sees ulpima. 
Nagu 100000000% soovitan :) 

Laps jääb ikka lapseks :D










Uuuuh, päris palju pilte sai :D Edev nagu ma olen :D 


Ja lisaks tuletan teile meelde, et kõigest 12 päeva on veel Eesti Blogiauhindade hääletuse lõpuni!!!
Palun toeta mind oma häälega lingil eba.marimell.eu 💗💗💗💗
Leiad mind trenni- ja terviseblogide alt, ning ühe IP aadressi alt saab anda lausa 5!!!!!! häält 


You Might Also Like

6 kommentaari

  1. Ilusad pildid ja heameel et sul tore puhkus oli:) kuidas muidu befit konkurss läks?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. kirjutan kohe befitist ka, kui vaba aega saan :)

      Kustuta
  2. nii uskumatu vaadata, et inimesed on nii kaua koos olnud ja siis môlemad tormavad uute suhtesse.. Siis ongi selline tunne, et kas tõelist armastust tânapâeval ei eksisteeri. Môned luud tagasi olid alles armsas pildid koos Siimuga, et armastan jne.. no mitte m6ned kuud aga ikkagi nii vãhe sellest m66das... kahju. Aga muidu on sul alati armsad postitused :) ei môelnud midagi halvaga aga lihtsalt kurb lugeda kui pikk suhe ja kohe môlemad tormavad uute suhtesse.. peaks ju ikka olena aeg kus oled ûksi jne aga jahn

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Meie suhe Siimuga sai läbi juba pärast jõule. Ma ei leia, et 5 kuud oleks lühike aeg... Ma ei tea, kui pikk see "leina" periood siis olema peaks? Ka Siimul on uus neiu ja ma ei pane seda üldse pahaks. Pigem olen just ääretult õnnelik, et tema on õnnelik. Siimuga suhtleme me siiani igapäevaselt.
      Aega üksi olla oli mul terve aasta ja seetõttu ei pidanudki vajalikuks veel teine aasta sinna otsa seda teha :)
      J on olnud mu üks parimaid sõpru juba viimased 3 aastat, seega ma ei tea kas see on otseselt uue inimese juurde tormamine või mitte. :)
      Koos on ikka kergem, alati on olnud. Ja saan aru ka sinu arvamusest, kuid eks lõpuks loeb ikka lõpuks see, kuidas endal parem on ja mis enda jaoks õigem.

      Kustuta
  3. Massaažiga on mul täpselt sama lugu - kui juba minna, siis võiks olla tugev ja natuke valus kui niisama silitamine. Ja lisaks on pildid väga ilusad ehk kiitus fotograafile. :)

    VastaKustuta
  4. Need mustvalged pildid on ikka nii kenad!

    Mul on heameel, et sul hästi läheb ;)

    VastaKustuta

Subscribe