Päris ausalt BeFit konkurssist...

kolmapäev, mai 31, 2017

Postitus, mis on oma järge blogis oodanud juba üsna pikalt. Räägin teile siis ausalt, kuidas mul BeFit 2017 konkurssil läks ja mis ma sellest õppisin. 
Kui vastata ausalt küsimusele, kuidas läks, siis ma kohe esimese hooga ei oskagi sellele vastata. Alguses tahaks öelda, et ei läinudki, aga samas pole mul ka millegi üle nuriseda. 

Eks ma ise konkurssi alguses lootsin, et see annab jälle mingi uue tõuke või motivatsiooni, et mõned kilod alla võtta. Kindlasti konkurss motivatsiooni andiski, sest trennituhin oli suur. 

Siis aga lugesin ühte kommentaari oma ühe postituse alt ja tegelikult pani see mind mõtlema küll:
"Ma olen ausalt öelda natuke pettunud, et sa BeFitiga liitusid, sest sinu varasematest postitustest olen aru saanud, et sa pidid rohkem oma kehale mõtlema ja lõdvemaks laskma sellel aastal, aga nüüd hoopis vastupidi, jälle mingi pingestamine. Minu arvates on kaalutõus selge näide, et su keha ei ole rahul sellega, mida sa temaga teed. Miks sa oma keha niimoodi piinad, mille nimel, kaalunumbri? sentimeetrite? kas su keha muud ei ole kui kilogrammid ja sentimeetrid? Kui sa põlve ära lööd, kas sa siis lööd seda veel edasi? Oma kehaga sa aga ometi nii teed, su keha juba annab sulle märku, aga sa ei lõpeta, ikka jätkad, kui kaua, kuni mõni tõsine haigus stressist välja lööb? Oleks keegi mulle omal ajal niimoodi selgeks teinud, ei oleks ma toitumishäiret põdenud, paraku aga ma põdesin väga palju aastaid, piinasin samamoodi koguaeg ennast edasi igasugu võistluste, dieetide jms-ga oma keha, kuni lõpuks sain südamesse tugevad valud. Toituda tuleb selleks, et olla terve ja tugev ja samamoodi tuleb trenni teha selleks, et olla terve ja tugev. Selleks ei ole vaja ennast kaaluda, lugeda kaloreid, makrosid jms, selleks tuleb kuulata oma keha ja teha nii nagu see piinatud keha vajab. Kui on vaja siis kasvõi võtta 10 kg juurde. Mina võtsin, aga nüüd on see läinud, sest mu keha on sellest lahti lasknud, ta ei vaja seda, sest ta saab aru, et ma lõpuks ometi enam ei piina ennast. Mul võttis siiani jõudmine väga kaua aega, ma loodan, et sina jõuad sinna varem ja valutumalt."
Ja siis jõudis mulle kohale see, mida ma tegelikult endaga teen. Järjekordne enesepiitsutamine ja piiramine. Ma isegi ei lase oma tervisel korda saada enne kui ma seda jälle lõhkuma kukun. Lisaks veel see, et ma pean midagi oma katkise mina-pildiga ette võtma.

Niiet armsad lugejad, tegelikult läheb mulle äärmiselt korda, kui te mulle siia kommentaatriumisse mõne kommentaari potsatate. Paljud aitavad minusse positiivsust süstida ja annavad kindlust, et teen õiget asja. Mõned kommentaarid, aga panevad mind kriitiliselt enda otsuste üle järele mõtlema :)

Kõik! Tuleb mis tuleb, aga mingist hetkest, ei löönud ma enam kõiki kaloreid MyFitnessPali ja lubasin endale vahepeal ka midagi head. BeFiti ajal käisin ka mõned korrad restoranis söömas.
Aga selle kõige juures oli positiivne ka see, et trennis oli nii palju rohkem energiat ja raskused tõusid mõnusalt ning ma suutsin palju väljakutsuvamaid ja intensiivsemaid trenne teha.

Kui esimene kuu konkurssist möödus nii kiiresti, samal ajal tublisti trenni tehes, siis teine kuu oli minu jaoks palju raskem. Kokku jooksid päris mitu asja...
Esiteks möödsid aprillis 2 nädalat nii, et ma ei maganud, ega ka söönud korralikult. Närvid olid nii pingul, et isegi õhtuti tõusis sellest 37 palavik ja füüsiliselt valus oli olla. Kuid õnneks lahenes kõik ilusti ja praegu asjad korras.
Siis jäi teise kuusse ka armsa Pilleka sünnipäevapidu ja muidu hästi-hästi tihe kooli-töö-jms graafik. Jõudsin trenni nii palju kui sain, aga ikkagi mitte piisavalt. Lisaks olid need 2 magamata nädalat kehale nii koormavad.

Ja siis oligi käes juba mai ja konkurssi lõpp. Tegin küll ära ka nn. "lõpupildid", aga ma neid ära ei saatnud.

Mul ei ole vaja võrrelda ennast teistega, vaid iseendaga. Seega jäävad need pildid ainult siia ja ainult minu blogi jaoks.





No mingi muutus on ikkagi toimunud ja see on väga vahva! :) :)

Mai kuu on olnud peaaegu, et täiesti trennivaba. Töögraafik oli vahepeal nii tihe, et ei jõudnud midagi tehtud, aga õnneks tööpäevad 100% jalgadel, seega liikumist on õnneks tööl ja vabalajal omajagu. Praegu pole RevalSpordis uut kuukaarti teinud, aga hetkel kaalun hoopis Fitness 24/7 saali proovimist (endine GymLeco). Palun jagage arvamusi, kuidas keegi rahul/mitterahul sellega on?


Ja võtme jõu kokku ja paneme kõik oma hääled teele aadressil eba.marimell.eu!!! Täna on viimane võimalus mulle blogimise eest pai teha. 😘  Olen su häälte üle ääretult tänulik 💗💗💗💗 Leiad mind tervise- ja trenniblogide kategooriast: v6idan-kaotades.blogspot.com ja sul on lausa 5!!!!!!! häält :) 


You Might Also Like

11 kommentaari

  1. Mina olen vist küll pea kõigis Tallinna spordiklubides käinud.Samuti käisin ka seal 24/7 fitnessis, sel ajal oli tal tõesti nimeks Gymleco.Olin rahul.Endale meeldis teaduspargi jõusaal enim.Mõnus vaikne kohake. Masinate mugavus on ülekõige küll Myfitnessis, aga siiski kiskus mind miski tagasi Gymlecosse. Nii saigi Myfitnessiga leping lõpetatud ja homsest olen tagasi 24/7 . Eks siin mängib ka rolli see, et hind on nii hea ja ma vahel olen nii kehva unega,et mulle sobiks ideaalselt kl 5 hommikul kuskil trenni teha. Hetkel jääb Teaduspargi jõusaal mulle täpselt tööle minnes tee peale. Kuna jutud käivad,et sügisest on ka see ehk Laagri Nõmme kandis,on see veel üks põhjus miks seda kohta eelistan. Laki omas olen ka käinud. See on selline avaram,aga rahvast ka tipptundide ajal rohkem. Masinad on mu meelest normaalsed ja millegi üle kurta pole :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kuna kohe kolin, siis teaduspargi jääb mulle ka marulähedale ja võibolla tulevik laagri kandis, siis see uus jõusaal ka jumala hea uudis :)

      Kustuta
  2. Olen aus! Kohe kui facebookis nägin, et sa oled uue postituse teinud... Endale tuli juba blokk ette, et ei tea kas nüüd sa pole endaga jälle rahul. Vot hea. Lugesin, sain targemaks. Sinu blogisse tulev kommentaar oli väga kainestav ja õige. Miks ma just seda ütlen? Mu väga kallis ja lähedane inimene vaevles buliimia käes ning see raputas ka mind. Kui mul ei ole eesmärki patseerida kuskil fitness maailmas(leidub ka inimesi, kes naudivad seda) siis miks peaks keegi ennast nii piirama/piinama?! Inimesed on erinevad, elud erinevad...Me elame ainult korra. Miks mitte nautida seda, mis meile on pakutud? Ma ei pea siin silmas, et nüüd võikski sodi näost sisse süüa ja mitte huvituda oma tervisest. Terves kehas peitub terve vaim. Tasakaal on oluline.
    Aina rohkem tundub, et meie kaunis sotsiaalmeedia topibki meid mingisse purki, kuhu fittimiseks peabki koguaeg oma toitu prepima ja võimalikult puhtalt sööma! Sina aga oled tubli, et oskasid hinnata oma olukorda ja see kommentaar kuidagi turgutas sind, et vot ma pean midagi muutma. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Maarja, ma olen ka nüüd aus... Sa oled IMEARMAS❤

      Kustuta
  3. Mina käin selles 24/7fitnessis ja olen väga rahul. Teaduspargi oma pole küll nagu kõige nn kaasaaegsem, aga mulle meeldibki pigem selline robustsus :D Masinad pole uued, vaid on näha, et nendega on suurt vaeva nähtud. Kõik tundub seal natukene mehine ja mitte nii ideaalne. Tekitab sellise badass tunde seal trenni tehes. Lisaks ei käi Teaduspargi omas väga palju rahvast, seega saad kõik "oma imelikud harjutused" ära teha täies rahus. Kõik, mis ühe tavalise jõusaali treeningu jaoks on vaja, on olemas. Ruumid on tõesti veits vanad ja vahel on õhutusega minu meelest veitsa probleeme, aga sellise raha eest väga 5+ saal.
    Kunagi käisin MyFitnessis ja kui aus olla, siis ma ei tundnud seal ennast mugavalt. Kõik käsisid kõige uuemate ja fancymate trenniriietega ja mis kõige hullem, naised olid meigiga... Kõige ebahügieenilisem asi, mida oma näole teha. Ma ei tundnud ennast mugavalt ja keskendusin oma väljanägemisele rohkem kui trennile endale. Teaduspargis on aga mõnus, tõmba oma suvakas t-sräk või topp selga, rock that ponytail ja tee üks ülikõva trenn ja ole endaga rahul.

    Mina raudpolt soovitan!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ehk siis liikusin MyFitnessi peensusest mõnusasse kodusemasse jõusaali. Tuleb välja, et sinu motivatsiooni või treeningu tulemust ei mõjuta see, kui uus on jõusaal või kui uued on masinad. Trenni teed siiski sina ja raskused ei kaalu masinates ei rohkem ega vähem kui sina ise tõsta jaksad.
      Kui Teaduspargi oma ei peaks sulle meeldima, siis mine Lakisse või varsti avatavatesse uuematesse saalidesse. Need on veitsa uuemad :D

      Kustuta
    2. Oii, mulle sellised old school saalid meeldivad😍 no näiteks Haapsalu wiedemani jõusaalis pole praktiliselt mitte midagi, aga seal on kõige paremad trennid ära tehtud 😉

      Kustuta
  4. Karin ütles kõik mis mul enne ütlemata jäi. Võiks öelda,et selline väike rabustne saal nagu
    on teaduspargis,on pani mind veelgi rohkem pingutama kui Myfitnessis,kus tundsin end kohati ebamugavalt (just eelnevate kommentaaride tõttu). Minu mees käib ka seal. Tema pikaaegne spordisaaloli Sparta, kord suutsin ka MyFitnessisse kaasa vedada, aga siiski leidis ta tee tagasi 24 /7-sse.Kuid tema käib meelsamini Lakis.

    VastaKustuta
  5. Iu kui paks ja kole ja loll sa oled. Paras kõnts

    VastaKustuta
  6. Ilmselgelt räägib siin kadedus ja nime ei julge see uss ka panna. Huvitav miks inimene siis loeb blogi, kui blogija ei meeldi?
    Minu jaoks oled küll nii äge ja andekas inimene ja keha on väga naiselik.Paljud tahaksid sellist keha ausalt:)

    VastaKustuta

Subscribe