Kuidas ma oma küüned kasvama sain?

esmaspäev, aprill 24, 2017

Natuke jälle nendel teemadel, kuidas ma oma tervist taastada üritan ja kõiki imerohtusid proovin, sest kui ei proovi, siis ka teada ei saa.

Olen terve elu olnud ülimalt haprate küüntega ja kui natukenegi üritasin kasvatada, siis hakkasin need koheselt kihistuma, murduma ja paidusid igas suunas katki. Nii polnudki mul kunagi naiselikult pikki ja loomulikke küüsi. Vahepeal lasin isegi geelküüned panna ja hiljem geellaki, aga seegi ei aidanud, sest oma küüs mängis nii palju, et geel ka kippus lõpuks murduma. 

Kui käsil oli kaalulangetus, siis lisaks päevade ära kadumisele, hakkasin välja langema ka mu juuksed ja küüned murdusid veelgi enam. Loe SIIT LINGILT, mu ühte vana postitust, kuhu kaalulangetuse pahupoole kirja sain.  

Kuna olin täiesti vaimustuses Ohhira probiootikumidest, siis proovisin järele ka Ohhira kollageenijoogi, nahaõli ja iluseebi. Kusjuures need viimased tooted on ka hulgaliselt erinevaid auhindu võitnud. 

Kollageen



Dr. Ohhira sisaldab keramiidi, C-vitamiini, mesilaspiima, koeensüüm Q10't, hüaluroonhapet ja elastiini. Tehtud on see ainult taimsepäritoluga koostisosadest, nagu marjad, puuviljad, seened, ravimtaimed, juured ja merevetikad, mis kõik kasvavad looduslikes tingimustes. 

Ühes kuuris peab ära tarbima 10 pudelikest kollageeni, ehk esimesel viiel päeval üks pudel ja edasi üle kolme päeva üks pudel. 

Pudelikesed on vaakumpakendis ja esimene reaktsioon seda lahti tehes oli suhteliselt naljakas, sest lõhn, mis pakist vastu tuli, oli selline äärmiselt ebatavaline. Ma ei ütleks, et otseselt halb, aga see oligi segu vetikalõhnast ja marja magususest. Ei suutnud seisukohta võtta, mida sellest arvata. Siis proovisin aga jooki ennast ka. Alguses mõtlesin tükk aega, kas ma pean seda lahjendama või niisama sööma ja kodulehelt selle kohta ka targemaks ei saanud. Lõpuks otsustasin niisama söömise kasuks ja pigistasin tuubi endale suhu nagu vana maratonijooksja energiageeli süües. Ja siis lonksti vett peale ka.  Maitse oli tegelikult täitsa hea. Selline hapu-magus kooslus ja kui lõhna poleks tundunud, oleks veel parem olnud. Järgmiste tuubide söömise ajal hoidsingi nina natuke kinni. :D Siis olid need joogid äärmiselt nauditavad. 

Mis ma täheldasin?

Küüned hakkasid peale esimest nädalaga tublisti kasvama. No ikka sellised tugevad ja pikad küüned, niiet olin mingi hetk nagu puuma. Muidugi suutsin ma neid vahepeal kuhugi vahele jätta ja murda, aga see ei takistanud neid uuesti kasvamast.
3 nädala muutus
Juuksed hakkasin samuti kiiremini kasvama, sest juuksevärvi pidin 2 kuu asemel panema endale pähe peale 1 kuud värvimist. 

Loe veel kollageeni kohta lisa KODULEHELT. 



Ohhira nahahooldusõli


Jälle olen positiivselt meelestatud, sest Ohhira nahahooldusõli on taas 100% looduslik ja peaks tasakaalustama naha pH'd. Ohhrira kodulehelt loetud info sõnul peaks tasakaalus naha pH  aidata:
  • säilitada kollageenikiudude välimust ja struktuuri
  • toetada naharakkude tervislikku uuenemist
  • nahka niisutada ja toita
  • toetada naha tervislikku barjäärifunktsiooni
  • säilitada naha sära 
Positiivseks omaduseks võin öelda selle, et õli on suhteliselt tahkel kujul, st nagu kookosrasv, mis alles näppude vahel sulab, seega saad tillukese tera endale tuubist käele pigistada ja määrida näkku jne. Nahk jäi tõesti mõnusalt pehmeks ja minule meeldivadki nahaõlid üldiselt rohkem, kui kreemid.
Siiski oli minu jaoks õlil üks negatiivne külg ka. Õli oli täitsa naturaalse lõhnaga ja tegelikult sinna polegi lõhnaaineid lisatud, et seda saaksid kasutada ka allergikud. Tegelikult täitsa tore, aga mina olen lõhna suhtes natuke kriitiline. Mulle meeldib kui asjad hästi lõhnavad, kaasaarvatud dušigeel. Sellel oligi selline naturaalne rasvalõhn, mis hakkas näos olles mind hullumeelselt häirima. Seega kasutangi näol siiani oma BioOil õli ja Ohhira õli määrin oma rohketele armidele, mis mul igast marrastusest ja kriimust näevad. Need on küll paari kuuga heledamaks tõmmanud. Nüüd hiljuti tegin endale uue ja koleda armi põlvele juurde, seega hakkan ka seda määrima. 


Dr. Ohhira iluseep 


Ohhira ilusarja kuulub ka iluseep, mis sisaldab samuti probiootilist ekstrakti nagu näoõligi.  Probiootilises ekstraktis on olemas  aminohapped, vitamiinid ja mineraalid, mis toetavad naha tervist ja tasakaalu. Seepi saab kasutada isegi mehed habemeajamisel. Mina proovisin kohe jalgadel järele ja tõesti andis sama välja, mis spetsiaalseid tooteid kasutadel, sest seep pehmendab karvanääpsu ja vähendab hõõrdumist. 

Võtsin seebiga isegi näolt meiki maha ja isegi mu ripsmetuši ja laineriga sai hakkama, sest muidu seebiga nägu pestes olen pärast ikka nagu pesust tulnud pandakaru. 

Jällegi toon miinuspooleks seebi lõhna, mis mu ninas pärast pesemist kummitas ja natuke häiris, kuid oma toimelt oli seep imehea. Välja nägi ka seep nagu vana hea sapiseep, millega plekke eemaldada, ja lõhnas ka natuke sarnaselt. Eks sellepärast, et Ohhira seep on täitsa naturaalne. 

 Ajakiri Better Nutrition Magazine on seda viiel korral tunnustanud auhinnaga Best of Beauty’ Award, ajakiri Taste for Life Magazine auhinnaga Women’s Health Essential Award’ ning Fit Bottom Girls valis selle 2016. aasta parimate ilutoodete hulgast viiendale kohale.


No kõige rohkem peaksin kiitma kollageenijooki, sest olen oma küünte ja juuste üle koleõnnelik! :)

You Might Also Like

0 kommentaari

Subscribe