BeFit 2017 ja suur sõjaplaan

reede, märts 17, 2017

Edu teile kulla inimesed, kes te nüüd järgmised 2 kuud kuulete igalpool ajakiri Her's Befit 2017 konkurssist. Tegelikult on ju tore, et inimesed tahavad ennast muuta ja sellised konkurssid on üha popullaarsemad. 
Meie Pilleriinuga tegime ka diili, et sellel aastal võtame asjast osa. Koos on ju ikka kergem. 
Eelmisel aastal otsustasin, et ennast ära ei registreeri, kuna stress kasvas niigi ülepea ja igasugune piitsutamine poleks sugugi hästi mõjunud. 



Kuna pool Revali väljakutsest on ka läbi, siis mõtlesin, et võiks ju need kaks ühendada. Ainult sõjaplaan vaja välja mõelda, sest vanaviisi edasi ei saa. 




Ma loodan, et olen lõpuks ka toibunud sellest jamast, mis mind eelmisel aastal tabas. Olin tervelt aasta tugevas miinuskaloraažis ehk "dieedil", viisin oma rasva% umbes 18% peale ja sealjuures tegin samas tempos trenni. Ma kordagi ei tahtnud kaalu hoida, vaid aina langetada ja langetada. Kehale aitas küll, päevad jäid ära ja organism oli stressis. Kaalukõver hakkas hoopis tõusma, ükskõik, mida ma ei teinud, ega ette võtnud. Mina hull panin treeningkoormust aina juurde, sest maraton oli tulemas ja lisaks tuli minu ellu ka maailma kõige ägedam toidukaravan Skuup, kus veetsime jalgadel korraga üle 12 tunni. Muidugi ka vähesed unetunnid, sest raamat vajas tegemist. 

Sügiseks 2016 olin täiesti laip, nii vaimselt kui ka füüsiliselt. Piinlesin pool suve ja sügist valudes, mille põhjust pole siiani teada. Eks see kurnatus ja ülekoormus mõjus. Ka kaal oli tõusnud pea 10 kg :(

Jaanuarist läksin taas jõusaali ja otsustasin, et sellel aastal ühtegi jooksuvõistlust ei tee. Võibolla jooksmas siiski hakkan käima, aga mitte kindla eesmärgi nimel. 

Kuna mu isiklikus elus on hetkel toimumas ülisuured muutused, siis oleks paslik muuta ka ennast. Hetkel tunnen ennast rõõmsalt ja peaaegu stressivabalt, mistõttu on BeFiti konkurssi ajastus ideaalne. 

Minu arvates kestab konkurss muidugi jube vähe ja kahe kuu jooksul hullumeelseid tulemusi oodata on hullumeelsus. Aga enda suhtumist jõuab muuta küll. Sest praegu on toidulaual liigselt juhuslikke näksimisi ja ampsusid toidu tegemise vahepeal. No toome näiteks maapähklivõi, mille purgi sisse näpp vahepeal ära eksib. Aga juba 15g pähklivõid (1 kuhjaga tl) annab 90 kcal. Mõtle, kui näksida seda ikka mõnuga mitu korda päevas. Ja näiteks müsli kadus purgist imeväel, sest nokkisin teda sealt tasapisi koguaeg. Aga kui nädalaga hävib terve pakk müslit ja ühes pakis on 1700 kcal, siis teeb see ühe päevase kaloraaži nädalasse juurde. Oeh, kole mõelda lausa.

Saatsin mõõdud ära viimasel kuupäeval ja pidin reaalselt südari saama. Muidugi peaksid kohe päevad hakkama ja kaalunumber oli ka sellepärast kole kõrge, aga ka mõõdulint oleks justkui kokku tõmmanud :D No ütleme nii, et pole sugugi rahul. Kuigi peeglist vaadates asi ju kõige hullem ei tundugi. Ainult seelikud ei ulatu enam üle tagumiku. :D (need on need kükid) 



Võtan julguse kokku ja panen teie ette konkurssile saadetud "ENNE" pildi. Eks näha ole, mis sealt pekikihi alt välja koorub.



Nonii, nüüd minu lubatud strateegiast ka! Kuigi ma ei tea, kas seda on mõistlik avaldada, kuna tegemist on ju ikka võistlusega. Olgu olgu, see oli nali :D Mina võistlemise pärast seda ei tee, vaid pikem äkki annab see lükke selleks, et teha endale 7.juuniks enda poolt sünnipäevakingitus. Ikkagi 20 lööb ette. 


  • Toidulaud korda!!! Igasugused näksimised on täiesti OUT ja väljas söömas käimist tõmban ka kohe palju vähemaks. Appi võtan taas MyFitnessPali ja trakcin kõik oma toidud sisse. Üritan jääda 1700 kcal piiresse, hoides süsivesikuid 40-45%, valgu 30% ja rasva 30-35% juures.
    Lisaks mõtlesin, et toon teieni iganädalaselt ka nädala toidupäevikud piltidena. Äkki saate mõne uue idee juurde. Samuti üritan planeerida ette oma nädala või vähemalt paari päeva menüü, vältimaks üllatusi. Paika võiks saada ka söögiajad, et ei juhtuks jälle nii nagu mõnel päeval, et söön lõunat ja järgmine söök on alles kell 7 õhtul.
  • Trenniplaan paika! Kui praegu lähen trenni, siis kui aega on, hoides oma nädalased trennid seal 3-5x nädalas, siis mõtlesin teha endale kindla trenniplaani. Hoiab distsipliini ja trennidel silma peal.
  • Värviline kalender. Välja prinditud või ise joonistatud tühi kalender on olnud alati minu suurim sõber. Kui päev on läinud hästi, tõmban kalendrisse rohelise risti, kui aga halvasti, siis punase. Lõpuks peaks olema seal vähemalt 90% ulatuses rohelisi riste. 
  • Rohkem liikumist väljas. Tore on see, et olen pikki 2,5-3 tunniseid jalutuskäike juba oma nädalasse lisanud, aga siiski võiks olla väljas liigutamist rohkem. Kasvõi mõni mõnus jooksutiir või lihtsalt poodi jala minemine. 
  • Kaalu pärast mitte stressamine. Kaal on täiesti teisejärguline asi! Meie kehakoostis ja keha muutub trenni tehes. Vaadates juba BeFiti galeriid, siis näeb nii palju erinevas kaalus inimesi, kelle mõõdud on samad, aga keha täiesti erinev. Kaal pole mingi näitaja. Usaldan parem mõõdulinti ja peegelpilti.
  • Vähem proteiinitooteid. Üritan järgmised kaks kuud enda menüüst eriti proteiinibatooni tarbimise maha võtta. Just seetõttu, et olen tähelepannud, et need tekitavad mul veel suuremat magusaisu. 
  • Korralik ööuni. Õnneks võin juba selles osas endale pai teha, sest olen ilusti maganud peaaegu igal ööl 7-8 tundi. :) 
  • Hea tuju! Siia pole vist isegi kommentaari juurde vaja. 





Hoia mu tegemistel silma peal ka instagramis: https://www.instagram.com/helena_k6ivsaar/

Samuti leiad mind tegutsemas ka RevalSpordi insta



You Might Also Like

18 kommentaari

  1. Kuule, tüdruk! Sul on ju praegu imeline vorm! Vaatan, imestan ja kadestan. Sellegipoolest jõudu ja hoian sulle pöialt. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kallistan praegu sind kõvasti!!! :) :)
      Hoian sulle ka pöialt igas su ettevõtmises. Kunagi vanana saame veel naerda, mis tsirkust ja tralli me oma keha muutmise ümber oleme teinud :D

      Kustuta
  2. Nendes proteiinibatoonides sageli suhkruasendajad sees, mis on meie veresuhkrule samuti väga halvad ja tekidavadki magusaisu.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Siis ongi hea, et menüüst need eemaldatud saab. :) Vahel hea kiire amps, aga sama kiire, oleks ka endale jogurt kaasa pakkida. :)

      Kustuta
  3. Minu meelest näed sa välja nagu vihane jõusaalieit. :) selline tahke ja musklis. Mingit julgust selliste piltide avaldamine küll nõuda ei tohiks. Jah, tundud toekam, kui aastake tagasi, aga õigetest kohtadest toekam. Õlad on küll muhedad juba.
    Mina seda konkurssi endale plaani ei võtnud. Elu beebiga on juba piisavalt stressirohke, lisaks kaalu, toidu ja trenni pärast stressata tundub liiast. Sulle hoian pöialt, sa fantastiline naine! :) ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sina oled mul fantastiline kuju!!! Vaatan iga su pilti ja mõtlen, kui imeilus sa oled! :)
      Õnneks on tõesti proportsionaalselt juurde tulnud ja kehakuju otseselt muutunud pole, mis on täitsa tore. Õlgade ja selja üle olen maruuhke küll! :)

      Kustuta
  4. Sa näed ikka väga hea välja ju! Ilusasti vormis ja tiptop :)

    VastaKustuta
  5. Kuidas sa vastu pead kui mees kaitsevães :)? Lõpp vist juba lãhedal? Sa võiks teha postituse oma toitumisest ja kuidas ja mis mees arvab sellest, et nii tubi oled, et kas ta toitub ka sama tervislikult? Sa oled tõesti vãga vinge ja armas inimene!Kui tihti sa patustad nt jäãtise v burksiga vms? Kahjuks sind ei tunne aga su postitusi lugedes ja pilte vaadates tundud väga vinge! Palju edu sulle!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nonii, tundub, et mul tuleb üks avameelne ja aus postitus veel ära teha. :)
      Siimu toitumisharjumused on väga sarnased minu omale. Olen ta maailmavaadet selles osas väga palju suurendanud.
      Tavaliselt ei patusta ma üldse mingi mõttetu burksiga, vaid otsin imelisi toiduelamusi restoranidest. Näiteks naistepäeva paiku käisin restoran Ö's 11-käigulist õhtusööki nautimas :)
      Aitäh sulle igaljuhul :)

      Kustuta
  6. Vaadates su pilti, mille kohta ütled, et vajasid julgust, et siia panna, siis ma peaksin vist nurgas häbenema �� (btw ma võistleja nr 60) Sul on super vorm juba praegu! ��
    Ja veel - olen ka ise sarnases olukorras olnud nagu sina olid, natuke teises võtmes lihtsalt ;)

    liisufitness.blogspot.com

    VastaKustuta
  7. Kuidas sul on? Kas pigem mehega kaugenete kaitseväe t6ttu võo palju lähedasemaks saanud? Ja võiksid sellest ka teha postitise, et kudias tutvusite ja kas sa olid juba siis langetasid kaalu jne :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sellega on asjalood keerulisemad, aga teen sellest eraldi blogiposti. :)

      Kustuta
    2. Ja Siimuga tutvudes polnud veel kaalulangetusega alustanud :)

      Kustuta
  8. Huuh, minumeelest oled ka superheas vormis! ;) Mulle täiega tundub, et me nii sarnase kehatüübiga (me peaaegu sama pikad ka, ma 176,(5) cm pikk, ma pole muidugi päris kindel, kui pikk sa oled, aga tundub, et üsna sama?:D Aga kindlasti hoian sulle samuti pöialt ja sinu sihikindluse juures on raudpolt kindel, et saavutad kõik, mille endale eesmärgiks sead! U Go Girl! ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kõigepealt tänan sind südamest :)
      Olen 178-179 pikk, seega sinna kanti jah :)
      Nii tore, on teada, et pöidlahoidjaid nii palju! ;)

      Kustuta
  9. Siimuga on kõik? Su tekstis kumab see läbi :( Kahju.
    Aga vormi koha pealt ole hea, alusta 1800 kaloriga, on rohkem ruumi, kust alla tulla ja ei jää liiga miinusesse nii kergelt.

    VastaKustuta
  10. Kas Sa enam Fitlapi j2rgi ei toitu? Muide ostsin hiljuti raamatu ja olen v2ga rahul. Ilus ja asjalik :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Fitlapi järgi ei toitu ma enam päris ammu :) Aitäh sulle :)

      Kustuta

Subscribe