Sellel aastal....

neljapäev, jaanuar 05, 2017

Uus aasta on hoolega käima läinud ja trennisaalid täitunud inimestest, kes tahavad end käsile võtta. Kahjuks jääb neid veebruariks alles vaid 10%, sest tulemused pole nii kerged tulema nagu alguses loodetud ja motivatsioon kaob sootuks. Eh, ei saa salata, ka mina ostsin uuel aastal endale jälle jõusaali kaardi. Kohe sellise paketi, mille tingimuseks on minna trenni varahommikul (kl 6-9). Tegelikult oli tore näha, et 2.jaanuaril oli ka hommikul kell 6 saalis palju rohkem rahvast kui varem. 


Nagu ka eelmisel aastal, said minu eesmärgid aastaks 2017 raamitud. Kui keegi tahab lugeda mu eelmise aasta lubaduste kohta, siis võite klikata SIIA LINGILE! 
Võin kokkuvõtvalt öelda, et suutsin täita umbes 50% oma antud lubadustest. See aga ei heiduta mind sugugi, sest alati on arenguruumi ja ma tean täpselt mis eesmärkide saavutamisel puudu jäi. Need murekohad lahendan ma sellel aastal kindlasti. 

Seekord lähenesin oma lubaduste koostamisel asjale teistmoodi. Ei mingit kaota-15-kilo-või-muidu lubadusi. Minu peamine soov sellel aastal on olla õnnelik. Kõik ülejäänud asjad tulevad riburadapidi järele. Õnnelik olemise alla saaks omakorda koostada sadadest asjadest koosnevaid nimekirju, näiteks olla rohkem koos inimestega, kes sinust hoolivad või armastada ennast samapalju kui teised sind. 

Sellel aastal panin nimekirjas rõhku ka oma tervisele, et ma jälle ei kaotaks pead, rahmates endale kõik maailma kohustused kokku.  
Minu 2017 aasta soovid ja eesmärgid näevad välja just sellised: 


  • Olen õnnelik
  • Tunnen rõõmu väikestest asjadest
  • Ütlen endale iga päev, et olen ilus
  • Naeratan rohkem
  • Mõtlen ka enda heaolule
  • Olen kannatlikum
  • Puhkan rohkem
  • Hoolitsen oma tervise eest
  • Söön tervislikult 
  • Käin korralikult trennis
  • Kannan jälle oma lemmikkleite
  • Olen endaga rahul
  • Lähen reisile
  • Sõidan autoga vähem
  • Leian uue hobi (hulluse)
  • Loen rohkem raamatuid 
  • Lähen matkama


Millised eesmärgid püstitasite teie käesolevaks aastaks? 



You Might Also Like

10 kommentaari

  1. Kui pikk sa muidu oled ja palju kaalud? :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Olen 178,5 cm ja kaalu hetkel täpselt ei oska öelda, aga arvan, et ta on kuskil 75-77 kg vahel.

      Kustuta
    2. Väga kaunis näed välja! Kas sa oskad ehk ka oma mõõte öelda? :)

      Kustuta
    3. Rind peaks olema 89-91
      Piht 69
      Puus 96

      Muidugi natuke aega tagasi olid mõõdud väiksemad ja kaal ka 10kg kergem :D

      Kustuta
  2. Huvitav, et mul pikkus ja kaal samad, kuid mõõdud on ikka palju suuremad :(

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Minu kehakoostis on lihtsalt tänu trennile teine. Lihas kaalub rohkem kui rasv :)

      Kustuta
  3. Nii toredad eesmärgid! Way to go :)

    VastaKustuta
  4. Ma vaatan ka mõõte ja mõtlen, et küll sina oled meil õhuke :) ilus ju! Kaalunumber pole sellisel juhul üldse nii oluline.
    Mina olen see nõme, kes võttis eesmärgiks kaotada 10 kg selle aastaga. Tegelikkuses oma peas oleksin ka 5ga väga rahul. Suurim soov olekski tagasi saada see vana mina tunne. See, kes ma olin aasta tagasi. Tugeva kehaehitusega, kuid sale. Kanda suurust 36-38. Ennast olen võrdlemisi fantastiliseks alati pidanud ning läbipõlemisega probleeme pole, luna ma olen laisk ja mugav. Kui miski ikka stressi tekitab, siis lõpetan kohe ära. Isegi dieedi, kui vaja.
    Sulle jaksu eesmärkide täitmisel. Päris vahvad teised ;)

    VastaKustuta
  5. Üks parimaid lubadusi, mida saad endale teha, on lubada, et ei kaalu ennast enam. Ei korra päevas, ei korra nädalas, ei korra kuus...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. hihi, mu kaalul ongi patareid tühjad ja lubasin endale et ei vaheta neid enne sügist. Mul pole seda kaalustressi vaja. Saan peeglist ka aru, kui ilus ma mingil hetkel olen :D

      Kustuta

Subscribe