Üleni positiivne päev!

esmaspäev, oktoober 10, 2016

Hei!
Tahtsin küll teha eelmisest nädalast kokkuvõtet, aga seekord läheb hoopis natuke teisiti.
Teate, seda ei juhtu viimasel ajal tihti, et tunnen ennast väga hästi ja päev on super positiivne. Kuna just täna selline imeline asi juhtus, siis pean teile hoopis oma tänasest päevast rääkima.
Võibolla mõjutab mu tuju ka see, et on ju ülemaailmne pudrupäev ja pudruprintsess nagu ma olen, siis nautisin ma seda päeva täiega. Kusjuures, täna ma putru ei söönud :D :D

Hommikul ärkasin vaevaliselt äratuskella peale, kuigi oli vaba päev, siis ärkasin ikka kell 7. Sellel oli üks imelihtne põhjus - Reval Sport! Nimelt tahtsin juba olla kell 9 trennis, sest kell 11 pidin olema juba järgmises kohas.
Kohe hommikul peeglisse vaadates oli mul hea ennast vaadata. Mis sest, et pole viimasel ajal oma kehaga rahul ja mõni kleit, mida kandsin eelmisel aastal samal ajal, ei lähe kinni, sest peps on nagu poksikinnas, aga no siiski oli ilus vaatepilt :D Ma üritan iga päevaga järjest rohkem endaga rahul olla, sest see rahulolematus ajab muidu omakorda stressi.

Igatahes, tegin hommikul pudru asemel hoopis munast, tuunikalast ja Philadelphia light Sweet chilli maitselisest toorjuustust mõnusa määrde. Serveerisin seda Maximast leitud ülimaitsvate rukkileivakestega ning ampsasin juurde ka paprikat ja spinatit. No njämm-njämm-njämm :) :) 

























Kell 9 olingi trennis nagu plaanitud ja pühendusin täna hoolega ülakehale. Vatti said nii õlad, kõht, biitseps ja triitseps. Tegelikult mul ongi jõusaal nn. jagatud kaheks. 2x nädalas teen ülakeha ja 2x nädalas jalgu+tuharat+selg. Kui ülakeha päev on selline natuke rahulikum, siis jalapäev võtab higi korralikult välja.



Edasi jooksin Tuuletuka salongi juuksurisse, kus ootas mind armas Mari-Liis! Mäletate, tema tegi mulle lõpupäevaks ka imelise soengu! Kui nüüd ausalt üles tunnistan, siis viimati käisingi juuksuris juuni alguses, enne lõpupäeva. Siis läksin aga "säästurežiimile" ja värvisin juuksed ja lõikasin tukka ise. Nüüd tundsin, et juuksed on ikka nii katki, et enam ei käi kamm ka läbi. Mari-Liis õnneks lahendas probleemi ja olen jälle kuldkiharake. okei... pigem punakiharake :D

Pidin veel läbi jooksma Tallinn Dollsist, kus sain endale võileiva hinna eest ühe meeletult armsa kleidi. Tegelikult läksin otsima ühte teist mudelit, aga koha peale jõudes, selgus, et see mulle ei sobinudki. Õnneks leidsin sama raha eest ja samast riidest teise lõikega kleidi. Huuuh, vedas ikka täiega! :)

Enne Dollsis käiku hüppasin ka Rimist läbi, et midagi süüa haarata, sest teadsin, et kodus süüa ma teha ei jõua. Tuju oli ikka veel enneolematult hea ja Rimist haaratud salat sai ka ülimaitsev. No ma ikka ei pääse vist salatist :D

Jõudsingi ruttu veel kodust läbi hüpata ja meigi teha ning jälle pidin autosse hüppama ja kesklinna tagasi sõitma. Huuh, panin tähele, et õnneks olen õppinud juba kontsakingadega sõitma. Nüüd kannan rohkem kontsi ka, sest Siimu pole koguaeg kõrval, kellest ma koos kõrge kingaga peajagu pikem olen. Nagu teletorn ise :D



Nimelt jooksin ruttu-ruttu "Eesti Parima Pudrumeistri 2016" finaalüritusele, kus ma olin žüriis.
Appi, kui tore üritus oli!!! Sättisin ennast Ragne Värki kõrvale, kes on toitumaailmas mu täielik iidol ja ma olin niii rõõmus, et temaga lõpuks tuttavaks sain. Nii soe ja tore inimene! Ja millise vormis! No tõeliselt kaunis inimene :)








Nii vahva oli ka näha palju tuttavaid nägusid nii žüriis kui osalejate seas. Kohe nägin Sillet ja Emily-Hestiat, kellega koos Coppa della Maga konkurssil olime. Siis jõudis kohale ka Kristiina, kes oli ka lõpuks õhtu staar.
Sain jagada ka intervjuusid ja teha palju pilte. Inimesed olid nii rõõmsad ja tore, et võistlust võeti ikka täie tõsidusega. Lisaks toimus ka üritus restoranis Farm ja žürii eest hoolitseti nii söögi kui ka joogiga.

Ülekaalus olid magusad pudrud, millest mõni oli tõeliselt maitsev ja mõned pudrud ka täitsa maitsetud. Kui ei meeldinud, siis sai see puder ka vastava hinde. Kahju oli halba hinnet anda, kuid peab ka aus olema. Loodan, et mõned võistlejad pikka viha ei pea :D

Võitjaks osutus minu rõõmuks soolase pudru teinud Kristiina Stõkova, kes on ka niisama imeliselt armas ja tore inimene! :) No mul on meeletult hea meel, et võit läks õigesse kohta nii maitse kui ka inimese enda pärast. Loodan, et Kristiina kannab tiitlit auga ja võtab kogu tähelepanu ilusti vastu.


No tõesti oli nii positiivne ja särav õhtu! :)

Video tänasest õhtust ka :
http://www.tallinnatv.eu/index.php/uudised/uudislood/10543-2016-10-10-tana-on-rahvusvaheline-pudrupaev



Kahjuks tundsin juba ürituse ajal, kuidas põsed meeletult õhetasid ja süda kloppis. Läksin enne parklasse minekut Viru Keskuse apteegist läbi ja ostsin ühe kraadiklaasi, mille otse Viru fujaees suhu pistsin. Asi polnud, kiita, sest 38 kraadine palavik oli kohal ja palavikus vaevleb ka mu sõdurpoiss. No saime nädalavahetusel Tartus vist korralikult külma. :(

Meeleolul ma siiski langeda ei lase, vaid hüppasin voodisse ja asusin blogi kirjutama. Oeh, oleks selliseid ilusaid päevi veel, kus olen kogu maailmaga ülimalt rahul. Loodan, et saan ka rahu iseendaga ja armastan oma keha ükskõik millises olekus. Kipun end liialt võrdlema teistega ja hoolima sellest, mida arvatakse. Kuigi ma pole maailma kõige saledam ja kõige paremas vormis, olen ma ju siiski ilus! :)

Ilusat lõppevat pudrupäeva teile :*













You Might Also Like

5 kommentaari

  1. Sa oled väga ilus. Ja mina küll kusagilt otsast aru ei saa, et sa suurem oleks, kui oma tippajal. Pigem rõõmustan, et sa pole liiale läinud selle kaalu alandamisega ja näed naise moodi välja :) ma siin loen ja kadestan ja mõtlen, et peale tite saamist peaks ka ikka jõusaali ronima. Esimesel korral peaks mõne teadliku tädi kaasa sebima, siis ei tee marki täis. Ma siiani ainult ise trenni teinud, kodus. Väike tuulutamine kuluks ära.

    VastaKustuta
  2. No lott hängib lõua all, nagu Mallukal :D Okei okei :D Päris hullud asjad pole, aga no juba häirib minu silma :D
    Kui jõusaali lähed, siis võta esimeseks korraks treener, kes õpetab asjad selgeks ja paneb rõhku ka tehnikale. :)

    VastaKustuta
  3. Sellisest positiivsest lugemisest läheb endalgi suu kõrvuni! :D Ja superilus oled, vorm täiega hea, väga viis! :)

    VastaKustuta
  4. Küsin sult stevia kasutamise kohta, olen selles teemas üsna võhik :)
    Millist varianti sa kasutad ja kui tihti? Pulber, lehed vms? Saad ehk konkreetse lingi vm saata?
    Olen lugenud, et tegelikult pole see tervisele midagi nii hea, sp olen veidi segaduses...

    VastaKustuta

Subscribe