Smuuti challenge- päev 3

kolmapäev, mai 18, 2016

Juba päev 3 ??!!!??
Issand ja mul on homme matemaatika eksam! Ma tunnen, et pole üldse valmis, aga samas pole ka väga närvis. Kardan, et homme lähevad kõik valemid meelest. :/

Hommikul ärkasin varem, et käia veel pesus. Pidin täna minema algselt pildistama, aga siiski otsustasin, et pühendan õhtu matemaatikale.
Suundusin hommikul kööki smuutit tegema, siis aga käis telefonil "PIIKS-PIIKS"
Et smuuti challenge võtaks õige mõõdu, tegin ma endale varajase sünnipäevakingi ja tellisin NutriBulleti. Lisaks tuli veel mu tellitud 3 pakki steviat kaartek.ee'st. Hüppasingi siis ruttu autosse, et oma pakike ära otsida ja juba hommikul blenderit katsetada.



No ma olen lihtsalt nii õnnelik selle üle. Teeb suutid kõik mõnusaks vahuseks ja kreemjaks, mitte vesiseks. :)

Niisiis, hommikuks tuli üks mõnus kreemine ploomismuuti.


200g Tere jogurtiga kodujuustu 
100g külmutatud ploome 
50g külmutatud banaani
30g vahukoort 
100g petti 
200g kodujuustu jogurtiga. 
100ml vett 
Kaneeli, steviat

Lõuna ajal käisin ära linnas ja koolis viimases matemaatika konsultatsioonis. Sai läbi oodatust varem ja saingi enne koju minekut veel poest läbi hüpata, et Fitlapi retseptide ja smuutide jaoks asju võtta. :) Chia-seemneid ma muidugi ei saanud, aga pole hullu. Homme äkki leiab.

Järgmised smuutid tegin kõik nn. poolikute toidukordade jagu ehk vahepala kogusega. Kui soovid süüa/juua neid täis toidukorraks, siis korruta kogused lihtsalt kahega.

Lõunaks tegin endale laimimaitseist smuutit, mille tegi eriti mõnusaks ja siidiseks Valio Kreeka jogurt. No nii meeldib see toode. Mul oli veel sahtlis laimimaitselist Hera80 pulbrit ka, seega panin ka seda siia sisse. Kui sul proteiinipulbrit pole, pane selle asemel natuke kohupiima/kodujuustu.






                                                                                           "Roheline laimismuuti"

25g beebispinatit (u peotäis) 
50g külmutatud banaani
90g Alma(Valio) kreeka jogurtit 
10g laimi-maitselist Hera80 
7g kookoshelbeid 
60g värsket kurki 

magususeks steviat















Mata lahendamise kõrvale närisin veel kapsast ja redist ka :D













Vahepeal katsetasin fitlapi tarbeks kahte uut retsepti. Tegin ühe söögi endale ja teise söögi Siimule, aga selle toidu, mida ma alguses endale mõtlesin, pistis Siim usinalt nahka. Niisiis sõin pool teisest retseptist. Mul on kaameras pildid ka, aga ei jõua neid täna enam tuunida. Eks siis teine päev.

Vahepeal jõudsin teha oma kõige lemmikumat smuutit üldse!
Võibolla on mõni blogilugeja käinud Värska Spas ujumas ja tellinud veebaarist "Seto kokteili". See on marjadega jäätisekokteil, mille sees on kama.
Mina jäätist ei kasutanud, küll aga marju, kama ja keefiri ja maitse on täpselt sama.
Njämm-njämm.
Kõige lemmikumad marjad smuuti sees on minu arvates mustad sõstrad. Avastasin selle alles sellel talvel, sest olime neid natuke suvel sügavkülma varunud. Sellel aastal panen kindlasti neid sinna topelt koguse.
Taaskord on antud retsept nn. vahepala kogus.

"Seto kokteil" 

Mustsõstar- 60g 

Kamajahu- 10g 
Keefir - 200g
Tere Kodujuust jogurtiga- 60g 











Muidugi olen ma praegu piparmünditeest sõltuvuses! 


Lõpuks andsin ajule matast rahu ja suundusime Siimuga välja jooksma. Täna oli õnneks üpris lühike trenn. Kõigest 4 km ja siis 10x60 m lõigud. :) Kuigi alguses väsimus vaevas, siis täna tuli jooks ikka väga hea tempoga ja pulss püsis madal. Pea sai ka selgemaks. :)

Viimaseks toidukorraks tegin endale "marjajäätist" ja kaerasüdamega võileiva. :) Kaerasüdame peal oli 40g suitsutatud broileririnnakut ja 1 muna.

"Mündine marjajäätis"

Tere 5% kohupiim- 150g
vaarikas- 50g
mustsõstar- 30g
3-4 piparmündilehte. 

vajadusel veidike vett. 



Tänaseks kõik! :)
Hoidke mulle pliiis homme kõik pöidlad, varbad ja sõrmed pihus!
Annan teile juba homme õhtul teada, kuidas mul läks. :)

You Might Also Like

6 kommentaari

  1. Sa oled nii tubli ja sinu postitusi on alati nii huvitav lugeda. Edu homseks!!

    VastaKustuta
  2. Sa oled nii tubli ja sinu postitusi on alati nii huvitav lugeda. Edu homseks!!

    VastaKustuta
  3. Mina ka juba mõnda aega hoian silma peal sellel NutriBulletil - tundub hea asi olevat! Ja steviat unustan ma alati lisada, sest suhkruvaba kuu tegi oma töö ja nüüd pole harjumust suhkrut lisada :D Ja su "Seto kokteili" ma pean ka proovima :P

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Stevia polegi kohustuslik. Pigem just magusasõpradele maitse andmiseks :)

      Kustuta
    2. Stevia polegi kohustuslik. Pigem just magusasõpradele maitse andmiseks :)

      Kustuta
    3. Mmm...Tunduvad tõega yummied :P

      Kustuta

Subscribe