Mida ma täna sõin? 09.05.2016

esmaspäev, mai 09, 2016

Hei hei!
Üle pika pika aja jõuan teieni tuua ka ühe toidupäeviku tänasest päevast :)

Jälle hommikul viis päike une silmast, sest tõstsin oma voodi sellisesse kohta, kus juba hommikul kell 6 hakkab päike silma sirama. Niiet, ajasin ennast püsti umbes 7 paiku.

Nagu paljud blogilugejad teavad, olen kimpus hästi aeglase ainevahetuse ja alatihti kõhukinnisusega.
Olen avastanud ühe meetodi, mis hetkel toimib. :)
Varem oli selleks tühja kõhu peale sooja sidruni-ingveri tee/vee joomine, kuid see variant lakkas mingi hetk töötamast. Võibolla keha harjus lihtsalt ära.

Praegu teen endale hommikul kohvimasinaga ühe kohvi ja poen teki alla tagasi, et seda rahulikult juua. Kui tass hakkab lõppema, tunnen ka vajadust teiseks WC külastuseks. Kohe kergem tunne hommikuti. :)

Mina valmistan oma kohvi Philips Senseo masinaga, kuhu käivad sisse kohvipadjad ja siiani olen olnud väga rahul. Lemmikuks on kujunenud kohv, mille teen kahes erineva maitsega padjast. Miksin kokku vanilli ja šokolaadi maitsekohvi.

Allolevad pildid on tehtud küll paar päeva tagasi, aga sellised mu hommikud välja näevad.

 


Täna hommikul täitis mu kõhtu taaskord puder. Proovisin samas ka ära Valio uue Kreeka jogurti, mille eile poes korvi pistsin. See Kreeka jogurt on 10% asemel, 4% rasvasisaldusega ja 100g kohta on seal sees 7g valku, mis on rohkem kui teises maitsestamata jogurtites. Tekstuur oli ka väga mõnusalt kreemjas ning paks ja mulle väga meeldis! :)

Pudru sisse rändas :                                            
  • 35g Herkulessi täisterakaerahelbeid 
  • 10g Chia seemneid 
  • 50g kohvi koort 
  • 50g jogurtiga kodujuustu
  • 15g Hera80 valgupulbrit 
  • killuke soola
Peale: 
  • 90g Kreeka jogurtit
  • 35g mustikaid
  • 15g astelpajusid
  • natuke steviat
  • natuke kaneeli


Käisin pärastlõunal matemaatika konsultatsioonis ja lõunat ma kaasa ei valmistanud. Siiski tehti sisse söömiseks väike paus ja võtsin sööklast natuke närimiseks hakitud lillkapsast ja 1 viilu leiba. Mõnulesime päikese käes ja nautisime ilma.

Pärast matat seadsin sammud Postimaja H&M poole spordiriideid otsima.
Läksin kohe suure-suure ringiga läbi vanalinna ja nautisin seda sooja päikest, mis põski paitas. Mulle nii meeldib suvine vanalinn ja need välikohvikud. Nii tore on vaadata inimeste rõõmsaid nägusid , kui väljas on soe.

Tulemas on väike sportlik photoshoot ja tahtsin pükse. Lootsin, et valik on parem, aga lõpuks lahkusin poest kahe isendiga. Ühed 3/4 pikkusega jooksupüksid ja maika. Sellise pikkusega pükse mul praegu polnudki.



Kui lõpuks linnast koju jõudsin oli kell juba 3 läbi ja kõht korises mõnuga.

Tegin endale kõigepealt ühe mustsõstra-kama smuuti 



   

Juurde sõin pool portsu kana-tatrarooga, mille haarasin endale kaasa eile Maksimarketist. Jah, kuulsite õigesti ! VALMISTOIT! :) Aga siin on üks konks !
Nimelt Fitlap.ee ja Maksiköök on teinud koostööd ja töötanud välja retsepti, mis oleks toitainetelt tasakaalus. Vähendati tatra kogust ja suurendati seevastu kana oma. Iga fitlapi klient näeb kavast oma vastava koguse ja saab seda letist küsida. Müüja kohustus on kaaluda kliendile grammipealt õige ports. Minul aga veab, sest peaksin sööma seda 297g ja pakendatud on 300g karbid, seega säästan müüjaid ja haaran oma kana-tatraroa karbiga riiulilt.









Õhtusöögi sõin umbes kella 6 paiku :) Selleks ajaks kõht juba korises..
Kuna tulin alles eile Tallinnasse, siis ei ole veel jõudnud külmkappi midagi osta. Mul oli seal olemas kodujuust, munad ja kohvikoor. Lisaks leidsin sahtlist tatrahelbeid, sest tavalist tatart ei jaksanud keetma hakata. Seega läks potti vee ja killukese kohvikoorega tatrahelbed. Pannile panin särisema omleti :) Noppisin väljast värsket piparmünti ka ja jõin juurde 0,5l teed. :) Njämm :) 




Blogi kirjutamise kõrvale ampsasin aga ühe batooni ja jõin kohvi. Jah, ma tean, et nii hilja pole kohv hea, kuid Siim hakkas alles Võrust poole 8 paiku sõitma, seega jõuab ta üpris hilja ja magama ma veel ei lähe. Lisaks on minu arvates kohv+batoon ideaalne kombo. :)

Võin vihjeks öelda, et varsti on tulemas suurem postitus batoonide ja nende maitsete koha pealt :)



Sellega on mu söögid tänaseks söödud. :)

Ostsin täna Sportfotost välja mõned oma pildid eilselt Tartu Jooksumaratonilt. Võin öelda, et naeratades oli mäest palju lihtsam üles joosta ja terve mu jooks oligi positiivse emotsiooniga joostud. Katsusin oma suud  koguaeg kõrvuni hoida ja kohe palju kergem oli. :)







Tänaseks soovin sulle ilusat õhtut ja nautige veel ilma seni kuni saate!
Mina aga pikutan voodis, sest oleks nagu trammi alla jäänud- kõik kohad valutavad :D


Ah jaa, käimas on ikka veel Eesti Blogiauhindade hääletus!
Kandideerin "TERVISE- JA KAALULANGETUSBLOGIDE" kategoorias. 
Minu poolt saad hääletada SIIN LINGIL!


You Might Also Like

12 kommentaari

  1. Kaua Sa jõusaalis oled trenni teinud ja mitu korda nädalas seal käid?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jõusaalis käin pmt ainult talvisel/külmemal perioodil. Praegused 5-6x nädalas jooksutrenni seda lihtsalt rohkem ei võimalda. Olen jõusaalis käinud 2 aastat ja käisin seal tavaliselt jõusaaliperioodil 4-5 korda nädalas. :)

      Kustuta
  2. Kuidas sa makrosid arvutad? Kas mõtled enne valmis mida süüa teed ja siis arvutad kohe makrod ja kaloraaži välja või kaalud toiduained ära ja arvutad siis? :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Väga kerge on arvutada MyFitnessPal äppiga. Kuna ma koostan Fitlap toitumiskavasse ise retsepte, siis tean juba umbes peast, palju peaks midagi toidus olema. Pärast ajan täpselt grammidega retsepti täpselt paika. :) Toiduained peab panema paika enne toidu tegemist, sest nii saab teha täpse portsu :)
      Ja suurem osa toitudest võtan oma Fitlapi retseptidest :)

      Kustuta
  3. See jogurt on ka minu uus lemmik! Niii mõnus paks ja kreemine, täielik üllatus, et ainult 4% rasvaga saab sellise konsistentsi :) Tegin sellest jäätist ka (jogurt, fast smoothie mix, vasrikad, dattel ja tumeda šokolaaditükid), mõnus külm snäkk sai :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Minul ka täielik üllatus. Muide, Türgi Jogurt (2,5%) on ka mõnusalt paks ja mitte nii vedel nagu tavaline :)

      Kustuta
  4. Kas seda uut Kreeka jogurtit on lootust varsti ka Fitlap asenduste hulgas näha? :)
    Batoonide postitust ootan ka huviga! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Seda ma ei tea, kas seda asendustesse saab, sest valgukogus on lausa kahekordselt suurem, võrreldes teiste jogurtitega..

      Kustuta
  5. See blogi on üks mu lemmikutest! Imetlen Sinu järjepidevust ja hakkamasaamist ka mõõnade ajal ja tänulik olemist tõusude ajal, oled eeskujuks :) Tõesti!

    Putrudest rääkides, siis mis Sa arvad, kas on üldse kunagi fitlapi pudruvalikus näha nt maapähklivõiga putru või proteiinipudinguga putru? :))

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei :) Ma tõesti tänan sind :)
      Mõlemad pudrud on täiesti head ideed retseptidesse!Kindlasti on tulemas :)
      Kusjuures puddinguga putru saad teha juba praegu... Lihtsalt võta kohupiima asendustest valikusse proteiinipudding. :)

      Kustuta
  6. Saare Saaremaa maitsestamata jogurt, mis on 5%-lise rasvasisaldusega sisaldab 8g valku 100g kohta. Mõnusalt kreemine ja paks:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Olen ka selle jogurtiga kursis, kuid mulle ei istu Saaremaa jogurti maitse :)

      Kustuta

Subscribe