Ülimalt eriline naistepäev- Inetust pardipojast saab tõesti uhke Luik!

teisipäev, märts 08, 2016

Tere kõigile!
Ärkasin täna hommikul 2 tundi varem, kui plaanitud, sest kass otsustas voodisse hommikul oksendama hakata. Polnud just ilus äratus. :D Aga võibolla tal oligi plaanis mind blogi ajada kirjutama, sest õhtul läheb jälle kiire-kiire-kiireks ja blogi jõuab muidu hilisõhtul teieni :)

Eile oli ju naistepäev! Minu jaoks on naistepäev veel eriline sellepoolest, et tähistame Siimuga sel päeval oma koosoldud aastaid, seega nagu tähtpäev. Aastal 2013, 8.märtsil tuli Siim esimest korda Võrru ja nägime teineteist silmast silma. Mul on siiamaani meeles, kui ta mind kohvikus kullipilgul vaatas. Ja muidugi see libe Tamula promenaad, mis oli üleni kaetud kiilasjääga. Oi, kui vahva on meenutada..
Igatahes, meil sai eile Siimuga koos oldud 3 aastat ja sellet 2,5 oleme koos elanud. Tundub täitsa paras aeg üksteise heade ja halbade külgedega tutvumiseks. Võibolla tunneme üksteist juba liigagi hästi. Vähemalt mina teda, sest ennustan kõik tema mõtted ja teod ette. :D

Olin eilse pidupäeva puhul pannud laua kinni ka restoran NOAsse. Valisin kellaajaks 17.30, sest päike pidi loojuba 18.10. Kahjuks otsustas ilm alt vedada ja päikeseloojangut me ei näinudki. Siiski saime maitsta head sööki ja õhkkonda. 

Enne restorani, sain kokku veel Herkulessi müügiesindaja Lauriga, kes tõi mulle mitu kotitäit tooteid ja nendest räägin teile mõnel teisel korral. Tore kingitus naistepäevaks siiski!

Tegime ka Siimuga naistepäeva puhul väikese heateo ja käisime verd annetamas. Arst kiitis mu vereanalüüsi tulemusi ja ütles, et minu puhul on vist trenn, toitumine ja uni korras. Kuna olen natuke kaalu kogunud, siis oli ka üleeelmise korraga võrreldes hemoglobiin parem.
Siimule öeldi, et tema veri läheb väikestele beebidele.

 


Sättisin ennast NOA restorani minekuks valmis. Tõmbasin selga oma punase kleidi ja soetasin endale üleeile ka punased kingad. (natuke ka selle mõttega, et lõpupäeval neid kanda)
Naljakas oli ennast nii üles lüüa, kui olime juba päev otsa koos olnud ja tegin ennast korda pmt ainult restorani minekuks. Siiski oli mul väike ärevus sees ja tundsin, et pean seda tegema.
Punane huulepulk andis veel viimse lihvi ja võisime minna.



NOA restorani menüü tundus väga huvitav ja seda kõige paremas mõttes. Kui aus olla, ei osanud ma isegi kohe alguses valida. Mulle soovitati väga kammkarpe, aga siiski püüdis esimesena mu pilku menüüd KAHEKSAJALAPASTA! 

Eelrooga me ei võtnud ja olen õnnelik, et seda ei teinud, sest ma poleks jõudnud vist seda süüa.
Pasta oli ülimalt maitsev. Mõnusalt vürtsikas ja kaheksajalg oli väga hästi küpsetatud, sest ta oli nii mahlane ja mitte nätske.

Siimule toodi pearoaks MUST NOTSU- see oli süsimusta värvi seafilee tükk. Mustaks tegi selle must parmesan ja röstitud baklažaanipuru. No vaatepilt omaette.
Ma ei saanud sealt häid pilte, sest valgus oli väga halb :/


Lõpuks isegi natuke kahetsesin, et kammkarpe ei tellinud, sest pasta kogus oli üpris suur ja isegi siis, kui ma teda lõpuni ei söönud, oli mu kõht nii täis.

















Magustoiduks tellisin VAARIKA HOT-POTI.  
Väga mõnus magustoit! Staariks oli basiiliku sorbett ja soe keedukreem, kus sees olid vaarikad ja peal krõbe mandlipuru. Magustoit toodi väikeses malmpannikeses.

Siimul oli midagi klassikalisemat ja tema taldrikul ilutses juustukoogike, mille peal oli krõbe karamellikiht. Kõrval oli mustika sorbett ja mustikad.

Enne koju minekut võtsime poest ka ühe veini ja mõtlesime, et naudime seda kahekesi kodus. Siis otsustas Siim mind üllatada. Järsku oli ta mu ees sõrmusega ja küsimas vist naise jaoks kõige tähtsamat küsimust.
Muidugi ma ütlesin JAH!



Sõrmus oli täpselt selline nagu mulle meeldib: lihne, ühe kiviga, aga samas elegantne. 
Oeh, süda jättis lööke vahele, kuid... 
Ma vihkan oma sisetunnet!
Miskipärast oli mul terve päev selline tunne olnud, et Siim seda küsib ja minu jaoks polnud õhtu lõpuks üllatusmoment nii suur, kui oleks võinud. Seega, naised, katsuge teie oma naiselikku vaistu taltsutada.

Seda võin öelda, et pulma nii pea ei saa, kuna Siim läheb veel sõjaväkke ja aega selle kiire asjaga on küll ja küll.
Siiski võin öelda seda, et inetust pardipojast saab tõesti uhke LUIK!










You Might Also Like

17 kommentaari

  1. Nii armas :)) Palju õnne!

    VastaKustuta
  2. Palju õnne!!! Kus kohas ta siis küsis? :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kodus kahekesi olles :) Ja mina arvangi, et nii oli palju armsam, kui rahva ees põlvili viskumine :D

      Kustuta
  3. Ohsapoiss! Suured õnnesoovid! :)

    VastaKustuta
  4. Palju Õnne ning pulmadega ei olegi kiiret :) Olime mehega ise kihlatud üle aasta, kui alles abiellusime :)

    VastaKustuta
  5. Palju palju õnne ;)
    Siiralt hea meel ja meeletult ilus oled ;)

    VastaKustuta
  6. Palju palju õnne, niiii armas :)

    VastaKustuta
  7. Avastasin juhuse tahtel eile Sinu blogi ja üks sõna- VAU! Sa oled lihtsalt supertubli, ülimalt motiveeriv ja kaunis ning väärt kõike kõige paremat! Palju õnne kihlumise puhul! :)

    VastaKustuta
  8. Mina leidsin Su blogi täna, bestblogsi lehelt ja appikene, kui ilus Sa välja nägid, kui restorani läksite. Kusjuures, lugesin lugesin lugesin ja mõtlesin, et huvitav, kas ta tundis, et peab ilus olema, sest aimas, et mees teeb talle abieluettepaneku ja täpselt nii oligi :D ooh seda naiselikku vaistu!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh aitäh! :)
      Kusjuures praegu kirun seda naiselikku vaistu, sest oleks tahtnud suuremat üllatusmomenti. :D

      Kustuta
  9. Mina leidsin Su blogi täna, bestblogsi lehelt ja appikene, kui ilus Sa välja nägid, kui restorani läksite. Kusjuures, lugesin lugesin lugesin ja mõtlesin, et huvitav, kas ta tundis, et peab ilus olema, sest aimas, et mees teeb talle abieluettepaneku ja täpselt nii oligi :D ooh seda naiselikku vaistu!

    VastaKustuta

Subscribe