Plirts-plärts käes on märts!

teisipäev, märts 01, 2016

Hei hei!

Võtsin mitu päeva hoogu, et kirjutada uus postitus valmis. Mõni tähelepanelikum lugeja võibolla ütleb ka seda, et vahele jäi pühapäevane retseptijagamine ja eilne toidupäevik. Ma loodan, et sellest pole hullu. Panen teile siis täna siia eilsed toidupildid. :)

JUBA MÄRTS??!! Mismõttes?
Ma ei saa aru, kas aeg on reaalselt kiiremini hakanud käima, või mulle lihtsalt tundub, et nädalad ja päevad lähevad linnutiivul.
Kui olla enda ja teie vastu päris aus, siis lootsin, et märtsiks olen taas juba paremas vormis ja tuju hea. Tegelikult jukerdab mu keha minuga veel ikka päris korralikult. Kaal ei lähe grammigi alla, vaid pigem tõuseb. Kindlasti osalt ka lihaste arvelt, sest teen lihastrenni hetkel päris hoolega. Siiski peaks midagi ka alla minema.

Hakkasin täna mõtlema, et lihtsalt kaalu langetamine oli palju lihtsam. Ma olin siis igapäev oma elu parimas vormis.
Aga hetkel, kui püüan taas seda, mida ma olin juba vahepeal saavutanud, on nii raske. Midagi ei taha liikuda ja see ajab tuju ka halvaks.

Mis ma ikka virisen.. Pean ennast lihtsalt karmilt distsiplineerima jälle ja küll kõik kunagi korda saab ja peabki saama, sest SUVENI ON 3 KUUD! Ja lõpupäev tuleb ka ju... 

Nädalavahetus möödus Võrumaal mõnusalt. :)
Hüppasin laupäeval läbi Võru Kaubamajast ja soetasin endale EstiiloFiti trenniriideid. Panin ühe mõnusa kombo kokku ja ma arvan, et see oli üks parimatest ostudest. Need püksid on minu arvates lihtsalt niiii ilusad ja mugavad. Nad on mõnusalt tugevast materjalist ja ei paista kuskilt läbi.



Pärast väikest shopingutuuri vedasin Siimu endaga Võrru jõusaali kaasa ja märkamatult tegime koos 1,5h lihastrenni. Küll oli mõnus !



Õhtul läksime sõpradega sauna ja tähistasime ka minu uue auto ostu! JUHHHEIII! Mul on lõpuks enda täiesti isiklik suksu, millega ringi kimada. Üks stressiallikas on vähemalt õlgadelt langenud. Siit 35 km kauguselt koolist, oli tükk tegemist ja organiseerimist, et igal hommikul Tallinnasse saada.
Siim läheb ju hommikuti juba kell 5 tööle ja minul algab kool mõnipäev alles kell 10.
Mõnikord kasutan ka selliseid hommikuid ära ja hüppan Siimuga kaasa, et hommikul trennis käia. Siis on ka jõusaal üpris rahulik ja saab hea energiaga kooli minna.

Igatahes, saunas mina alkoholi küll ei joonud (kaine rool :D ), aga natuke maiustasin snäkkidega küll. Oeh, pole ka ime, miks mu kaal ei lange... :/
Hommik Võrumaa kodus :)
                                                                   









Pühapäev möödus jälle Tallinnasse tagasi sõites, kuid enne sõitma asumist tegime Siimuga ühe 5km jalutuskäigu ka. Nii mõnus ilm oli väljas ja nina haistis justkui kevade hõngu...

Pühapäeviti toimub õhtuti köögis ka väike food-prep ehk söökide ette valmistamine. Lihtsalt nii on mul kergem. Lõunasöögid teen ju alati kooli kaasa ja kui teen need varem valmis ei pea igaõhtu lõunasööke kokkama. Õhtusöögid teen vastavalt tujule õhtuti erinevad. Lisaks teen ju süüa ka veel Siimule, seega nii hea, kui lõunasöögid varem valmis.
Pildil on mu 3 lõunasööki ja 3 vahepala. Kolmapäevani saab koolis nii söödud.



Esmaspäeval läksin samuti hommikul Siimuga Tallinnasse, sest ma jätsin enda auto pühapäeval õe kätte ja seega pidin nvn ise vaatama, kuidas kooli saada. Kasutasin võimalust ära ja läksin trenni.
Muidu sööb Siim kaasa tehtud hommikusööki töö juures, kuid kui läheme koos, siis sööme kodus. :)

Valisin hommikusöögiks esmaspäeval omleti, kuhu kõrvale käib veel leib ja õun. (Fitlapist "omlett seemneleivaga") Veisesinki ma seekord omleti sisse ei pannud, vaid tegin kaerasepikust ja singist omleti kõrvale võileivad.
Jagasin hommikusöögi nii, et enne trenni sõin ära omleti ja 1 võileibadest, ülejäänud võtsin koos õunaga pärast trenni nosimiseks.



No tundub, et lihased arenevad, kuid pekk ei taha pealt kaduda... 

peale trenni väike nosimine. :)


Tundsin, et hommikune trenn läks väga hästi, siis premeerisin ennast NOCCO BCAA joogiga. Siiski oli see halb mõte, sest ma ei kannata enam gaasilisi jooke üldse ja ei tundud ennast pärast sugugi hästi. Siiski, maitselt oli see mega hea. Õnneks läks halb tunne varsti mööda.
Lõunasöögiks sõin kaasavõetud toitu ja võtsin koolist kõrvale ka natuke hiinakapsa-tomatisalatit. :) 

Tegelikult oli üpris hea tunne ja feeling sees, kui hommikul saab trenn tehtud, sest siis on ülejäänud päev hooleta. :) 

















Kuna eilne koolipäev venis järeltöö tõttu pikemaks, sõin ära ka oma vahepala, milleks oli Nopri lahja kohupiim, kuhu sisse segasin natuke steviat ja kaneeli. Peale panin kookoshelbeid, mustikaid, astelpajumarju ja kirsse. Kõrvale veel tillukesed õunad. (Fitlapist "kohupiim pähklitega")

Õhtul avastasin, et mul oli kodus üks pudelkõrvits. Kasutasi võimalust ja viskasin selle ahju koos porgandi, sibula ja küüslauguga. Küpsetasin neid, kuni muutusid pehmeks.
Siis viskasin potti ja maitsestasin tšilli, karri, umami-maitseaine, paprika, soola, pipra ja ingveriga. Lisasin vett ja lasin hetke podiseda. Lõpuks püreerisin ja lisasin kookospiima. Peale panin praetud kanatükikesi. mmmmmmmm.... kui hea
RETSEPT ON MUL OLEMAS SIIN KA --- LINK!



Tänane hommikusöök oli suhteliselt sarnane eilsele. Mõningate muudatustega küll :) Õuna selles söögis ei ole ja omleti peal on hoopis natuke pesto kastet.


Õhtuks plaanin endale teha kalkuni-kodujuustukotlette porgandi-õuna-astelpajusalatiga :) 


Tahtsin hoopis tänasest trennikogemusest rääkida. Märkasin, et RevalSpordi tunniplaani on tekkinud uus trenn. Nimelt virtuaalne BodyPump. Treener Siim Kelner ja Susan Keinast filmisid üles ühe vahva BodyPumpi trenni ja tõid selle Revali treenijateni. Tunnis pole kohal treenerit ennast, vaid kogu treening tuleb ekraanilt. No väga huvitav kogemus. Meelde tulevad kunagised shapingu trennid :D 
Toon välja mõned plussid ja miinused, mis selle virtuaaltrenni jooksul pähe tulid. 

PLUSSID: 
  • Väga mõnus lõunane kellaaeg, mil tunniplaanis selline "auk" sees. Kui otse koolist tulla, on super aeg. Muidu peab ootama nii kaua, kuni kella 16-17 ajal uued rühmatrennid hakkavad. Seetõttu olen neid ka vähe külastanud. Ma arvan, et kellaaja pärast jääb see virtuaaltrenn minu trenninimekirja. 
  • Siim ja Susan on super treenerid ja seletasid kõik väga selgelt lahti, et isegi need saaksid aru, kes on trennis esimest korda
  • Polnud täis saal, vaid rahulik. 
  • Kuigi treenerid olid ekraanil, utsitasid nad tegema seeriaid lõpuni ja tundus nagu nad jälgiksid sind :D 
MIINUSED: 
  • Puudus selline feeling, nagu päris rühmatrennis. Mina sain trenni tehtud ja pingutasin maksimaalselt, aga sellise trenni puhul võib mõnel treenijal kaduda motivatsioon pingutada seeriate lõpuni, kui treener ei jälgi.
  • Ekraan võiks olla suurem. 
  • Esimest korda tulijad ei saa küsida nõu, mistõttu sobib see trenn pigem neile, kes on enne pumbiga tuttav.


    Muidu oli super vahva ettevõtmine ja kindlasti jään seal trennis käima. Susan jagas ka oma facebooki lehel trennist väikest klippi,

  • Mida me siis tookord Siimuga ikka tegime?Valmistasime Teile ette BODYPUMP virtuaaltundi! ;)Alates homsest Reval Sportis!
    Posted by Treener Susan Keinast on 29. veebruar 2016. a.


 Tänaseks mina lõpetan ja soovin teile supermõnusat õhtut. Nautige väljas ilusaid ilmasid ja tundke elust rõõmu!

Mina ka kiisu tervitame!
 

You Might Also Like

4 kommentaari

  1. Mis makaronitoit see karpides on?

    VastaKustuta
  2. Täisterapasta, porgand, kanafilee ja kohvikoor.

    VastaKustuta
  3. Armas Helena, kas Sa oled tõesti niii tubli naine Siimul, et teed talle kogu aeg süüa? :) Sel juhul on ta küll üks õnneseen! Kuna enda lemmik söök on puder, aga mu kaaslane ei vaata pudru poolegi, ei tee mina talle küll eraldi sööki hommikul, aga tundub, et vist võiks!

    VastaKustuta
  4. Teen talle igahetk süüa, kui ta vaid soovib :) Tavaliselt hoolitsen ise selle eest, et ta sööks rohkem, sest tal läheb meelest, et vaja korralikult süüa. :)
    Teen talle töö juurde kaasa hommikuks muna ja singiga võileivad, lõuna sööb ta tööl(varem tegin selle ka kaasa), kui ta õhtul koju jõuab, teen ka talle süüa.
    Mul Siim armastab õnneks putru. Aga teen talle hommikuks seda, mida soovib. Alustades omletist, pudrust, lõpetades pannkookidega.
    Ma lihtsalt armastan söögi tegemist ja kui seda teha oma kõige kallimale, on see veel parem.
    Muidugi üritab ta mind igal võimalikul juhul aidata söögi tegemisel, aga tavaliselt lõppeb see sellega, et ajan ta teise tuppa ära, sest mul käib söögitegemine hullu kiirusega ja ta ei jõua sammu pidada. :D
    Aga kui mind pole, saab ta ilusti kõik söögid tehtud. Isegi õpetasin ta omletti pannil ümber viskama :)

    VastaKustuta

Subscribe