Mellis Berry meemaius.

laupäev, märts 05, 2016

Hei! 
Tänane postitus tuleb minu jaoks natuke teistsugune. Ma pole üldse blogija, kes reklaamib mõttetuid asju, sellepärast, et midagi kuskilt tasuta saada ja lihtsalt mingi postitus ära teha. Minu arvates on neid inimesi blogimaastikul juba liiiiiga palju. Olen oma blogis kirjutanud nendest asjadest, mis mulle ausalt meeldivad ja on südamelähedased. Näiteks korduvalt olen reklaaminud siin oma ostukorvi tooteid ja näiteks Nopri kohupiim, mida käin spetsiaalselt isegi Võrus ostmas, meeldib mulle lihtsalt nii väga, et teen sellest siin koguaeg juttu. Samas pole ma kunagi saanud sealt midagi tasuta, vaid kirjutan seda sellepärast, et inimesteni jõuaksid ja firmad, kes teevad oma asja ausalt, maalähedaselt ja südamega. Nad on seda lihtsalt väärt. 

Nii on siin blogis väärt mainimist ka Artiom, kelle kiri mulle ükskord maili potsatas.
Ma teadsin, et pean seda siin blogis jagama ja plaanis oli see juba ammu, aga aeg lendab käest niii ruttu.

Otsustasin, et täna on see päev, mil Mellis Berry mesi oma koha minu blogipostituste vahel leiab.


Kõik algas sellest, kui Artiom mulle kirjutas. Ta pakkus mulle proovida oma enda kätega valmistatud mett ja ma olin muidugi nõus. Pole vähemalt mingi Hiinas toodetud võltsmesi, mis on ulmeliselt rõveda maitsega.  Selle asemel, et saata mett postiga, saime kokku ühes Tallinna kohvikus ja ajasime kohvi kõrvale pika-pika vestluse maha.
Artiom oli tõeliselt soe ja tore inimene. Kõige parem selle kohtumise juures oli see, et me ei rääkinud ainult meest, vaid Artiom jagas mulle nõuandeid/nippe nii toidufotograafia kohta kuni enda harimiseni välja. Ma tõesti sain sellelt kohtumiselt nii palju inspiratsiooni. 
Mina omaltpoolt jagasin oma "salajasi" pudrunippe ja rääkisin oma tegemistest.

Artiom töötab igapäevaselt IT valdkonnas ja pärast tööd valmistab ta Mellis Berry vahustatud mett koos erinevate marjadega. Kõik mee koostisosad on Eestist pärit (isegi marjad on osaliselt ta enda korjatud).
Artiom rääkis, et inspiratsiooni sai ta vahustatud mee tegemiseks välismaalt, kus ta aastaid elas. Ta tuli suveks tagasi Eestisse, kuid sellest kujunes välja see, et ostsis lõpuks siia oma kodu ja jäi tagasi kodumaale. Alguses katsetas ta mett sõprade peal. Esimesed laarid mett vahustas ta hoopis akutrelli otsa pandud vispliga ja tegi erinevaid katsetusi, et marjad püsiks ilusti purgi põhjas, mitte peal.
Tõeliselt huvitav oli kuulata, kui suure pühendumisega ta seda kõike teeb ja millise entusiasmiga ta seda mulle jagas.
Mida aeg edasi, seda rohkem ta katsetas ja proovis. Ta isegi ostsis endale oma mesilaspered!
Ta unistab elada maal ja jätta IT töö tahaplaanile, ning teha midagi täiesti ise, oma kätega.  Loe veel lähemalt SIIT!
Mul on siiralt kahju, et see toode pole Eestis laialdast tähelepanu saanud, sest see reaalselt vääriks seda. :) Niiet väike vihje meestele! Kinkige oma maiasmokast naisele paar purki Mellis Berry mett ja usu, ta jagab seda teilegi!  




Artiomil on juba peas keerlemas ja uued tervislikud mõtted, mida ma veel siin ei avalda, aga mina olen nendest igatahes vaimustuses ja jagasin ka talle kohe oma mõtteid selle tootega seoses. Ma loodan, et ta katsetused kannavad vilja ja saame koostööd teha! :)

Nii, mee juurde! 

Mina sain maitsmiseks mustikatega vahustatud mee. No magusasõpradele peaks see kindlasti meeldima ja purk saab sekunditega tühjaks. Mina suutsin ennast õnneks talitseda. :)
Kui mee läbi segasin, muutus see mõnusalt lillaks ja mustikatükid olid hambaall kergelt krõmpsuvad. Kogu kombo oli üldiselt magus, nagu mesi olema peabki. Lõpuks jõudsin arusaamale, et oleksin ise eelistanud vist natukene hapumate marjadega varianti, näiteks astelpajuga või rabarberi-maasikaga. Maitseid on tal veel ja kõik need on saadaval https://mellisberry.com/




Üks asi, mis mind selle toote juures võlub, on selle kujundus! 
Need purgid näevad välja lihtsalt võrratud! :) Armastan akvarellmaale ja need pildid on lihtsalt seal purkidel imelised.  Illustratsioonid on teinud Ksenia Selianko, kes elab hetkel Kiievis.
 

Kingituseks lihtsalt ideaalsed. :)  Kingitustega seoses....
Mellis Berry korraldab ka praegu oma facebooki lehel  naistepäeva loosimist! Ole sa siis mees või naine, mine pane laik Mellis Berry lehele ja jaga kampaaniafotot. Võid võita lausa 2 purki mett. :)
Panen siia ka väikese teksti toote kodulehelt: 

Üle aasta olen katsetanud erinevaid retsepte ja leidnud parima kombinatsiooni: kreemine töötlemata mesi koos kuivatatud marjadega. Nüüd on teil võimalus ühendada parim mõlemast maailmast: rahuldada oma magusaisu ja samaaegselt turgutada keha antioksüdantidega. Töötlemata mesi on bakterivastase toimega ja kuivatatud marjad on täis vitamiine. Kõik see ainult ühe lusika kaugusel!
Mellis Berry meemaiust võib süüa lihtsalt lusikaga, lisada hommikusöögi saiale, pannkookidele või isegi juustule (tundub hullumeelne? Tegelikult on see geniaalne: kasulik ja hõrk üheaegselt).
Tellida saab e-poes ja maksta pangaülekannega, kirjutades mailile albert@mellisberry.com, või helistades +372 5832 7915.

Täna hommikul tegin proteiinipannkooke mustikate ja Nopri kohupiimaga. :)
Oma koha leidis taldrikul ka mesi. Sain nii palju ilusaid pilte, et ei suutnud parimat välja valida, seega jagan siin mitmeid. :)








Ma olen südamest tänulik, et Artiom minuga ühendust võttis. Mul on meeletult hea meel, et Eestis on inimesi, kes teevad asju südamega ja eesmärgiga tuua inimesteni rohkem tervislikke tooteid. 
Anna ka Mellis Berryle oma abikäsi (kasvõi jagades nende facebooki lehte) ja soeta ka endale või kallimale üks mõnus meemaius.  

Väärtusta Eesti tooteid, toorainet ja käsitööd!












You Might Also Like

0 kommentaari

Subscribe