Let's do it again! - Lõpupäevaks vormi!

esmaspäev, märts 28, 2016

Hei armas lugeja! :) 

Mul oli teile plaanis ka kokkuvõte Maroko reisist, aga arvasin, et kui keegi midagi täpsemat selle maa ja Marrakechi linna kohta teada tahab, saab ju minu käest küsida. Vastan meeleldi.


Nagu ma ka oma reisipostitustes rääkisin, oli ka Marokos suhkur suhkru otsas kinni ja kuhugi polnud selle eest plehku panna. Näha on ka peeglist seda kui hullult see nädalake suhkrurallit mu keha muutis. Muidugi ka kogu sellele reisile eelnenud pikk talv ja vahepeal olnud stress pani oma põhja alla.

Niisiis, otsustasin, et nii enam edasi minna ei saa! Muidu ei mahuks ma oma imekaunisse lõpukleiti lihtsalt ära.

Asi pole ju päris katastroofiline, aga tunnen, et paljud asjad on hakanud seljas halvasti hoidma ja enesetunne pole enam see.

Mõtlesin alati, et võibolla mina olen see 1 100000-st, kes suudab kaalu ilusti hoida, aga siiski teeb keha omad korrektuurid. Olen pigem inimene, kes kipub väga kiirelt juurde võtma, ükskõik, mida ma ka ei sööks. Siiski, ma tean, kuidas asja muuta! Olen ju selle kõik läbi teinud ja saan ka nüüd hakkama.

Ma arvan, et osad teist kindlasti tabavad ennast mõttelt, et mis nendel terviseblogijatel küll viga on, et nad kõik juurde võtavad. Ma ise mõtlesin ka vahepeal nii, aga see hetk, kui keha enam kaasa ei tööta on tõesti muserdav.
 Muidugi oli oma osa ka sellel, et hakkasin endale lubama natuke rohkem. Tõstsin oma kaloraaži, aga siis rändas suhu ka õhtuti märkamatult amps ampsu järel ka midagi muud.  Ja tegelikult need ampsud ongi kurjajuur. Kui lõpuks need ampsud kokku lööd, saad juba täissöögikorra kaloraaži.



Täna on päev, mil algab minu enda isklik BeFit 2016! :)
Mu eesmärk on saada lõpupäevaks vormi ja näha kaunis välja. Lubasin küll oma uueaasta lubaduses, et olen lõpupäevaks elu parimas vormis, aga ma pole siiani otsustanud, mida ma selle all mõtlesin. Kas elu parim vorm seisneb madalas kaalus või hoopis toonuses kehas? Äkki on parim vorm hoopis füüsiline ja võibolla olen sel ajal oma elu kõige paremas jooksuvormis. Kes teab?

Järgmised 12 nädalat saab olema minu jaoks väljakutsuvad, sest lülitan enda toidust välja igasuguse kräpi ja üleliigsed ampsud. 
Muidugi jääb sinna vahepeal cheatmealid, aga kõike mõistlikuse piirides. :)


Ma südamest loodan, et saan oma hea vormi tagasi! :)
Seega, teeme seda jälle!  Kes kampa lööb?





Käisin ka täna taaskord jooksmas. Kuna nädalavahetusel nägi mu maratoni treeningplaan ette 15 km jooksu, siis täna tuli teha rahulik ja taastav sörk-jooks pulsil 120-130. Siiski ma seda jooksuks ei nimetaks, vaid pigem jooksuliigutuste imiteerimiseks kõnnitempost aeglasemalt. Teen seda siiski kõike ülla eesmärgi nimel ja esimene jooksuvõistlus on mul juba 9.aprill Tartus. :)  

Järgmisel nädalal on ka plaanis minna ostma Jooksueksperdist uusi jooksutosse, sest mu vanad tossud on omadega päris läbi. Loodan, et saan meeste mudelitest midagi ilusat, sest naiste tossud mu varvaste otsa kahjuks ei lähe. :D


















Tänane päev läks ka söögi poole pealt nii, nagu plaanitud :) Ei mingit näksimist, ega liigset kraami. :) Panen teile ka mõned pildid tänastest söökidest.
Kindlasti saate ka mingi päev ühe vahva toidupäeviku postituse!

Hommik algas imeliselt! 

Hommikusöök:
Kodujuustu-munasalat suitsulõhe ja kurgiga. 



































Lõunasöök (koolis) :
Küpsetatud broilerikoib koos aedviljaseguga. Peal ka natuke riivitud Juku juustu. :) 




Vahepala 1:
Must kohv kaneeliga + proteiinibatoon





































Vahepala 2: 
Šokolaadi proteiinipuddingu pulber segatud 0% kohupiimakreemi, keefiri ja veega. Peal mustikad ja mandlid.


Õhtusöök:
Kanasalat (lambasalat, kikerherned, kurk, tomat, paprika, päikesekuivatatud tomat, röstitud india pähkel, kana) 




Nonii, nüüd on viimane aeg alustada pingutustega suveks ka neil, kes seda pole siiani teinud. :) Võid anda julgelt kommentaaridesse märku, kui minuga kampa lööd! :) 


 



Helena :)




You Might Also Like

30 kommentaari

  1. Ausalt öeldes ma ei teadnud üldse, et mul blogspotis kasutaja on ja see nimi šokeeris mind ennastki (Keiu olen tegelt :D)
    JAH ma võtan ka nüüd trenni tõsisemalt ette ja aitäh et sa teisi (ka mind) niiviisi julgustad! Esimene staadium ehk enesehaletsemine on juba seljatatud, sest üle-eelmisel nädalal suutsin end kokku korjata. Pole lihtne motti leida, eriti kui kohustusi on oi-oi kui palju. Aga mõte suvest.. see hoiab koos :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Keiuuuu! :) Saad hakkama ja ei mingit haletsemist! Ma tean, et sa oled üks sihikindlamaid inimesi üldse! Suvi hoiab koguaeg moti üleval, aga tavaliselt jõuab vorm alles sügisel kohale ja kaob talvel pimedusse :D :D Aga mõtle sellele, et kohe on kõige raskem (gümn) läbi! :)

      Kustuta
  2. Vot, vot. Selle pärast ma enda kaloraaži madalaks ei tahagi lasta, et nii, kui veidi tõstan, tuleb juurde. Tiksun oma 1800 juures õnnelikult, sellega võtsin esialgu alla ka. Nüüd kahjuks tundub, et on see säilituseks piisav, keha sellega harjunud, aga noh, polegi vaja enam nagu alla võtta kah. :) Kindlasti näed oma lõpukleidi superhüper välja. Näed ju praegugi, ma ei saa üldse aru, mida sul veel alla võtta on. Sinust vähemalt piltidel kiirgab sellist...õnne. Ma ei oskagi selgitada. Särav ja kaunis ja peaasi, et see kallulangetus teekond sinust seda sära ära ei võtaks ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Piltide kohta nii palju, et eks alati leian üles parimad "poosid" :D :D hahah :D
      Aga tegelikult on alla võtta küll, sest tahan jälle, et kõik riided seljas istuksid ja midagi ei pigistaks :) Aega on õnneks parajalt ja ma arvan, et saan need kilokesed ka maha raputatud :)
      Ja ma tänan sind veel komplimentide eest ka! :)

      Kustuta
  3. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  4. Mina kindlasti osalen koos sinuga. Oma teemat mul kuskil pole, aga sinu blogi jälgin juba pikalt ja elan sulle ja su tegemistele siiralt kaasa. Saan ise ka palju häid ideid ja igakord kui mott maas, piisab fb piiluda ja vaadata pilte või lugeda blogi ja jälle saan jõudu juurde,et edasi minna ��

    VastaKustuta
  5. Mina ka , motiveeriv on seda kõike lugeda , sel nàdalal proovin ka kohe rohkem veel vàljas liikuda ja vàhem mittekasulikku suhu pista :) varsti on ju sünnipãev tulemas mika mitte olla veel paremas vormis . Ja kindlasti suudad sa lõpupäevaks saavutatu saada palju palju edu sulle

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ja ma olen kindel, et oled ka sünnipäevaks endaga rohkem rahul kui enne :) Piisabki väikesestest sammudest, et midagi muuta! :)

      Kustuta
  6. Ma tahan oma 25. sünnipäevaks (22.juuni, jääb umbes sinna Sinu lõpetamise kanti ma oletan) olla parimas võimalikus vormis. Viimase paari nädala kontrollimatud isud on samuti oma töö teinud minu kehaga. Olen kaalus võtnud juurde pea 3 kg (ausalt) ja kintsud tahavad jooksupükstest välja tulla... Niiet, ma ka liitun :).

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hahah, mul kõigi pükstega sama tunne! :) Ja 25 on tõesti eriline number ja selleks päevaks hea välja näha on kindlasti eesmärk omaette. :)
      Mul on lõpetamine 21.juuni, seega täiesti sinnakanti :)

      Kustuta
  7. Löön ka kampa, aitab sellest igapäevasest korrutamisest, et homme võtan end lõpuks kokku, aeg seda teha ka nüüd, varsti suvi ja ei tahaks end jälle ebamugavalt tunda. Üritan kooli, huvialade ja töö kõrvalt ka väheke aega leida, et jooksmas käia, ideaalis 4-5x nädalas :)

    VastaKustuta
  8. Hei Helena!
    Oma suure jalanumbriga pole Sa üksi :)
    Minul on ka 43 jalg. Eelmine sügis käisin Jooksuekspertis ja sain neilt täitsa naistemudeli, tõsi need pole nii ilusad kui enamuste instagrami kontodelt suudvesistades unistada võid aga vähemalt on mugavad ja vastavalt jooksustiilile valitud. Just see peakski ju peamine olema? Ja kui Sul just väga kitsa liistuga jalg ei ole (minul kahjuks on), siis võid sealt leida vägagi edevaid meestemudeleid :)
    -e4-

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Juuhhuu, sain ikka jooksuekperti aja! Nad on järgmisel nädalal paar h kohal :)
      Aga õnneks mul hästi lai liist, seega saan meeste tosse vabalt :)

      Kustuta
  9. Muidugi löön kampa! Viibin küll teisel pool maakera, seega talveks vormi :) Minu stiimuliks on ilus aluspesu, mille alumise osa number väiksema ostsin :D Sangadest vabaks!

    VastaKustuta
  10. Väga tubli oled ja inspireeriv :)
    Mis su päevane kaloraaž on?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! :) Päevane kaloraaž on umbes 1600-1700 :)

      Kustuta
  11. Supertubli, et viitsid ja tahad ja teed! :) Ma ei taha üldse pealetükkiv või mingi suruja olla, aga kas sa veganismist tead midagi? Vegan elustiiliga on megalihtne saada vormi ja olla püsivas kaalus ilma kalorite lugemiseta. Ma ise ei ole ka full vegan ega midagi, aga ma lihtsalt tean ja näen, et selle toitumisega on head vormi nii lihtne kätte saada ja selles püsida :)
    Päikest!

    https://www.youtube.com/user/NinaAndRanda/videos?flow=grid&view=0&sort=p

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei :) Veganlust ma isiklikult ei poolda ja tavaliselt kaasneb veganlusega suur süsivesikute hulk, mis minu kehale ei sobi. Lihtsalt lähen vett täiesti täis ja käin ringi nagu õhupall.
      Mina isilikult veganlust ei valiks, aga samas ei tee ka maha neid, kes seda teed käivad :)

      Kustuta
  12. Palju su kaloraaz on? Piltide järgi tundub, et tol päeval sõid väga vähe. Kas sööd nüüd HFLC? Ei näe üldse teraviljatooteid su menüüs. Vaid rasva :/

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sõin sellel päeval pea 1700 kcal :) Piirasin tõesti natuke süsivesikuid ja hoidsin valku ja rasva kõrgemal. Sv 20%, V 40% ja R 40%. Sain reisil lihtsalt meeletu süsikate laksu ja praegu üritan toibuda sellest :D
      Muidu on ikka menüüs olemas ka teraviljad :)

      Kustuta
  13. Jälgin ka su tegemisi, kuidagi tundud nii suure tahtejõuga tüdruk. Igatahes otsustasin,et liitun ka sinuga. Ei rämpstoidule ja magusale. Püüan, siis tervislikult toituda ja samas ka regulaarselt trenni teha. Endal samuti lähenemas lõpetamine, milleks tuleb parimas vormis olla ja rannahooaeg pole ka enam mägede taga. Oled super inimene ja annad paljudele inimestele motivatsiooni oma loomuliku säraga.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma tänan sind nii soojate sõnade eest! :) Ma hoian ka sulle pöialt :)

      Kustuta
  14. Kas revalis on hommikuti saal rahulik ja ruumi rohkem kui õhtul? :) kaalun hommikuse paketi soetamist

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hommikuti on Revalspordis tõesti palju rahulikum kui õhtul :) Kui võimalus hommikul käia, siis kindlasti soovitan :)

      Kustuta
  15. Mainisid mingis postituses looduslikku teed, mis ainevahetust soodustab vms, mida apteegist saab- mis selle nimi oli? Ei suutnud õiget postitust leida :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kubija ürditalu "salenemise tee" :)

      Kustuta
    2. Aitäh sulle, lähen kohe otsima:D

      Kustuta

Subscribe