Treeningud: Personaaltrennid ja Maratoni projekt.

reede, jaanuar 29, 2016

Hei hei! :)

Eelmisel nädalal võtlesin gripiga ja sellel nädalal tunnen ennast lõpuks hästi, mis tähendab ka muidugi seda, et olen taaskord 100% trennilainel :) :)
Läbi said ka minu personaaltreeningud Susan Keinastiga. Ma ütleks, et investeerisin 120 eurot niiii õigesse kohta. Jäin tõeliselt rahule. Õnneks klappisime väga hästi ja trenn oli ka lõbus.
Mulle meeldis see, et Susan tegi mulle just sellise treeningkava, mis vastas mu ootustele ja sisse olid pandud ka mu soovid (kangid, hantlid, plokid)

Esimeses trennis saime Susaniga tuttavaks ja tutvustasin natuke ka ennast. Samuti rääkisin ära oma eesmärgid ja soovid, miks ma tema poole pöördusin. Esimeses trennis tegimegi terve keha treeningu ja sellega vaatas ära treener minu üldise vormi ja selle, kuidas mu tehnika on.

 Minu eesmärgiks oli ennast jõusaalis rohkem arendada ja välja rabeleda algajate jõusaalikavast, sest see ei pannud mind piisavalt proovile. Soovisin teha rohkem harjutusi vabaraskuste ja plokkidega.  

Teises trennis hakkasime läbi tegema Susani koostatud treeningkava. Jagasime lihasgrupid kahele päevale. Jalad-selg ning ülakeha-kõht. Teises trennis tegime tuvust alakeha trenniga. Väljaasted lõid mõnusalt pulsi üles ja panid mind proovile. Samuti oli kavas sees ka mu üks lemmikutest: jõutõmme.
Järgmisel päeval andsid jalad mõnusalt tunda.

Kolmandas trennis tegime läbi ülakeha treeningu. JESS, haarasime mängu ka hantlid ja plokid. Mulle see meeldib, et ei pea ainult staatilise masina taga kükitama vaid saab kaasa haarata kogu keha.
Trenni lõpetasime kõhulihaste harjutustega, mis on minu jaoks üpris piin, sest kõhulihased suhteliselt nõrgad. Siiski suutsin vastu pidada ka trenni lõpus olevad 3 seeriat planku. Saavutus :D

Kava saatis Susan mulle ilusti ka meilile, kust sain selle endale märkmikusse kirjutada.
Hakkan jõusaali kava tegema vähemalt 3x nädalas. Ehk ühel nädalal 2 ülakeha ja 1 alakeha ja teisel nädalal 2 alakeha ja 1 ülakeha trenn.

Sain oluliselt enesekindlust jõusaalis juurde. Varem ei julgenud teiste masinate poole väga vaadatagi, sest kartsin, et teen midagi valesti. Nüüd teen oma kava suurima rõõmuga ja motivatsioon on reaalselt laes! :) :)

Aitäh Susanile!





Mäletate, kui rääkisin, et meelitan koguaeg Siimu endaga jõusaali?
TA LÕPUKS ON KA REVALSPORDI TÄISVÄÄRTUSLIK LIIGE! :)
Ka tema muretses endale personaaltreenigupaketi koos treener Siim Kelneriga ja ma pole oma Siimukest ammu niii elevil näinud. Ta pakkis oma spordikotti samasuguse rõõmu ja õhinaga, nagu 1.klassi laps enne esimest koolipäeva. 
Siimu sõnul jäi ta trennidega väga väga rahule ja mis sest, et praegu on raskused väikesed, kuid vähemalt sai ta selgeks tehnika ja oskab nüüd midagi teha.

Seega sain mina uue trennikaaslase. :) 

Eilne (28.01) päev oli lihtsalt trenni koha pealt pöörane. Mõne jaoks on 3 trenni päevas normaalne nähtus, kuid mina pole seda ammu harrastanud.
Läksin jõusaali mõttega teha ära oma jalatrenn, mille ma ka tegin :) Andsin endast suhteliselt kõik ja lõpuks olin päris plätu. :D
Siis märkasin, et kohe algab BOSU trenn ja ma polnud seal päris ammu käinud. Muidugi kasutasin ma juhust ja läksin ka, sest tavaliselt on see olnud üpris rahulik minu jaoks. Eile aga pandi selline tempo peale ja pulss oli koguaeg laes. Higi voolas ja võttis korralikult läbi.


Sõitsin pärast trenni koju ja mugisin veel oma kohupiimakooki (retsept postituse lõpus). Iga valgusfoori taga seistes sai üks amps ikka haaratud. Oii, kuidas mul neid ampse vaja oli, sest energia oli otsakorral. Siis jõudis õhtul kell 7 koju Siim, kes küsis, kas me täna ZUMBASSE ei lähegi.
Vaatasin kella ja mõtlesin, et TEEME ÄRA! :) Tõmbasin uued trenniriided selga ja kell 8 algas juba zumba. Treener oli kavasse pannud mõned uued tantsud ja koju jõudes tahtsin lihtsalt lõpuks maha istuda.








Täna andis eilne väike ülekoormus kenasti tunda. Jalad olid juba hommikul valusad, aga mida kell rohkem tiksus, seda enam andsid sääred ja hüppeliigesed valu.

Õhtul oli aga Lasnamäe Kergejõustiku areenil jooksutrenn.
Tegemist oli Marathon100 projekti "Eesmärgiks SEB Tallinna Maraton" proovitrenniga, kuhu valiti pea 100 osaleja seast välja 36, kes kutsuti proovitreeningule. Homme jääb kaalukausile alles 18, kellest valitakse need 6 õnneliku, kes saavad osaleda projektis.
Need 6 õnnelikku saavad treenida 6 kuud professionaalsete treenerite käe all, lisaks erinevad terviseuuringugud ja uued jooksutossud jnejne. Kõik mis asjaga kaasas käib. :)
Kui mina sinna 6 sisse ei pääse, võtan kindlasti mõne treeneriga ise ühendust ja teekond maratonini võib ikkagi alata.

Täna toimus siis tavaline jooksutrenn, kus tegime erinevaid jooksuharjutusi, lõikude jooksimist jne. Lõppes venitustega. Tehti ka pildid ja video, miks just mina peaksin jooksma saama. :)

Kui tuleb interneti hääletus ja peaksin juhuslikult olema 18. seas, siis olge toredad ja andke mulle võimalus/hääl :)


Minu esmaspäevane toiduvalmistamine nägi välja just selline :D
Tegin endale kiirelt kooli kaasa haaramiseks kohupiimakoogi, mis meenutab oma olemuselt rohkem kohupiimavormi, kuid mulle just selline meeldib. :) Kokku tegin korraga 4 portsu, ehk jagasin lõpuks koogi neljaks. Kes tahab võib teha ka ühe- kaks portsu väiksemas vormis jagades koostisosad lihtsalt 4ks.

























Kohupiimakook maasikatega (1 ports 400 kcal)

360 g muna / 7 muna
425 g lahjat kohupiima/ u 2 pakki 

100 g maasikaid 
140 g jõhvikaid 
140 g banaani
24 g mandlijahu 
25 g riisijahu/ kaerajahu  
25 g odrajahu 
25 g võid

Maitseks: kaneel, jahvatatud vanilje, stevia, 2tl küpsetuspulbrit, 1 spl walden farmsi maasikakastet. 

Õpetus ka: 
Vahusta munad tugevaks vahuks 
Lisa purustatud banaan. Maitsesta stevia ja jahvatatud vaniljega. 
Sega omavahel kõik jahud ja lisa sinna 1 tl küpsetuspulbrit. 
Lisa munale mikserdades kohupiim ja jahud. 
Sulata või ja lisa see ka taignale. 
Vala tainas vormi ja puista peale jõhvikad, marjad ja natuke kaneeli. smile-emotikon 
Küpseta 180 kraadi juures u 30-40 mini.

NB FITLAPI KASUTAJAD: 
SAATE TEHA ANTUD RETSEPTI VABALT JÄRELE! 

Kasutasin  retseptis:
1 ports - "banaanipannkoogid riisijahuga"- asendasin banaani maasikatega ja kasutasin lahjat kohupiima
1 ports - "banaanipannkoogid riisijahuga" - asendasin riisijahu odrajahuga, banaani jõhvikatega ja kasutasin lahjat kohupiima
2 portsu- "banaanipannkoogid mandlijahuga"

Kõigis retseptides asendasin õli võiga :)


Kõike head teile ja näeme trennis! :) :)

You Might Also Like

7 kommentaari

  1. Ohjah, tänane oli ikka põnev õhtu - ja nii palju tuttavaid nägusid kuskilt, kuidagi... parklas küsis Helemai sissepääsu kohta mult ja hiljem kommenteeris, et "jube tuttav oled.. oled Sa Kristiina?" Ma olin mingi "eeee, jaa" ja kui tutvustas end, siis jõudis kohale, et minagi olen temast kuulnud ja lugenud - Eesti on ikka NII väike. Aga Sulle hoian pöidlaid pihus, et ikka saaksid projekti. Kuigi usun, et teie, ka teiste, treeneritel on väga raske valik.. edu!

    VastaKustuta
  2. Põnev oli tõesti ja tahtsin ka sinuga pärast trenni rääkima tulla, aga ei sattunud sind enam nägema :) kunagi peame vea parandama,eks ;)
    Ja raske valik tuleb treeneritel tõesti :)

    VastaKustuta
  3. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  4. Ega 3 trenni päevas niikuinii normaalne igapäevaselt pole :D Vahel harva võib ju hulluks minna. Aga ühes korralikust täiesti tavatreenijale piisab. Sai ka kunagi käidud nii, et 2 trenni tegin järjest. Oi, kui loll tegu minust oli :) Mõne aja pärast põlesin läbi, eriti, kui toitumine treeninguid ei toetanud. Aga tubli oled. Jõusaal selles suhtes põnev koht, et nii palju erinevaid harjutusi, nii palju võimalusi miskit muuta. Ja kui hea personaaltreener selja taga, siis on lust ja lillepidu. Edu maratonile treenimisega ;)

    VastaKustuta
  5. Ega ma muidu ka mitut trenni ei tee, aga juhtus kuidagi nii :) täna mind jalad ei täna ja kompressioonsokkideta olla ega astuda ei saa. ;) Aitäh sulle ;)

    VastaKustuta
  6. Mina käisin ka kunagi osadel päevadel nädakas 3x trennis aga siis oli üks hommikul ja kaks õhtul ning õnneks olid 2tk pigem rahulikud (yogafunc jne) seega polnud hullu. Käisin nii 2x nädalas ainult ning trennivabu päevi oli 3 ikka tavaliselt.

    VastaKustuta

Subscribe