SINA KÜSID - MINA VASTAN!

teisipäev, jaanuar 12, 2016

Hei!
Kuna mu postkasti potsatab igapäev palju kirju, siis kahjuks võib mõni jääda kahe silma vahele. Samuti juhtub nii ka mõne kommentaariga ja kui avastan, siis on vist liiga hilja vastata.

Äkki on just Sinul mõni selline küsimus, millele tahaks ka keegi teine vastust? 

Seega annan teile võimaluse küsida absoluutselt kõike, mis teid minu juures huvitab, alatest kaalulangetusest, trennidest, lõpetades minu enda eluga.

Andke tuld!

Küsimused kirjutage siia postituse alla, facebooki (nii blogi lehele või isiklikult), emailile ja kuhu iganes :) Kui soovite jääda anonüümseks, austan teie otsust! :)


You Might Also Like

14 kommentaari

  1. Tere! Mingi aeg rääkisid sellest, et sul polnud mitu kuud päevi. Mul on praegu sama teema. 5kuud pole olnud juba :(

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ole hea ja võta ühendust oma günekoloogi või ämmaemandaga. Sinu mure on kahtlemata hormonaalse päritoluga, ent endokriinse tasakaalu häirumise põhjuseid on tuhat ja üks. Räägi professionaaliga, saad kahtlemata kindlat ja usaldusväärset abi.

      Kustuta
    2. Juba olen etteruttavalt nõus eelneva kommentaariga :) Võta ühendust oma naistearstiga ja käi ülevaatusel ja lase teha vereanalüüs :)

      Kustuta
    3. Mul sama jama, juulist saadik pole päevi olnud, sel hetkel alustasin ühe inimese toitumiskavaga ka, tegin paar kuud ja kava lõpetades oli tunda, et ei saanud piisavalt toitaineid. Edasi langetasin kaalu iseseisvalt ja nüüd säilitan, aga ikka pole päevi hakanud, käisin naistearstil, kirjutas mingid tabletid, mida paar nädalat võtsin, midagi ei juhtunud, ainult enesetunde tegid väga halvaks ja nüüd ma juba üsna mures, ei oskagi midagi teha enam. Mu naistearst on natuke imelik ka, kuna ma alla võtnud umbes 15 kg, siis ta on kindel, et ma oksendan oma toitu välja, tegelikult söön ma korralikult :D

      Kustuta
    4. 2 kuud tagasi käisin arsti juures, kirjutas mingisugused tabletid, mis päevi esile kutsuvad, kuid need ei aidanud. Täna käisin taas. Emaka limaskest on nii õhuke, et nii pea päevi ei tule. Uuel nädalal hommiku poole lähen ilma söömata proove andma. Ja kevadel siis emakakaela uuringutele. Midagi on ikka väga valesti, sest mingit kaalulangust mul pole ega midagi.

      Kustuta
  2. Kas peale trenni peab sööma?( Kui trenni lõpetan 22 paiku ja peale seda lähen kodus magama ja isu puudub)

    VastaKustuta
  3. Kui kaua võttis aega harjuda trennidega? Palju kordi pidid sundima end trenni minema? Või seda ei hakkagi armastama? Kuna muutuseid hakkasid tekkima? :)

    VastaKustuta
  4. Mida teha kui on söömishood ja trenni-dieeditamise -periood vaheldumisi?

    VastaKustuta
  5. Tere!
    Minul on kaks küsimust :)
    Millisel määral/kuidas on suur kaalulangus ja uus elustiil (trennid, teadlik toitumine) mõjutanud Sinu suhet oma noormehega ja sõpradega?
    Ma olen Kaalust alla ja Fitlapiga maha võtnud ca 10kg, praegune kaal 61kg. Olen harjunud tegema pigem lihastreeninguid (pump on lemmik) ja toitun teadlikult. Millal jalad (just reied) väiksemaks lähevad? Veel -5kg? Natu on ikka läinud, aga tahaks veel. Kuidas kommenteerid enda kogemuse pealt?

    Päikest ja sära silma!
    Mari

    VastaKustuta
  6. Kuidas Sul tselluliidiga lood on? Võrreldes oma max kaaluga ning nüüd oma hea vormiga- mis siis, kui oled juurde võtnud, minu arvates ikkagi super vorm!

    VastaKustuta
  7. Tere!


    1) Kas oled kogenud omal nahal, et hommikul ärgates on kõht ilus/saledam ja mõne tunni möödudes (või peale hommikusöögi söömist) on kõht punnis ees ja ära ei kao? Kas tead ka, miks see nii on?


    2) Kas oled kaalunud kunagi enda elukaaslasest rohkem? Kuidas see sind/teid mõjutas? Kas see häiris sind/teid? Kas selle kohta on sulle etteheiteid tehtud?

    VastaKustuta
  8. Kas oled kasutanud kunagi kaalualandamiseks erinevaid kapsleid? Oled kasutanud vahendeid, et saledam välja näga (nt. trimmiv pesu, salendav vöö) vms? Kuidas mõjusid?

    VastaKustuta
  9. Kuidas saada üle igapäevasest magusaisust?
    Kas ei vasta tõele,et kui keha tahab midagi siis peaks seda talle andma sest järelikult on tal millegist puudust?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Magusaisust ei saa lahti muud moodi, kui öelda lihtsalt "ei". Suhkur tekitab meie ajus lihtsalt sõltuvust ja kui anname isudele järele, istumegi nõiaringis.
      Magusaisu aitab vähendada ka see, kui suurendada menüüs kasulike rasvade % :)

      Kustuta

Subscribe