Küsimused/vastused + GIVEAWAY!

reede, jaanuar 22, 2016

Hetkel leban voodis 39 kraadise palavikuga. Silmad jooksevad vett ja köha tahab maha tappa. Loodame, et palavik võitleb viirusega ja varsti jälle kõik korras.
Sellised haigused peavad tulema justkui saatuseirooniana siis, kui koolis on palju järelvastamisi ja trennimotivatsioon on tagasi tulnud.
Oma personaaltrennidest räägin mõni teine kord, praegu on aeg küsimustel-vastustel. :)

----- EDIT: Postituse kirjutasin valmis juba mõni päev tagasi, nüüdseks sain palaviku alla ja tervis lehvitab mulle juba metsa tagant.


Kas peale trenni peab sööma, kui trenn lõppeb kell 22 ja enam isu pole? 

Peale trenni võiksid kindlasti süüa. Oluline polegi see, kui palju vaid see, et söök sisaldaks valku. Eriti kui treening on jõusaalis, kus lõhume oma lihaseid. Valk aitab lihastel taastuda ja energiavarud taastada. Kui peale trenni enam suurt isu pole, siis säti oma õhtune söögikord enne treeningut, nii et see seda ei segaks(liigne täiskõhu tunne). Oma energiabilanss hoia võimalikult tasakaalus, aga ära selle üle liialt pead vaeva. Toidu kvaliteet on siin kõige olulisem!
Hea valik on pärast trenni näiteks natuke maitsestamata kohupiima marjadega :)

Kui kaua võttis aega harjuda trennidega? Palju kordi pidid sundima end trenni minema? Või seda ei hakkagi armastama? Kuna muutuseid hakkasid tekkima? :)
Trennidega harjusin suhteliselt ruttu. Mul alguses nii suur motivatsioon, et kooliski ootasin kärsitult millal juba trenni saaks. Alustasin rahulikumate trennidega, kus pulss liialt kõrgele ei läinud. Samuti oli üheks lemmikuks ka jõusaal. Mida aeg edasi, seda rohkem nägin arengut ja võhma tuli juurde. Iga päev nägin kuidas keha muutub ja jõuan aina rohkem, just sellepärast hakkasingi ma trenni armastama.
Ka mul on olnud muidugi perioode, kus olen ennast pidanud sundima trennisaali poole. See juhtub siis, kui keha ja vaim on väsinud. Siis ei tee ka motivatsioon koostööd. Õnneks selliseid hetki juhtub harva ja need hood lähevad kiirelt üle. Silme ees tuleb alati hoida eesmärki, sest siis on mille poole püüelda.
Mida teha kui on söömishood ja trenni-dieeditamise -periood vaheldumisi?

Sellisel juhul on tegemist toitumishäirega. Tavaliselt juhtub nii, et kui saavutatakse mingi eesmärk või nähakse, et esimesed tulemused tulevad, lastakse ennast lõdvaks. Nii algavadki söömishood ja muud hädad. Lõpuks jõutakse nulli tagasi ja kõik algab uuesti.
Mina olen enda jaoks leidnud söömishoogudele lihtsa lahenduse: VÄLDI ESIMEST AMPSU! Ütle magusale ja rämpsule lihtsalt konkreetselt EI! Nii väldid seda, et kui juba ampsu võtsid, sööd edasi, sest dieet on niikuinii rikutud. Kui teed nädalas korra "patukat", siis ürita seda teha ainult 1 söögikorraga ja mine näiteks sellepuhul sõbrannadega või kaaslasega kohvikusse. Nii väldid seda, et hakkad pärast "patuka" söömist külmkapi kallal käima.
Samuti aitab eesmärgi püstitamine ja toidupäeviku pidamine.

Millisel määral/kuidas on suur kaalulangus ja uus elustiil (trennid, teadlik toitumine) mõjutanud Sinu suhet oma noormehega ja sõpradega? 

Tänu kaalulangusele ja uuele eluviisile olen muutunud enesekindlamaks. Kindlasti on mul ka teised prioriteedid, kui varem. Näiteks pidutsen ma nüüd väga harva. Kui veel 2-3 aastat tagasi, sai siidrit ja kokse joodud igal nädalavahetusel, siis nüüd teen seda paar korda aastas. Tänu sellele on kadunud, sellised sõbrad, kellega sai kokteile nauditud.
Siiski on mu kõrval siiani alles need tõelised kaaslased, kes tulevad minuga läbi nii tulest kui veest.
Noormees ütles, et olen muutunud oma suhtumiselt palju ja talle see meeldib. Samuti tunnen ennast tema kõrval hästi ja enesekindlalt. Ma usun, et nüüd ta saab olla uhke, et ta kõrval on nii kaunis neiu.
Varem ei olnud sellist asja, et keegi vaataks tagasi, kui ma mööda lähen. Või kohvikus mind vaadatakse. Kuid nüüd näeb mu noormees selliseid situatsioone rohkem, kus peab mind jagama ka teiste pilkudega. :)

Ma olen Kaalustalla ja Fitlapiga maha võtnud ca 10kg. Olen harjunud tegema pigem lihastreeninguid (pump on lemmik) ja toitun teadlikult. Millal jalad (just reied) väiksemaks lähevad? Veel -5kg? Natuke on ikka läinud, aga tahaks veel. Kuidas kommenteerid enda kogemuse pealt?

Minu nõrgaks kohaks on samuti jalad. Kui vahepeal kandsin pluuse suuruses XS, siis püksid olid ikka M-L. No ei andnud järele. Jalad hakkasid väiksemaks minema siis, kui panin suuremat rõhku jooksmisele ja kõva aeroobse trenniga langes rasva% tublisti. Kohe kui jooksmise rohkem tahaplaanile jätsin, läksid ka jälle reied paar cm suuremaks.
Jalgade peenemaks saamiseks aitab kindlasti järjepidev tasakaalustatud toidumine ja treening(ka jõutreening). Tulemused ei tule kindlasti kohe, aga kui olla kannatlik ja teha trenni tulevad ka varem või hiljem tulemused.


Kuidas Sul tselluliidiga lood on? Võrreldes oma max kaaluga ning nüüd oma hea vormiga.

Kui olin oma maksimum kaalus oli tselluliit mu jalgadel igapäevane nähtus. Praegu pole seda praktiliselt üldse. Tselluliit kaob koos tasakaalustatud ja tervisliku toitumisega. Lisaks aitab ka trenn.
Kui toidulaud korras pole, ei kao ka tselluliit mitte kuhugile. :)

Kas oled kogenud omal nahal, et hommikul ärgates on kõht ilus/saledam ja mõne tunni möödudes (või peale hommikusöögi söömist) on kõht punnis ees ja ära ei kao? Kas tead ka, miks see nii on? 

STORY OF MY LIFE! :D Kui hommikul panen selga liibuva kleidi, siis varsti on seda juba ebamugav kanda. Minu keha kogub endasse õhtuks palju vett ja ei lase seda välja. Samuti võib puhitus ja "Õhupalli tunne" tekkida mõnest toidust. Paljud ei seedi näiteks hästi piimatooteid, mis ajavad tagajärjeks kõhu punni. Mul õnneks toidutalumatust pole(v.a kaalikas) , aga siiski koguneb kehasse vesi, mis ajab ka mind õhupalliks.
Veepeetus võib tuleneda naistel sellest, et lähenemas on päevad. Samuti hoiab vett kinni ja liigne soola tarvitamine. Veepeetus on ka inimese kaitserefleks sellele, kui tarvitatakse vett liiga vähe. Ka ainevahetus läheb piisava vedeliku tarbimisega paremini toimima. 

 Kas oled kaalunud kunagi enda elukaaslasest rohkem? Kuidas see sind/teid mõjutas? Kas see häiris sind/teid? Kas selle kohta on sulle etteheiteid tehtud?

Kui oma sain oma noormehega tuttavaks ja alustasin oma teekonda, olin Siimust umbes 15-17 kg raskem. Mind mõjutas see palju, sest tundsin ennast ebamugavalt, kui tema tahtis mind sülle võtta. Samuti hoidsin oma kaalunumbrit hullult salajas, sest oli ülimalt häbi. Tema armus minusse nii nagu ma olin. Siimu see ei häirinud, et kaalusin rohkem kui tema ja ta ei maininud seda mulle kordagi, et ma kaalun palju vms. Ta pigem sisendas mulle iga jumala päev, kui ilus ma olen ja kuidas tal vedanud on. Just tema pärast alustasin ma oma teekonda ilusama minani, et ta saaks endale väärilise kaaslase. Siim on lihtsalt ülim ja ta oli seda pingutust väärt! :)

Kui palju maksab umbes 1 kuu Fitlapiga toitumist?

Kui ma toitusin veel kaalustalla kava järgi, siis tegin nii, et käisin ainult nädalas 1 korra poes. Otsin ainult vajaliku mulle ja noormehele. Kokku läks meil 1 nädala kohta 60-70 eurot, ehk 30-35/nägu. See sisaldas mõlemale päevas 4 toidukorda. Seega ühele inimesele läheks see kuus umbes 120 eurot. Kindlasti sisaldas see menüü ka kallimaid asju. Praegu saan tänu Fitlapi asendustele ja sellele, et paljud kuivained ja marjad on kodus olemas läbi nädalas umbes 20 euroga, kui hästi planeerin. See teeb siis kuus 80 eurot. :) Minu arvates väga mõistlik hind.
Kui tahad täpsemalt teada, palju teised Fitlapi liikmed kulutavad, siis kindlasti küsi grupist järele.
Saab läbi nii odavamalt kui kallimalt ja kõik oleneb ju sellest, mida me sööme. Varem oli kaalustalla.ee'l ka kava, kus sai menüü koostada ka 15 euroga nädalas. :) Fitlapiga saab seda ka kindla peale :)

Millest sa alustasid ?  Kas sul oli raske uue menüüga harjuda?

Alustasin oma teekonda RevalSpordi "väljakutse programmiga", mis andis mulle tõuke jätkata ka edaspidi. Alguses kasutasin Marek Kalmuse toitumiskava, kuid see muutus liiga üksluiseks ja ainult lihast ja salatist ei suutnud ma elada. Siis avastasin enda jaoks kaalustalla.ee kava ja nüüdseks Fitlapi, mille järgi olen toitunud juba üle aasta ja nüüdseks teen ka Fitlapi heaks tööd.
Kindlasti on alguses raske harjuda uue toitumisega. Aga nii on iga asjaga nii, et uus nõuab harjumist. :) Toorainete kaalumisega harjusin umbes 1 kuuga ja sellest on praegu saanud mu söögitegemise lahutamatu osa. Kõik asjad käivad kaalult läbi :)

MINU TEEKONNAST SAAD LUGEDA SIIT!

Kas oled kasutanud kunagi kaalualandamiseks erinevaid kapsleid? Oled kasutanud vahendeid, et saledam välja näga (nt. trimmiv pesu, salendav vöö) vms? Kuidas mõjusid?

Kunagi, kui olin loll ja kaalusin rohkem võtsin vahepeal õunasiidri kapsleid, lootes, et võtan alla. Võin kindlalt väita, et kõik imedieedid ja tabletid ei taga sulle tulemusi ja eriti veel püsivaid. Kapslid ja muud "imetooted" šaboteerivad su keha ja kui sa lõpuks nende kasutamise lõpetad, on keha rikutud ja kaotatud kilod(kui sa neid üldse kaotad) tulevad tagasi topelt.
Parem investeeri oma raha korralikku toitumiskavasse ja treeningusse. Nii saavutad ka soovitu tulemused.

Kui kaalusin 25 kg rohkem, kasutasin kleitide all vahepeal trimmivat aluskleiti, pesu või sukapükse. See annab võimaluse näha parem välja, kuid kilosid see ei kaota. "Trimmivad riided" jaotavad lihtsalt su rasva ühe piirkonna vahel ära ja välja näed ikka nagu sardell.

Salendav vöö ja piha korsetid ei tee ka tervisele head. Seljakirurg Michael Gleiberi sõnul surub korsett ka siseorganitele. Sellega võib kaasneda palju terviseriske, nende hulgas näiteks reflukshaigus, ribikahjustused ja verevalumid. Korsett võib piirata ka vere tagasivoolu südamesse, mis võib mõjutada vererõhku ning põhjustada peapööritust ja minestamist. Kui keegi tahab omale peenemat pihta, on see loomulikult tema enda asi, kuid ta peaks siiski teadma, et kõhu kinnisidumine pole sugugi võrreldav kõhulihaste harjutuste tegemisega. See valus ja potentsiaalselt ohtlik tehnika ei taga pikemas perspektiivis mingit muutust, sest saledam piht kestab täpselt nii kaua, kuni «treenimisega» jätkatakse.


Kuhu Sa jõuda tahad?

Kindlasti tahan jõuda elus selle hetkeni kui olen lõpuks oma kehaga rahul ja valitseb ka sisemine rahu. Ma tahan tunda ennast hästi igas riietuses ja olla enesekindel ja rõõmus noor naine!
Unistuseks on ka trimmis ja treenitud keha. :) Kaalunumber pole eesmärgiks. Pigem kehakoostise muutus ja rahulolu peegelpildiga.




LOOSIN VÄLJA IMELISED BRO FITWEARI TRENNIPÜKSID!!! 


Mul on suurim rõõm näha, et minu blogi on jälgima asunud juba ÜLE 1000 INIMESE! :) 

Selle puhul premeerime koostöös Bro FitWear'iga Teid mõnusate ja kvaliteetsete treeningpükstega.
On tõestatud, et uued trenniriided tõstavad Sinu motivatsiooni trenni minna ja tekitavad positiivse meeleolu.

Bro Fitwear OÜ on Bro Fitweari ametlik maaletooja Eestis. Tootevalik uueneb igakuiselt, garanteerides laia valiku parimaid treening- ja vabaaja rõivaid. Tooted imporditakse Brasiiliast, kus Bro Fitwear on ülimalt populaarne ja hinnatud treeningrõiva bränd juba aastast 1995. Valikus on mugavad spordiriided ja vabaaja legginsid, spordirinnahoidjad ja topid. Legginseid iseloomustab kvaliteetne intelligentne materjal, mis venib, ent võtab oma kuju tagasi kui nad jalast võtta. Sama toode sobib suurustele XS-L.
Tooted on hinnatud Fitnessmodellide ja sportlaste poolt üle maailma!
Kas ka Sina tahaksid välja näha sama hea, nagu need naised siin pildil ?
Kui tahaksid võita endale neid valgeid ja imeilusaid treeningretuuse ei pea sa tegema midagi konti murdvat.
*JAGA POSTITUST OMA SÕPRADEGA
* HAKKA VÕIDAN KAOTADES BLOGI JA BRO FITWEAR STORE SÕBRAKS!
* VÕID LISADA KA KOMMENTAARIDESSE, MIS TRENNI HAKKAKSID SINA NENDES PÜKSTES TEGEMA? :)
Loosimine toimub juba 6.veebruaril! :)
Head loosiõnne!
Vaata lisa: http://www.brofitwear.ee/ 
https://www.facebook.com/helenablogi/



You Might Also Like

2 kommentaari

  1. Hei. Väike tähelepanek. Eemalda http://www.brofitwear.ee/ l6pust / kuna see link ei avane :)
    Kris

    VastaKustuta
  2. Aitäh tähelepaneku eest! :)

    VastaKustuta

Subscribe