Läheme tagasi paksuks?

pühapäev, detsember 06, 2015

Hei! :) :)

Võin rõõmuga teatada, et nautisin sellel nädalal igat päeva. Kusagil ei kimbutanud ahastustunnet ja kõik õnnestus hästi. Olin ka trennide kohapealt väga eeskujulik. Hamba alla juhtus ikka mõni asi, mida sinna jõudma ei peaks, aga need polnud ka asjad, mille pärast põdeda. Patsutan endale õlale, sest olin päris uhke enda üle.

Tahtsin teile rääkida minust ja mu kaalunumbrist. Mis siis toimub?? Rääkisin, et paar kilo on kaalule juurde visanud. Kas ma tõesti lähen tagasi paksuks?

Suvel tegelesin väga palju jooksmisega ja treenisin poolmaratoniks. See tähendas 4-5 jooksutrenni nädalas. Kahjuks jätsin ma aga lihastreeningu tahaplaanile ja muudkui jooksin. Tegelikult on see väga vale ja kõva kardiotrenni juurde peab käima ka lihastreening. Nii langes mu kaal 65-66 juurde, mis on kehamassiindeksi järgi normaalkaalu alumine ots. Tegelikult tundsin ma ennast siis päris hästi, aga Siim tundis muret, sest ribid ja puusakondid turritasid natuke välja, aga samas nägin mina veel peeglist kõhtu. Olin ennast suure kardiotrenniga jooksnud nn. SKINNY-FATiks, kus olin selle kaalulanguse juures kaotanud ära arvestatava osa lihaseid. Muidugi küll väikese rasvaprotsendi tõttu oli näha juba kõhulihast ja jooksmisega tugevnesid ka jalad, aga muu oli halvas seisus.

Sügisel hakkasin käima jõusaalis ja tegema kodus kangiga trenni. Muidugi tuli ette ka patustamisi ja kaal vaikselt tõusis. Isegi miinuskaloraažis olles. Ajasin kõik toiduga kõrvalekaldumise süüks. Kohe kui kaalunumber tõusis, nägin ma ka peeglis suuremat mina. No eks ikka ajab tuju ära, kui kaal on 1-2kg juures. Eriti kui oled vaeva näinud, et kõike maha saada.

Nüüd, ajal kui stressasin eriliselt palju, tuli jälle natuke kaalu juurde. Siiski tegin koguaeg trenni. Sellel nädalal, oli paigas nii toit kui trenn, mõtlesin, et äkki on kaal ka langema hakanud. Selleasemel vaatas täna kaalult jälle vastu +100g. Hmm.. Ütlesin Siimule, et palun mõõda mind. Tänane pilt vaatas peeglist vastu suurepärane ja ma ei saa aru, kuidas kaal saab selline olla.

Võrdlesin enda mõõte juuni kuu mõõtudega, kus kaal oli umbes sama (siis oli 800 g rohkem) ja mida ma märkasin?

MÕÕDUD PRAEGU ON 20 cm väiksemad kui siis. Ja sellest ajast, kui kaalusin 65-66 kg on mõõdud peaaegu samad. Mõned kõikumised 1-2cm'ga on.  


MIDA SELLEST JÄRELDADA? 

Mu kaal pole tõusnud mitte rasv vaid lihase arvelt! Olen endale taas suutnud peale korjata natuke lihast ja olen selle üle väga õnnelik. Lihas nimelt kaalub rohkem kui rasv.
Siiski tahaksin ma paar kg alla saada, sest tegelikult oleks veel seda pehmet, mida minna. Praegu tuleb aga külm aeg ja selle suurema langetamise jätan kevadesse.

Rohkem saate rasva ja lihasmassi kohta lugeda ühest Heikki postitusest -- KLIKI SIIA

Kõige paremini illustreerivad seda need pildid:




Enne kui lähen oma nädala kokkuvõtte juurde, tahan rääkida ühest ideest, mis on ka natuke seoses lihase kasvatamisega. Pigem tahtsin teilt nõu küsida, mida teha.

Nimelt uues "Hers Fitness" ajakirjas oli jälle kutse konkurssile "bikiinivormi kahe kuuga"
TUTVU SELLEGA SIIN! 
Konkurss toimus ka eelmisel aastal ja siis kahetsesin päris kaua, et ei osalenud. Kas nüüd on käes minu aeg? :) 
Äkki loeb mu blogi mõni eelmise aasta osaleja ja oskab nõuandeid anda.


Nii, nüüd minu nädala juurde. :)
Toitumine oli enamvähem, aga saaks ka paremini. Siiski olen miinuskaloraažil, isegi siis, kui natuke siit-sealt korraks kõrvale kaldun.
Täna muidugi tegin Siimule leivasuppi ja sõin sealt natuke ise ka. :) Muide, leivasupi retsept on ka nüüd Fitlapis ja selle "samm-sammult" õpetust saate näha SIIN!

Trenn: 
E: 1h jõusaalis jalatrenni
T: BodyPump
K: puhkus
N: Zumba
R: puhus
L: Jooks 9 km
P: puhkus

Nonii, võib täitsa rahule jääda :) Täna oli tegelikult plaanis hommikul Pilates ka, aga otsustasin, et uni on nädalavahetusel tähtsam.

Laupäeva hommikul aknast välja vaadates tundus reedega võrreldes väga ilus ilm. Päike paistis ja tuulgi paistis olema järgi andnud. Mõtlesin, et laupäeval sõidan 35km linna ja käin Revalis trennis, kuid pärast Merlini jalutuskäigu pildi nägemist, otsustasin, et pean ka ennast jooksma ajama.
Pole saanud välja jooksma u 1-2 kuud. Jooksulindil olen ikka käinud, aga see on midagi muud.
Oh, kui hea see laupäevane jooks oli. Missiis, et just sellel hetkel, kui õue jõudsin, hakkas sadama vihma ja tuul jälle puhuma. Siiski oli lihtsalt jälle ülim tunne. Loodan, et leian ka järgmisel nädalal selle aja, et jooksma minna.



Panin siia väikse augustiga võrreldes väikese pildi. :) :)
Väike probleem mul selle jooksmisega on.. Mu paksemad jooksuriided on 2-3 nr suured, seega jaki sisse mahuks umbes 2 mind. :D Peab vist jälle shoppama minema, võimis. Äkki keegi soovitab mõnda head kohta või siis saadab raha :D :P

Pärast jooksu piilusin ka oma sussi sisse ja päkapikk oli sinna poetanud midagi eriliselt head. :)
Ta kohe oskab mu lemmik "maiustusi" tuua. :)





















Täna õhtul panustasin jälle natuke sellesse, et järgmisel nädalal oleks õhtuti rohkem aega kas trennis käia või õppida. :) Nii valmisid õhtul 5 lõunasööki järgmiseks nädalaks.



KUIDAS TEIE NÄDAL MÖÖDUS?:)

Siiski ootan veel arvamust, mis selle konkursiga ette võtta :)

Teie Helena! :)


You Might Also Like

15 kommentaari

  1. Mis seal karpides on? tundub nii isuäratav!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Täisterapasta, keskel on paprikast, sibulast ja tomatist tehtud letšo moodi kaste. Ja see hele on kanafilee kohvikoorega. :)

      Kustuta
  2. Kas sa endale suureks jäänud trenniriideid ära müüa ei taha? :)
    Ma võib olla oleks huvitatud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma jagan oma suureks jäänud riided ilusti emale ära. :)

      Kustuta
    2. Mulle võid ka anda, arvan, et need mulle parajamad, kui talle :D

      Kustuta
  3. Kas see toit seal karbis halvaks ei lähe? Milliseid karpe kastutate? Muidu väga hea toitumis soovitused seni :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Reedeni säilib väga ilusti külmkapis :) Kasutan tavalisi säilituskarpe, kus äärte vahel silikonribad, et kotis kandes karbist midagi ei lekiks :)

      Kustuta
  4. Kas sa Hoiad valmis tehtud toitu 5 päeva karbis ja tavalises külmkapis ? see läheb ju halvaks, tervisekaitse ja tervise seisukohtalt on max 3 päeva, kui selline toit karbis säilib !! keedetud pasta on max 24h söödav, vaata et endale mingit haigust või parastiiti organismis kasvatama ei hakka !! Tervisliku eeskuju sa küll sellega ei näita !! Pigem võib see lõppeda toidumürgitusega !!!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh muretsemast, aga ma pole esimene ega viimane, kes toitu külmkapis säilitab. Usu mind, see toit on veel väga okei ka neljapäeval v reedel süües. Võib juhtuda ka see, et mul saab see juba kolmapäeval otsa, sest söön mõnel õhtul õhtusöögiks seda.

      Kustuta
  5. Need kes kardavad, et halvaks läheb, on võimalus söök sügavkülma panna ja tõsta eelmisel päeval külmkappi või isegi varem. Teine võimalus on kasutada mikrokat toidu sulatamiseks.

    VastaKustuta
  6. Kas igapäevaselt sama toit ära ei tüüta?

    VastaKustuta
  7. Hommikusöögid, õhtusöögid ja vahepalad on ju siiski erinevad ;)

    VastaKustuta
  8. Mina soovitaks küll osavõtta, tegelikult ju kaotada pole mitte midagi?
    Ise võtsin eelmine aasta osa ja plaanin ka sellel aastal. See nii hea motivatsiooni allikas.��

    VastaKustuta

Subscribe