Ma teen ikka vahel tööd ka.. ehk uus retsept!! :)

pühapäev, november 15, 2015

Hei!
Viimased päevad on olnud ülikiired ja tegusad. Tänane kohe eriliselt, sest eile läks terve päev raisku, kuna istusin kõhuvaluga voodis teki all. No mis sa teed.. Peaasi, et täna oli parem ja seega läks ka katsetamiseks. :)

Ostsin ära ka Reval Spordi kuukaardi ja vean ennast trenni ka siis, kui tundub, et aega jääb vajaka. Lihtsalt muud moodi ei saa. Pean ennast lõpuks normaalselt liigutama hakkama ja tagasi paremasse vormi saama. :) Esmaspäeva hommikul ootabki mind TRX trenn. Kes on seal enne käinud? Kas on väga raske?

Armastan oma mikrokat ja kiireid toite. Olgu, tegelikult pole mikrolaine ahi üldse "tervislik", aga siiski kasutan seda ajanappuse tõttu.
Viimasel ajal on tassikoogid ehk mugcaked väga levinud ja retsepte saab luua igasuguseid. Mängida annab lisandite kui ka koostisosadega. Retsept, mida valmistasin alati Siimule, oli väga patune, sisaldades nii suhkrut, jahu, šokolaadi jne. Aga maitse oli selle eest JUMALIK !

Ma võtsin endale missiooniks teha midagi sarnast, aga tervislikumalt. Ja ka nii, et seda saaksid nautida ka Fitlap kava järgijad. Mõte hakkas jooksma ja üsnapea oli mu tassikeses auramas imemaitsev ja mõnus kook.

Seest jäi ta kohev, mahlane ja täpselt selline nagu üks kook või muffin olema peab. Heameelega sööks seda patupäeval koos jäätisega. :)

Pean mainima, et antud retsepti ei lisanud ma magustamiseks isegi Steviat ja jahu asemel muid jahu variante. Kasutasin hoopis FAST Proteiinipuddingut. Minul on hetkel kodus šokolaadimaitseline, aga kasutada võib maitsetest omale meelepärast. Olen kindel, et nende kõigiga saab asi olema I-M-E-L-I-N-E!!!!!

Tassikookide lihtsus seisneb selles, et kõik koostisosad on lihtsalt vaja ühes suuremas kruusis kokkusegada ja 2-3 minutiks täisvõimsusel mikrolaineahju pista. Nii lihtne see ongi!
Vaata ainult, et tass saaks piisavalt suur, sest kook kerkib ahjus alguses päris tublisti, niiet pead jälgima, et üle ei ajaks. :)



























Retsept: 


"Banaani tassikook"



  • 2 väikest muna
  • 1 suur ja küps banaan
  • 4 tl Fast proteiinipuddingut 
  • 1 tl oliiviõli või kookosrasva
  • 1 tl kookoshelbeid
  • 0,5 tl küpsetuspulbrit
  • 0,5 jahvatatud vaniljet
Klopi tassis lahti muna. Lisa sinna purustatud banaan ja õli. Sega hoolikalt. Seejärel sega proteiinipulbrise vanilje ja küpsetuspulber. Lisa kuivained munale. Sega hoolikalt ja lao peale banaaniviilud. Pista täisvõimsusel 2-3 minutiks mikrolaine ahju. Kook ei tohi üleküpseda ja pealt peab jääma õrnalt vertuv ja natuke kleepuv.
Raputa lõpuks peale kookoshelbed. 

NB! Kooki võid süüa otse tassist või keerata selle taldrikule. :)
Minu tassi suurus oli u 500-600 ml. 



"Samm-sammult" õpetuse koos piltidega leiad SIIT!


Homme kostitan teid hoopis uute ja natuke patusemate retseptidega! :) Siis räägin ka sellest, kuidas läks mu elu esimeses TRX trennis ja mida ma tegin reedel Postimehe toimetuses! :) :)


Püsige lainel! 


Helena :)

You Might Also Like

13 kommentaari

  1. Kas õnnestuks ka ilma banaanita?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Siis peaks selle millegi muuga asendama, sest banaan on väga tähtis osa taignas, mis seob ja magustab :)

      Kustuta
  2. Esmaspäeva hommikune TRX ei ole kohe kindlasti raske. Seda annab joogaõpetaja ju ja isegi muusika on seal selline rahulik. Seega alustamiseks sobib küll. Head trenni!

    VastaKustuta
  3. Ma olen käinud 2 korda Myfitnessi TRX trennis. Minu jaoks üks ebameeldivamaid rühmatreeninguid üldse, lihtsalt selle pärast et algajale on see ilmselgelt liiga raske :D Nii raske et trenni lõpuks ei suuda enam mitte midagi teha, sest nii lootusetu tunne on ja mitte millegagi hakkama ei saa :( Mul pole veel lihastes seda õiget jõudu, aga ma usun, et sa saad kindlasti paremini hakkama :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma usun , et kindlasti oleneb ka treenerist ja harjutustest. Ka minul on mõni halb kogemus olnud, aga siis olen uuesti läinud ja meeldivalt üllatunud :)

      Kustuta
  4. Algajad ja edasijõudnud saavad ise reguleerida koormust vastavalt kaldenurgaga. Ja õige trenn võtabki trenni lõpuks läbi, siis järelikult mõjus. :)

    VastaKustuta
  5. Millega asendada banaan?

    VastaKustuta
  6. Palju käinud TRX-s Myfitnessis. Väga raske (kui soovid) aga NII mõnus. Treenib lihaseid hoopis teise nurga alt. Aga alati näitab ka treener kergema variandi ja kätekõverdusi saab ka teha põlvedel. Soovitan soojalt, saab ruttu vormi.

    VastaKustuta
  7. TRX on minu lemmiktrenn. Nagu eelnevalt öeldi, saab ise koormust reguleerida ja ongi hea, et lõpuks läbi võtab. Joogast on asi ikka valgusaastate kaugusel :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Joogatreener teeb väga, väga leebelt ja hoopis teisiti. Jooga see kindlasti ei ole :)

      Kustuta
  8. Käin ise ka revalis TRX-is ja sellest on saanud mu üks lemmikumatest trennidest, raskusastet saad endale täpselt ise määrata, pole seal midagi hullu.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Väga väga vahva trenn oli tõesti! :)

      Kustuta

Subscribe