Uus trennihooaeg algas!

pühapäev, september 20, 2015

LÕPUKS! LÕPUKS!
MA SAIN TAAS JÕUSAALI!!! JEEEEEEEEEEE!

Alustasin sellest nädalast jälle oma jõusaali-hooaega. Poolmaraton sai joostud ja selle aasta jooksueesmärk täidetud. Nüüd tuleb jooks natuke tahaplaanile jätta ja jälle lihastega hakata tööd tegema. :)

Esmaspäeval ja teisipäeval lasin poolmaratonist jalgadel natuke puhata, aga kolmapäevast hakkas trenn jälle täie hooga pihta. :) Nii mõnus oli jälle jõusaalis rügada ja raskusi tõsta. Tunne on nii hea, kui jalad ja käed pärast õrnalt surisevad, kui seeriad tehtud on.
Taas sisseelamiseks teen praegu jõusaalipäevi, kus treenin korraga tervet keha. Varsti võtan ka endale ühe personaaltrenni ja treeningkava, et ka tulemused kiiremini tuleksid.







Kolmapäevane jõusaalitrenn nägi välja selline:

  • Soojendus kardiosaalis 5-10 minutit
Jalad: 

  1. Jalapress 3x15 
  2. Jala sirutus ette trenažööril 3x 12-15
  3. Jala kõverdamine trenažööril kõhuli 3x 12-15
  4. Reite lähendamine trenažööril 3x15 
  5. Reite eemaldamine trenažööril 3x 15
  6. kükid koos kangiga 3x15 
  7. sumokükid koos kangiga 3x15
Ülakeha:
  1. kõhulihasteharjutused
  2. seljatõsted seljapingil 2x15 
  3. alatõmme trenažööril 3x 15 
  4. surumine rinnatrenažööril 3x 12-15 
  5. lendamine hantlitega  3x 12-15 
  6. küünarvarte kõverdamine hantlitega 3x15 
  7. Hantliga küünarvarte kõverdamine kukla taha 3x15 
  8. Venitused, lõdvestus. 

Kolmapäeval läksin pärast natuke üle tunniajast jõusaali trenni Revaljumpi rühmatreeningusse. :)

NII VINGE TRENN! Võtab mõnusalt võhmale, aga samas pole jälle selline, mida ei suuda. Batuudi peal hüppamine on lihtsalt FUN! 


Neljapäev oli puhkepäev ning õhtul nautisime musiga Kadriorus Jäääärt. Oh, kuidas ma neid armastan!



 




 Reedel võis mind leida trennist juba hommikul kell 6 !
Ärkasin koos Siimuga 5 ajal, et kähku keeta valmis puder, see karpi panna ja jõusaali poole hakata sõitma. Tallinn on ju 35 km kaugusel. 
Astusigi hommikul kell 6 RevalSpordi uksest sisse ja minu üllatuseks oli rahvast juba päris palju. Tegelikult olid saalis rügamas ainult mehed. Sisimas lootsin, et inimesi on vähe ja saaksin jõusaalis veel avastada uusi masinaid, mis sinna toodud oli, aga jätsin selle teiseks korraks. :)
Tegin jälle natuke sooja, jõusaalis ühe ringtreeningu ja seejärel 25 minutit jooksulindil jooksu. :)
Kokku läks natuke üle 1,5 h :) Siis hüppasin ruttu pessu ja nautisin oma putru, mille olin endale kaasa teinud :) Ostsin ühe mõnusa karbi/kausi, mis hoiab natuke sooja ka, ning mu lemmik odrahelbepuder, oli lihtsalt ideaalne.

Kooli minnes oli sees mõnus energia ja värskustunne.
Seega inimesed, kui te ei jõua minna trenni  õhtul pärast kooli/tööd, tehke see trenn ära hommikul. Kes kodus, kes jõusaalis. Kasvõi 15 minutit !! :) 


Laupäeval võis näha mind Buduaari turu moeshow'l, kus näitasime Donna Nordica imelisi kleite ja seelikuid ning Garderoob.net sügisriideid.  Donna Nordica fänn olen ma juba ammu ja salaja unistan koguaeg nende kleitidest, seega mul oli siiralt hea meel sellel moeshowl osaleda. :) Kuigi kõige parem kõndija ja poseerija ma laval pole, kuid siiski oli kogemus jälle megatore ! 




Täna(pühapäeval) käisin Pilatese trennis. 
Pilates on harjutuste süsteem, mis põhineb J.H. Pilatese õpetustel ja filosoofial, tänapäeva mõistes tervise- ja ravivõimlemisel. Pilateses on kombineeritud sügav hingamine ja kontrollitud liigutused, keskendumine harjutuste võimalikult täpsele ja sujuvale sooritamisele. Selle treeningmeetodi harrastamise tulemusel paraneb rüht, vähenevad või kaovad sootuks seljaprobleemid, tugevneb stabiliseeriv süvalihaskond, paraneb koordinatsioon, keskendumise- ja kujutlusvõime. Regulaarselt Pilatest harrastades paraneb painduvus, lihaskond muutub voolujoonelisemaks, füüsiline tasakaal, venitused ja lõdvestused on ühtlasi stressi maandava toimega. Pilates sobib kõigile - lastele ja noorukitele, nii naistele kui meestele, eakatele ja lapseootel naistele.
Seekord ei käinud ma Revalspordis, vaid Kostiveres toimuvas trennis, mida juhendas Kadi Truuleht. Kostiveres toimuvad trennid mitmel korral nädalas, mis on väga väga vahva, eriti neile, kellel pole võimalik spordiklubisse minna. 
Igatahes mina sattusin pilatese trenni esmakordselt ja pean ütlema, et treening oli väga mõnus ja rahulik, kuid selle eest pingutama panev ja raske. Poose ja harjutusi oma keharaskusega oli üpris keeruline teha. Üleüldse olen natuke kehv keharaskusega treenimisel. Eelistan igakell kange :D
Muidu mulle trenn meeldis ja pühapäevahommikusse oli see ideaalne, kuid sain matil "püherdades/rullides" oma saba-, selja- ja puusakontidele üpris valus. Võibolla näitab see, et ülakeha on kondiseks muutunud :D AGA AINULT ÜLAKEHA! :D 
Mind häirib natuke oma keha juures see, et mul on väga laiad roided ja peenike piht, mis tekitab natuke naljaka kehakuju, aga see selleks. :D 





RETSEPTINURK !

Reede õhtul otsustasin proovida ära Fitlapist uue retsepti, ning ma ei pidanud kahetsema! :)
See oli lihtsalt mega-maitsev. Kuna ma väga suur lillkapsa-põhjaga pitsa fänn ei olnud, siis see retsept on lihtsalt imeline. :)





Tervislik hakklihapitsa

PÕHI:          
Maisigalette 

KATE:
Tomatipasta
veisehakkliha
küüslauk
sibul 
suvikõrvits/paprika
tomat
fetajuust 
pizzamaitseaine
sool-pipar


Pruunista pannil hakkliha koos peeneks hakitud sibula, suvikõrvitsa ja sibulaga. Maitsesta soola ja pipraga.
Lao maisigaletid ahjuplaadile ja määri tomatipastaga. Seejärel pane sinna peale täidis. Kõige peale pane tomativiilud, fetajuust ja pizzamaitseaine(ürdid). Küpseta 180-200 kraadi juures seni, kuni juust on sulanud. Naudi kohe, sest muidu läheb põhi väga pehmeks. :)

Maitse oli igatahes võrratu ja isegi Siim mugis suure hoolega. Pildil olevad pitsad olid KÕIK MULLE !












Üks mure mul siiski on. Minu pulsivööandur on hakanud üles ütlema.(Polari H7 bluetooth pulsivöö)
Vahetasin ära küll patareid, aga ikka kaob treeningul pulss ära ja poole trenni pealt ütleb hoopis üles. Nõme, sest nii tahaks kalorikadu, pulsisagedusi jne teada, et mingeid kokkuvõtteid oma trennidest teha. Kahjuks ei ostnud ma seda poest, seega garantiid pole. Kas kellelgi on veel sellist probleemi olnud? Kas olete saanud parandada või ostsite uue? 
Hetkel on unistustes osta endale POLAR M400 või Garmin Forerunner 225, mis mõõdab pulssi randmelt. Kahjuks on Garmin üpris kallis, mistõttu peab see investeering jääma hilisemaks. :(

Mis teie soovitaksite? 



Tegin endale täna motivatsiooniseina ka :) 


Kõike head, ning püsige lainel ! :)

tšeki beati ka instas: https://instagram.com/helena_k6ivsaar/ 

Helena :)

You Might Also Like

5 kommentaari

  1. Kusjuures hommikune trenn on tõesti väga hea ärataja ja muidugi hea tunne, et pärast enam ei pea tegema :D
    Sõid sa pärast oma putru spordiklubis v kus?

    VastaKustuta
  2. Jaa, nii hea oli õhtul minna koju ja rahulikult pikutada, teades, et trenn on tehtud ;)
    Putru sõin spordiklubis jah :) lõunasöök oli ka kooli jaoks veel kotis ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mida tavaliselt kooli lõunaks kaasa teed? :)

      Kustuta
    2. Oleneb päevast :) Tavaliselt täisterapasta, kana, suvikõrvitsa, sibula, paprika ja kohvikoorega. :) Maitsestan india-maitseaine seguga. Kiire ja lihtne õhtul valmis miksida. Muidugi võtan erinevaid toite kaasa. Toitumiskavas on lihtsalt nii meeletult suur retseptidevalik. :)

      Kustuta

Subscribe