Elu parim otsus, või otse surma? Seda näeb sügisel..

laupäev, juuni 06, 2015

Heihopsti !

Tore oli saada blogimuudatuse kohta head tagasisidet. Olen ise ka rahul, et panin oma kaalulangetus-teekonna eraldi rubriiki ja saab seda iga kell lugeda, niiet ei pea vanu postitusi tuulama.
Paljud juba arvasidki, et pean ainult toidublogi ja ei teadnud, mu teekonnast mitte midagi. Tegelikult on seljataga pikk ja raske rada ilusama kehani.

Üleeile tegin midagi täiesti hullumeelset ! MA PANIN ENNAST OMA ELU ESIMESELE POOLMARATONILE KIRJA !
Sain palju julgustust minna ja samuti on see mulle suur motivatsioon suvel rohkem jooksmisele pühenduda. Nonii, nüüd tehke üks brainstorm ja  rääkige mulle, mis on kõige tähtsamad asjad mida poolmaratoni jooksma minnes silmas peaksin pidama jne.
Kas see on mu elu parim otsus, või kohene surm, näeb juba sügisel Tallinna Maratonil. 

Eile sai tähistatud mu kõige armsama sõbranna sünnipäeva. Läksin ideega, et joon maksimum 1 kokteili ja midagi erilist sisse ei söö. Kuigi oli planeeritud patukas, mõtlesin kodus, et oleks tore olla korralikum, sest homse eesmärgini oli veel 300 g minna. Sünnipäeval läks aga asi käest ja joodud sai rohkem, kui oleksin tohtinud. SIIT LOO MORAAL: Mida rohkem jood, seda rohkem rändab suhu igasugust pahna. 
Siiski oli väga tore ja sain ennast esimest korda sellel aastal vabamaks lasta.

Halb asi kõige selle juures oli see, et hommikul vaatas kaalult vastu 1,3 kg raskem nr ja mu sünnipäeva-eesmärk jääb seega täitmata. Õnneks tean, et see oli käega katsutav. 
Täna hommikul oli kell 7 äratus, sest vaja oli kokku panna asjad ja minna pool 11 Tartu bussile.
TÄNA TOIMUS JU WOW-RUN ! Voodist välja tulles tundsin, et olla pole kõige parem ja alkoholi kõrvalnähud võtsid maad. Siiski otsustasin jooksma minna ja päeva peale läks asi paremaks.
Jooks oli väga tore, siiski oleks võinud olla rohkem sellist jooksuüritusemelu, aga samas on see alles 2 kord, kui see toimub. 
Wow-runi distants oli 5 km ja selle võisid läbida nii kõndides kui ka joostes. Oluline polnud aeg ega kiirus, vaid see, et kõigil oleks rõõmus meel ja tore olla. Igal kilomeetril visati inimesi üle pulbervärvidega ja lõpuks tehti ka ühine värviviskamine. Mina sellel lõpuviskamisel ei osalenud, sest tahtsin jääda natuke puhtamaks, et taksoga rongijaama sõita.
Ilm premeeris korraldajaid igaljuhul.



RETSEPTINURK Avastasin enda jaoks isetehtud tomatikastme/letšo, kus ei ole sees suhkrut ja maitseb võrratult.
Selle kastme keetmine võtab aega max 10-15 minutit ja kasutada saab seda ju nii paljudes kohtades.

Retsept: 
  •  5-6 tomatit
  • 1 paprika
  • 2 sibulat
  • 3-4 küüslauguküünt
  • peotäis peterselli
  • sool
  • MEIRA Cajun-maitseaine või India vürtsisegu
  • 1spl oliiviõli
Tükelda sibul ja küüslauk viiludeks. Pane poti põhja õli ja viska sibula-küüslaugu segu sinna sisse. Sega hoolikalt, et kõrbema ei läheks. Siis lisa tükeldatud tomat ja paprika ja hakitud petersell. Lase potis podiseda, kuni paprika on pehme ja potti on moodustunud kaste. Maitsesta vastavalt soovile. :)


Seda sama tomatikastet kasutasin ma Baklažaani-lasanje tegemisel. Ma polnud varem baklažaani söönud ja ma ei tea, miks ma olen jätnud sellise hea asja proovimata. Toit tuli lihtsalt super! 



BAKLAŽAANI LASANJE

Retsept: 
  • pool baklažaani
  • kanahakkliha või mõnda muud meelepärast liha.    
  • tomatikastet
  • 3/4 väike purk punaseid ube
  • väike tükk mozzarellat
  • maitseained.

Valmista tomatikaste. Seejärel viiluta baklažaan õhukesteks viiludeks. Maitsesta liha meelepärase maitseainega. Vormi põhja pane kõigepealt paar spl kastet, siis baklažaaniviilud. Seejärel kana ja oad, siis natuke jälle kastet. Siis peale uus kiht baklažaani, kana, oad ja tomatikaste. Siis baklažaan ja natuke kastet veel kõige peale. Küpseta ahjus u 20 minutit 180 kraadi juures. Kui asi on valmis, lisa peale ka mozzarellat. 



Kuna olin lasanje jaoks tehtud tomatikastmest vaimustuses, tegin järgmisel päeval seda uuesti. lisades keetes ka veel sinna sisse ülejäänud baklažaani tükid. Seekord läks valmistamisele "Soe kanasalat tortillakorvis" 
SOE KANASALAT TORTILLAKORVIS


RETSEPT: 

  • 1 täistera tortillaleht
  • 2 peotäit kapsast/salatit
  • 2 tomatit
  • 1 paprika
  • 2 küüslauguküünt
  • 1 sibul
  • peotäis peterselli
  • maitseained (India vürtsisegu)
  • paar viilu baklažaani
  • oliiviõli
  • kanafilee  
  • 3 spl hapukoort
Keeda valmis taas tomatikaste, kuhu lisa ka soovikorral baklažaani. Pane tortillaleht pannile ja küpseta, kuni ta muutub pruuniks. Seejärel pane see kähku kaussi ja suru ta sinna, et tortilla võtaks vormi. Jahtudes muutub ta kohe krõbedaks.
Seni kuni tortilla jahtub, küpseta valmis kanafilee. Aseta korvi põhja kapsas, seejärel maitsestatud hapukoor,siis tomatikaste ja kõige peale kana. 
Maitses JUMALIKULT !!! 


Nonii, täna sai pikk postitus, sest homme pole midagi oodata. Tähistan oma sünnipäeva ja lähen Rakverre meestetantsupeole ! :)
Ma loodan, et leiate blogist nüüd asjad kiiremini üles ja saate kasutada ka märksõna otsingut, mis asub arhiivi kohal. :)


Olge mõnusad ! :)

You Might Also Like

1 kommentaari

  1. Hei!
    Uus kujundus on väga tore!
    Retseptide kohta- ma teen iga sügis suurema portsu seda ketšupit valmis. (väiksed lisakomponendid on sees, et paremini säiliks) Säilib 3 kuud vähemalt. Rohkem ei oska öelda, sest meil on enne see lihtsalt otsa saanud :D

    VastaKustuta

Subscribe