MAIJOOKS !

laupäev, mai 23, 2015


HEIII !
Kui paljud minu blogilugejatest SEB Maijooksul osalesid? Kuidas teil läks ?

Alustasin hommikut akna ääres seistes ja endamisi mõeldes, et mis eilsest ilusast ilmast sai. Kas pean tõesti vihmaga jooksma? Ärkasin juba üsna varakult ja peas käis pidev mõte, et mida peaks sööma, et ka joostes kõht ei koriseks. Sain kõhu ilusti täis ja siis jäi oodata õde, kes minu juurde enne jooksu tuli. Õnneks elan üsna Lauluväljaku lähedal(1,3km) ja läksime jooksule sörkides.
Kui ma päris aus olen, siis kartsin natuke oma esimest jooksuüritust. Ma ei olnud piisavalt ennast ettevalmistanud, sest koolis läks kiireks ja ei saanud jooksma nii palju, kui oleks tahtnud.
Sellegipoolest olen ma endaga hetkel meeletult rahul.
Jooksin jooksu ära ajaga 0:37:10, mis teeb keskmiseks km ajaks 5:19. Väga super ju :) Olen selle ajaga hetkel väga rahul, arvestades seda, et polnud hetkel väga trenni teinud. :)




Lasin ka teha MyFitnessi kehaanalüüsi :)
Kui võrdlen seal osasid tulemusi eelmise aasta 21.aprilliga siis on tulemus märgatav. :)
Rasva%  21.04.2014  23.05.2015
                 30,5%           23,6%
Lihas%    31,2 %         51,8%
Lähen käin juuni alguses ka Revalspordis ja teen uued mõõtmised ja ka fitness testi. Siis saan võrrelda tulemusi võrreldes 2014 jaanuari ja aprilliga :)  

Järgmises postituses on TEILE ÜKS SUUR ÜLLATUS ! Hoidke kindlasti silmad-kõrvad lahti, sest räägin lähemalt mis-kus-kuidas :) 

You Might Also Like

0 kommentaari

Subscribe