Kaalustalla.ee/fitlapiga pool aastat !!! :)

esmaspäev, mai 11, 2015

Hei !
Eile oli tähtis päev ! :) Peale emadepäeva tähistasin ka poole aasta möödumist oma kaalulangetustee uuesti alustamisest koos kaalustalla ja fitlap kavadega. Kokku kadus 11,5 kg. Täna hommikul näitas kaal küll natuke suuremat numbrit, sest eile patustasin koogi ja veiniga korralikult, aga missiis!!! tänasest olen samamoodi rajal nagu muidu olin. :)
Hetkel naudin ka avokaado-shokolaadikreemi mille retsepti leiad minu varasematest postitustest. Nii hea on :))



Ahhaa, kõigepealt paar enne-pärast pilti, mis näitavad mu viimase poole aasta arengut ja saavutust :) 

Esimene pilt on küll tehtud suvel, aga novembris alustades olin ma samas kaalus. :)
Suurusest M/L sai nüüd S, aga veel on palju minna. See kuu vähenes kaalunumbriga koos hästipalju mu piht. Teised kohas jäid aprilliga võrreldes enamvähem samaks. Ma olengi nüüd selline paras liivakell. Laiad õlad ja laiemad puusad ning peenem piht :D Loodan,et ma mingi aeg ei hakka sipelgat meenutama :D

Musi premeeris mind kohe ühe ilusa kleidiga ka :)
Ahjaaa, tuka lõikasin endale ükspäev suure hetkeemotsiooni ajel peegli ees ise ! :D 

Mis veel tore, on see, et sain endale lõpuks uue pulsivöö ja ka POLAR LOOP'I ! :) :)
OLEN NII ÕNNELIK SELLE ÜLE !
Räägin sellest mõnes järgmises postituses uuesti, kui olen teda rohkem kasutanud.

Täna jagan veel teiega ühte toredad retsepti.
Koreas ja Jaapanis väga populaarsed omletirullid.
Ma vaatan youtubes päris tihti söögivideosid ja siis sattusin omletirullidele ja otsustasin selle kohandada enda fitlapis oleva omletiretseptiga. :) NIISIIS..

MEGA MAITSVAD MUNARULLID :)

Retsept:
2 muna
2-3 spl vett või piima
2-3 spl peeneks hakitud paprikat 
peeneks hakitud värket sibulat 
4-5 viilu hakitud kanafileesinki
1 viil lahjat juustu. 


Seekord ma siia juhendi asemel panen ühe youtube video, kus näete, kuidas seda rulli tehakse. Nii on kõige kergem arusaada :) :) Mina muidugi tegin nii, et kõigepealt valasin pannile pool segust ja siis teise poole, kuna mul oli 2 muna, aga videos 3 ja mu pann 28 cm suur. Juustu puistasin ka enne rullimist vahele. Jälgida tuleb muidugi ka seda, et ei laseks täielikult ära küpseda, kui rullima hakkad, vaid oleks õrnalt õrnalt toores. :)


  ------KLIKI SIIA PEALE ÕPETUSEKS



Muidugi ei jäänud ka emadepäevaks kook tegemata. Seekord läks tegemisele eriti patune ja meeletult maitsev kook, mis sai inspiratsiooni Key Lime Pie retseptist. :)

Kui keegi tahab patupäevaks endale seda valmistada, siis andke retseptisoovist teada ! :)




Seniks olge mõnusad !

Helena :)

You Might Also Like

5 kommentaari

  1. Väga kaunis muutus ja ahvatlevad toidupildid. :)

    VastaKustuta
  2. Kui palju sa hetkeseisuga kaalud? Oletan, et kaalukaotusega tekkisid ka venitusarmid, mis kreemi kasutad, et need vähem silmapaistaksid vms? :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hetkel kaalun 72 kilo :) Armid puusadel ja reitel olid mul juba ülekaalust, aga õnneks need on kaalulangetusega muutunud hästi hetedaks. Ma otseselt neid ei kreemita. :)

      Kustuta
  3. Kust sa seda motivatsiooni võtad, et ikka trenni teha ? :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Praegu on motivatsiooniga natuke madalseis, aga motiveerib see, et paljud teavad mu kaalulangusest ja tahaks veelgi parem välja näha. :) See max 0,5-1 h trenni ei tapa :)

      Kustuta

Subscribe