Rõõm

esmaspäev, aprill 13, 2015

Hei :)
Jätsin nüüd kirjutamisega natuke vahe sisse, sest oli päris kiire ja lükkasin seda aina homsesse ja homsesse. Nüüd mõtlesin, et teen lõpuks ühe sissekande ära :)

Kolmapäeval tuli Siim õhtul töölt koju, käes lilled. :) Olin kohe mega rõõmus suurt roosikimpu nähes, kuid see polnud veel kõik. :P Siis võttis ta seljatagant 2 stevia pakki ja lausus: "Kuna sa šokolaadi süüa ei saa, siis tõin sulle midagi muud magusat". Selline žest tema poolt võttis mul näo terveks õhtuks naerule. Siit on ka näha see, kui väga ta mind tegelikult toetab ja kui hea ta on! :)
Kallis Siim, kui sa seda loed, siis tea, et sa oled PARIM!
Siimu toetus on mulle meeletult tähtis ja aitab edasi.

Kuna laupäeval oli ilus ilm, siis otsustasin enne juuksuris käiku veidike trenni teha. :) Seekord ei käinud niisama ringi jooksmas, vaid otsustasin teha väikest intervalli ja joosta trepijooksu.
Esimene ülesminek kulges ilusti ja suutsin need 95 järsku astet kiirelt üles joosta, aga järgmised ringid nii ladusalt ei läinud.

Pärast käisin juuksuris ja mul oli kindel plaan värvida pea rohkem lillamaks. Teadsin, et väga erka ploomilillat ma ei saa, kuna punane värv on all, aga sain tohutult kena tulemuse. Juuksur nägi hullult vaeva, sest mu juuksed olid 4-5 erinevas toonis. Olen nii nii tänulik talle ! :)


Kaaluga pole sellel kuul mingeid muutusi, kuna keha otsustas jupsima hakata ja midagi ei liigu hetkel. Paar pisiprobleemi on veel, aga ma loodan, et varsti hakkab kaal jälle langema. :)
Kusjuures, tegin pildi ja tundub, et kõht on ilusamaks läinud, kuigi maha on läinud selle kuuga 1 cm. :) Praegu seda pilti siia veel ei pane :)

Jagan siia oma lemmikhommikusööki :)
Soe einevõileib.
2 viilu Saibi , pool tl sulajuustu.
u 30-40g 15% juustu.
Suitsukanafileed.
Paprikat.
Lasen purustajas paprika, juustu ja kana ühtlaseks ning panen leiva peale. Pärast seda lükkan ahju ja lasen krõbedaks minna. MMM.. kui hea :) :) 

 

Mind on tabanud trenniosas vastik motivatsioonilangus. Kas teil on nippe, kuidas sellega võidelda ? 


Olge tublid ja toredad ! :)

Aitäh lugemast :)

Helena.



You Might Also Like

0 kommentaari

Subscribe