8 nädalat suveni...

teisipäev, aprill 07, 2015

Tere jälle !
Olen täitsa elus. :) Käisin nädalavahetusel Võrus ja tähistasin pühasid. Muidugi käis sinna juurde ka kohupiimakook, aga see selleks. :) Väike patukas käib vahel asja juurde. :)
Nädala lõpus saab järjekordne kuu täis ja tuleb jälle mõõtmine-kaalumine. Kahjuks pole sellel kuul langust oodata, sest pärast märsti keskel olnud pikka patukat keha streigib täiega. :) Ma loodan,et vähemalt cm'd läheb natuke. :)


Täna viisin Siimu esimest korda rulluisutama. aga siin Lasnamäel pole üldse normaalset rullirada.
Küsimus Tallinna inimestele: Kus on head rullirajad?  

Need, kes jälgivad mu instagrami, said pildi mu hommikusöögist, mis oli täna natuke eriline. :)
Eile hakkas idee tööle ja mõtlesin,et tuunin natuke smuuti retsepti. Mõeldud-tehtud, otsisin fitlapist endale sellise smuuti retsepti, kus oleks ka natuke pähklit. Valituks sai õuna-piima kokteil. Tegin asenduse ja võtsin piima asemel keefiri.
Kõigepealt röstisin õrnalt pannil peotäis maapähkleid. Panin need purustajasse ja lisasin sinna ka 4-5 viilu õuna ja natuke maitseks kaneeli. Pärast ühtlase massi moodustumist surusin selle 12 cm suurusesse koogivormi. Ma järgmine kord proovin veel ahjus seda põhja natuke krõbedamaks küpsetada, aga sellel korral panin selle niisama külmkappi. Teises kausis vahustasin miksriga õrnalt 1,5 tassi keefiri, kuhu lisasin lahustuva kohvi pulbrit (mitte 3in1), kaneeli ja steviat. Samal ajal panin želatiini paisuma, sulatasin selle ja lisasin lõpuks keefiri segule. Segu valasin koogivormi põhja peale ja panin ööseks külmkappi. :)  Hommikul panin natuke karamellikastet peale ja maitses imeliselt :)
Maitse on tänu keefirile natuke hapukas, aga mulle keefir meeldib. :)


Kaalustalla.ee grupis tuletas Jekaterina meelde, et 8 nädala pärast on juba suvi. See lõi ka minul kellukese tööle ja täitsa hirm tuli nahka, et ma ei saagi suveks vormi. Ma naersin Siimule, et olen muidu suvel rannas nagu rasvane hüljes. :D
Niiet, NAISED/MEHED VORMI !

Tegelikult hakkasin 6 nädalat tagasi ka tegema Placent-Activ kuuri ja praegu ka kuur on lõpetatud. Nendest tulemustest räägime homme ! :)



Püsige lainel ! :)
Instagram: https://instagram.com/helena_k6ivsaar/

You Might Also Like

4 kommentaari

  1. Lasnamäe lähedal hea koht rulluisutamiseks on Russalka Juurest Viimsi. :) Soovitan päikeseloojangu ja ilusa ilmaga mööda mere äärt sõita :) on ikka mõnus küll!

    VastaKustuta
  2. Lasnamäel on Pae pargi ümber tehtud väga heas korras ja ilusate da´´vaadetega jooksu ja uisurada. Pikkus umbes 5 km vist.

    VastaKustuta

Subscribe