Toidupäevik 30.03.2015

esmaspäev, märts 30, 2015

Tere õhtust ! :)
Vabandan kõigepealt, et eile ei jõudnud postitada. Selleasemel teen veel täna ühe toidupäeviku lisaks. Eile tapeetisime Siimu ema juures seina ja jõudsime koju alles õhtul kell 10.

Juba eile oli mu silm vastikult valus ja imelik,ning täna ärkasin üles paistes ja punase silmaga.
Perearst soovitas silmatilkasid silma panna. Loodan, et see põletik pole, sest hetkel on punane ainult alumine silmalaug.


Hommikul tahtsin hirmsasti muna, aga tavaline omlett ka ei isutanud. :D Panin kanafileesingi muffinivormipõhja, sinna peale paprikatükid ja siis kõvasti lahtiklopitud muna. Edasi oli vaid ahju panna ja oodata valmimist. Ahjust tulid välja toredad kakukesed. :)
Kõrvale sõin veel 2 viilu "trimmi"leiba ja melonit. :)


Lõunasöögiks isutas mul hullult pähklivõi järele. Otsisingi retsepti, kus oleks parajalt pähkleid. :) Võtsin retsepti puuvili pähkli-seemneseguga. Tegingi esimest korda elus pähklivõid.
Selleks ostsin tavalisi kooritud maapähkleid. Need panin oma kombaini ja lisasin natuke ka päevalilleseemneid nagu retsept ette nägi. Lisaks panin veel natuke soola. Purustasin niikaua, kuni tekkis ühtlane või. Mingit rasvainet ma ei lisanud, sest jäin retsepti ja kava piiresse. Maitses suurepäraselt, aga teinekord röstin veel pähklid üle. Tegin korraga võid umbes peotäiest pähklitest.
Kõrvale sõin melonit :)

Õhtusöögiks soovis Siim täidetud paprikaid ja seda ta ka sai :D Sain ka mina. :P
See on kujunenud meie üheks suurimaks lemmikuks. Nii maitsev ja lihtne valmistada.
Keetsin pruuni riisi. Praadisin samalajal panni peal koos sibula ja küüslauguga veisehakkliha.
Pärast segasin riisi ja hakkliha kokku ja lisasin natuke tomatipastat. Jäigi üle vaid paprika sisse toppida. Paprikad ladusin ahjuplaadile, kuhu põhja lisasin vett, ning siis panin 200 kraadi juurde ahju. Vett lisades lähevad paprikad ilusti pehmeks. Pärast riivisin peale natuke juustu.




Õhtul käisime veel Siimu ema pool ja panime viimase jupi tapeeti ära ! :D Lõpuks sai sellega ühelepoole. Koju jõudes keerasin endale retseptist "porgand dipikastmega" ühe salati kokku.
Tavaliselt meeldib mulle porgandisalat magusana, aga seekord proovisin midagi teistmoodi.
Koosnes see porgandist, kaalikast, maitsestamata jogurtist , tl täiest hapukoorest ja 2x2 cm suurusest juustutükist. Sõin ilusti ära, aga jääksin edaspidi ikka magusama porgandi-kaalika salati juurde. :)


Ahhhaa, eile ostsin "Tervis Pluss" ajakirja ja seal oli taga horoskoop. No mina neid ei usu, aga see läks eriliselt naelapea pihta ja otse minu kapsaaeda. :D


Nüüd küsimus teile, mu kallid lugejad. Kas teile meeldivad sellised toidublogi moodi postitused ja kas peaksiv/võiksin neid edasi teha?
Milliseid teemasid rohkem käsitlema peaksin ?

Kõik küsimused on alati oodatud ja ka tagasiside. :)

instagram : https://instagram.com/helena_k6ivsaar/

You Might Also Like

5 kommentaari

  1. Mulle meeldivad su toidublogi postitused (:

    VastaKustuta
  2. Vastused
    1. Aitäh, Peeter ! Oled mu üks suuri eeskujusid :)

      Kustuta
  3. Mina loen ja ootan ka huviga iga sinu järgnevat postitust. See aitab ka mul endal ree peal püsida :(

    VastaKustuta
  4. :) rõõmus nägu ikka oli mõeldud eelmise kommentaari lõpetuseks :)

    VastaKustuta

Subscribe