Toidupäevik 25.03.2015

kolmapäev, märts 25, 2015

Tere õhtust ! :)
Loodan, et teile mu eilne postitus meeldis ja loete ja vaatate ka täna mu söögipilte :)
Mina olen igaljuhul söögipiltide vaatamisest täielikus sõltuvuses. Mulle meeldivad juba kokaraamatud ka piltde pärast. :)

Hommik algas mul väga energiliselt. Panin oma hommikupudru ahju, nautisin teed ja pärast seda tegin veel kooli kaasa oa-singisalatit. Söökidest räägin ka kohe lähemalt. :)

Hommikusöögiks sõin 8-vilja helvestest tehtud ahjuputru, mis on mu viimase aja uus lemmik. :)

Vaheldus tavalisele pudrule. Pudru retseptis on mul kohupiim 5%, piim 2,5% , marjad, mitmeviljahelbed. Selleasemel, et putru keeta piimaga ja süüa kohupiima juurde, segasin helbed hoopis kohupiimaga, lisasin kaneeli, natuke steviat, puhast vanilli, vaarikaid ja panin kogu kupatuse ahju. Ahjus hoian teda umbes 180 kraadi juures ja jälgin seda, et asi ei läheks kõrbema, vaid ilusti pealt pruuniks. :) Pärast serveerin külma piimaga. Piima kas joon niisama kõrvale, või söön nagu saiavormi, et kallan natuke pudru peale. :) 


Lõunaks tegin endale kaasa oa-singi salatit, kuhu sisse käib õun, uba, 10% rasvasisaldusega sealihasink, kurk. Panin juurde ka paprikat ja tomatit. Salatile käib kastmeks peale hapukoor ja 3% majonees. Seda on tegelikult meeletult vähe. Kumbagi umbes supilusikatäis. Õnneks teevad salatikoostisosad salati mõnusaks ja mahlaseks. Maitsestasin tilli, soola ja küüslaugupipraga. :)

Nii läheb mu söök igapäev karpi kaasa :)




































Koolist koju jõudes oli kõht juba parajalt tühi. Askeldasin veel ringi, pesin nõud ja asusin endale vahepalaks midagi tegema. Seekord tegin endale "maasikajäätist" . Kui praegu on mega popid banana-icecreamid, siis mina tegin oma jäätise kohupiimast ja maasikatest, kuhu lisasin steviat, kaneeli ja vanilli. Asi on lihtne, blenderdad või teed saumiksriga kohupiima ja külmutatud maasikad ühtlaseks, lisad maitse järgi steviat(kui üldse vaja), kaneeli ja soovi korral vanilli. Külmutatud maasikad juba automaatselt külmutavad kohupiima ära, aga võib ka veel panna natukeseks sügavkülma. Tulemuseks on kreemjas jäätis, mis on tõepoolest hea. Peale lisasin pähklite asemel kookoshelbeid. :) MMMMM.... tahtsin veel pärast kausi ka üle limpsida.
Kuna toidukordade kõrvale võib süüa "vabavara" juurikaid, et paremini kõhtu täita, siis sõin ka pärast jäätist kaalikat. :)



Õhtusöögiks tegin täna tatrajahu paneeringus sealiha, sest sain Võrumaalt vanatädi käest puhast ja värsket liha. Sõin täna seda koos riisinuudlitega, kuhu lisasin tl täis sojakastet ja kõrvale tomatit ja paprikat. :) Sama söök läheb ka homseks kooli kaasa. :)
Sealiha kloppisin õhemaks, määrisin natuke sinepiga, siis kastsin munast läbi ja seejärel tatrajahusse.
Samuti tasub mainida, et muna ja tatrajahu kogus on meeletult väike, aga paneerida andis küll. :)

Täna kahjuks trenni teha ei jõudnud, sest I maailmasõda ja Franz Ferdinandi tapmine oli hetkel tähtsam. Homme selle eest plaanin jooksma minna juba hommikul, sest kooli peab jõudma alles kella kümneks. :)

Ilusat õhtut teile ja ärge unustage ka homme õhtul siit läbi käia :)

Tsekkige ka instagrammi : https://instagram.com/helena_k6ivsaar/

TSAU ! :)

You Might Also Like

0 kommentaari

Subscribe