Üllad eesmärgid :)

laupäev, veebruar 28, 2015

Tere hommikust :)

Tundub, et tänaseks on mu nohu veel hullemaks läinud, aga kurk on natuke tagasi andnud.
Tegelikult ei tunne ma ennast kuigi hästi.:/
Ma broneerisin ennast tegelikult eilseks ja tänaseks trenni, aga ka treeneri soovitusel jätan need ära, sest päris terve ma siiski pole. Eile käisin apteegis ja ostsin endale apteekri soovituse järgi ühte raviteed. See oli niii meeletult magus, et ei suutnud seda juua. Olen juba novembrist saadik teesid ja kõike muud ilma suhkruta söönud ja joonud. Stevia aitab vahepeal hädast välja. ;)
Praegu loodan, et see kohutav viirus pole minuni jõudnud, sest klassis on juba meeletult puudujaid.

Kuidas teie oma nohu ja külmetust kõige efektiivsemalt ravite ?

Nüüd peamise teema juurde: EESMÄRGID ! 

Minu käest on küsitud mitmel korral, et millised on minu eesmärgid ja kaugel ma veel nendest olen. 
Sellele küsimusele pole tegelikult üldse vastust. Eelmisel aastal arvasin, et kui kaalun 80, näen ka hea välja. Sellel aastal arvan, et 70 võiks olla selline ilus number. Praegu on veel 70-ni 6 kg minna. Päris vinge. Polegi nii palju tegelikult. Kaal läheb tasakesi ja sujuvalt. Nii ongi kõige parem, sest mida aeglasemalt läheb, on suurem tõenäosus, et see läheb ikka rasva mitte lihase arvelt ja kaal ei tule nii kiirelt tagasi ka.
Kui kaalunumbritest mitte rääkida, siis minu eesmärk oleks ennast lihtsalt oma kehas hästi tunda. Naersin Siimule, et tahaksin olla nii peenike, et saaksin kanda asju, mis teevad mind paksus. :D
Tundub kui mõistlik eesmärk , või mis? :D Tegelikult mõtlesin ma selle all seda, et kui praegu tõmban endale selga oma suure, pehme, mõnusa ja sooja kampsuni, siis näen välja nagu suur-emakaru. No pole ju tore. Ma usun, et natuke saledam olles, näeksin "oversize" kampsuniga palju parem välja.
Kaalu peale hakkasin ma tegelikult alles mõtlema 10.klassis ehk aastal 2013, kui ma vaatasin oma uues klassis ringi ja ma ei näinud ühtegi "endasugust" inimest. Kõik olid modelli-tüüpi saledad ja sihvakad. Selhetkel tundsin ma ennast meeletult halvasti. Peas tiirlesid igapäev mõtted, mida nad minust arvavad? Kas ma näen välja paks? Kas nad suhtuvad minusse hästi? Kas minust räägitakse?
See mõjutas natuke mu enesehinnangut endasse ja otsustasin, et pean midagi tegema.

Panen siia mõned pildid aastast 2013 sellest ajast, kui gümnaasiumisse minema hakkasin ja võrdluseks praegused. Ma usun,et võin olla päris rahul. Kuigi mõistus räägib mulle vahepeal vastupidist.  Mainin siinkohal, et suurusest XL/L on saanud M :)
2013                                   2015

2013                                                         2015
Praeg neid pilte vaadates tundub juba mulle, et olen ära teinud meeletu töö. Ma usun, et võin enda üle uhke olla.
Kuigi kõige uhkem olin ma siis, kui sain endale selga panna 5.klassi pildi peal olnud kleidi.
Tundub naljakas, aga juba 5. klassis olin ma juba üle 170 pikk. Ma kasvasin meeletult kiiresti. 
Just kaalustalla.ee kommuunis tekkis arutlus, kus ma rääkisin oma vanusest. Päris paljusid üllatas, et saan alles suve alguses 18.  Mind see ei üllatanud, et inimesed üllatusid :D Olen koguaeg vanem välja näinud. 

Toitumisega on mul praegu hästi läinud. Eile tegin ma oma patuka ära, mis on 1 kord nädalas lubatud. MA SÕIN IMEMAITSVAT JÄÄTIST ! :) :) mmmm.. see oli tõesti hea.
Mida teie patukaks sööte? :) 
Järgmise patuka jätan ma 8.märtsiks, kuna siis on naistepäev ja tähistame Siimuga kahe aasta möödumist koos. :) Kas pole armas. Panin laua kinni restorani "Kolm Sibulat". Kas keegi oskab öelda, on see väärt koht ? 

Ahjaa, tahtsin rõõmustada,et ainevahetusega on ka asjalood paremaks läinud, sest ema ostis mulle karbi looduslikke tablette, mis aitavad asjale kaasa ja õnneks need tõesti mõjuvad. Nii tore :)

Tahtsin veel küsida: Millised on teie eesmärgid, kallid lugejad ?

Kõigile ilusat laupäeva ja puhake ilusti :) 

Oma kommentaarid jätke siia alla ja kui keegi tahab midagi küsida, aga avalikult ei julge, palun kirjuta mulle kasvõi facebooki :) :)


You Might Also Like

4 kommentaari

  1. Kolm Sibulat on hea valik :)

    VastaKustuta
  2. Väga tubli ja supersaavutus! Harva töesti nii noor naine on nii järjekindel, otsusekindel ja pysiv! Jaksu! Kysiksin veel av turgutavate tablettide kohta, vöid sa nime mainida?
    Tämän.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh kiidusõnade eest :) Tablettide nimi on Eucarbon :) müüakse kollases karbis ja hind on 6-7 eurot :)

      Kustuta
  3. Minul on kolm ravivarianti külmetuse puhul, kui vaja kiiresti vormi saada - kõige lihtsam on teha raviteed - tšilli, ingver, küüslauk, sidrun, mesi (kõige hulgi), kuum vesi peale, lased kümme minutit tõmmata ja jood ära. Päris jälk, aga siis magad tund-paar ja on kohe parem olla. Teine plaan - tükeldad paar küüslauguküünt hästi peeneks ja viskad selle lusikaga põhimõtteliselt otse kurku, et lõhna juurde ei jääks. Igaks juhuks kulista sidruniteed peale. Kolmas plaan (mille mina lasin käiku sõbranna soovitusel, kui päev enne Itaaliasse minekut lauspalavikus olin) - pane klaasi viina sisse ligunema mõned peperoncinod (kuivatatud variandid, värsked ei anna nii kiiresti tulemust), lonksa suurte klõmmidena iga poole tunni tagant, vahepeal joo sidruniteed ja istu teki sees. See on jälk, aga järgmgisel hommikul Milanosse jõudes olin üliterve ja -värske!

    VastaKustuta

Subscribe